![]() |
Quote:
wist je dat ik dat niet wist, maar wel leuk vind dat je het nu weet :) :) T+1 :D |
weet je dat hier al bijna een half jaar niks meer neer gezet is !
(zo dat laat ik niet gebeuren :D ) |
ik net heel hard heb zitten poepen???
waarschijnlijk niet, maar dan weet je dat nu toch?!! :D :D :hug: |
wist je dat ik dat niet wil weten maar nu toch weet ?
:D |
wist je dat ik dat inderdaad wist dat je dat niet wist maar ik het nu zeker weet, toch fijn vind om te weten
:confused: :D |
:D:D:D:D
weet je dat ik stiekum wel wist dat jij wel wist dat ik niet wist dat jij dat aan het doen was ? weet je dat ik maar eens aan het werk ga heb nog weinig gedaan vanmiddag ! :D |
Quote:
wist je dat ik deze onzin kan verwijderen :D |
wist je dat ik over 10 minuutjes weekend heb,
en dan gelijk naar de kantine ren en 1000 pils en een slagroom taart ga halen.. :D :D :D :D :D :D :D :D |
Quote:
wist je dat onzin in het offtopic mag :D:D |
wist je dat ik vandaag vrij was
-ik creatief bezig ben geweest vandaag -ik een asbak heb gekleid (samen met jappie86) voor ons moeder der verjaardag morgen -ik ook een velg aan het polijsten ben die als bijzettafel moet gaan dienen -polijsten niet mijn ding is -ik nu lekker aan een juupke zit -ik vanavond naar de band zonder banaan ga :) -ik morgen vroeg moet werken :( |
nee dat wist ik niet :D:D:D
|
- dat er veel te veel noorderlingen op het forum zitten.
- ze waarschijnlijk zo toch een gevoel van contact hebben met de echte wereld - brabanders gezelliger zijn - dit komt omdat ze niet zo vaak op een forum zitten |
Quote:
-ik net ontwaakt ben uit een diep coma, diep in het altijd gezellige en zonnige zuiden :cool: :cool: maar toch met een dikke smile op me bek zit om pedaalemmer zn berichie hahaha you go girl :D :D en dat op de zondagmorgen!!!! waarheid als een koe gozer, die lopen er trouwens ook heel veel in dat noorden :woowoo: :woowoo: :chair: :chair: |
- het toch wel raar is dat Jiskefet mei fuotbetsjinning toch meer dan 5000 posts heeft? ;)
- de avatars op dit forum maar verrekte klein mogen zijn? :( |
Quote:
wat lennart zegt maar dan anders.... afval bak met voetbediening toch 5000 posts heeft :D ontopic: :chair: |
Quote:
- deze jongen geen geboren brabander is ;) - het aantal Brabanders is hier op bijna 1 hand te tellen is - Aantal noorderlingen daarentegen vele male hoger is. - dit in formulevorm: AN = AB* T |
Wist u dat...
Hebben jullie nog een wat weetjes van jongens/meiden van hier .
zal zelf wel beginnen met . Wst uw dat Piet uw weet wel sditje al zn 3 autos met zb op het kenteken wilde hebben . :thumbup: :thumbup: |
Wist u dat, is het toch? :)
|
Quote:
dat Piet (sditje) ook wel eens een struis vogel achter zijn auto aan heeft gehad ... :cool:die hij vervolgens wou slachten :screwy: |
Quote:
zo had ik het zelf nog niet eens bekeken haha bedankt klaas-jan :D :D :thumbup: :thumbup: |
Quote:
is helaas nooit aangekomen :D :D :D :screwy: hahahaha bij de :screwy: slager |
Wist uw dat ik alberto''s broerje vanmiddag tegen kwam.
;) ;) ![]() ![]() :thumbup: :thumbup: |
hee leuk ...zag bij hamburg gister ook 1
|
wist u dat klaas-jan vandaag blij was dat het koninginnedag was!!!!!!!!! :D
hij had de vlag uit :D :D :own: |
pfff...
|
... Rene lekt ;)
|
Quote:
En dat de friese vlaggen op waren :screwy: FRYSLAN BOPPE!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
.... klaas jan onder het rijden okk heel muziekaal is .
:thumbup: :thumbup: |
En dat hij iets met kalk doet!!!
|
Quote:
en wat doet hij dan zoal met kalk?????? |
.. er een nieuw type golf uit is de PE .
pak ezel. :D :D :D :D |
Handig zo'n dakrekje
|
wow 24 euro aan pallets, alhoewel? die bovenste is geen euro volgens mij?
en weet niet zeker wat die chep's doen... ook 8? |
Quote:
Als je mij dat er voor wilt geven haal ik nog een paar eurotjes op , kan wel uit hoor . ha . ;) |
... je op tijd moet tanken , want dat anders je auto er mee op houd (ik was er bijna).
|
als je tank er net zo uit ziet als je parafan? :D
kun je wel blijven tanken :D :D |
Quote:
En de bodem :thumbup: |
Wist u dat Piet sditje, s'morgens niks heeft te doen en dan maar een paar uurtje's koffie bij ons komt drinken en alle koekjes op eet. MAAR NOOIT EENS NIEUWE KOEKJES MEENEEMT!!!
|
Quote:
Waar is dat koekjes-festijn precies? :D |
Quote:
Bij ons in Harkema, VEPRA auto's |
All times are GMT +1. The time now is 18:46. |