![]() |
mooi! gaat een breed mk2tje worden als dat af is straks :cool: blijven hem volgen
|
Word bijna vierkant idd . Wielbassis 250cm x210 spoorbreedte
|
Lekker dik kerel,was benieuwd moet ie achter opgeschroefd worden of moet het scherm nog verder uitgeslepen worden?
|
Ziet er echt vet uit Rob :thumbup:
|
Quote:
Word nog allemaal aan gepast Mich , heb net dit allemaal besteld v/d week hoop met een dag of 10 binnen te hebben ( http://www.pesch.cz/en/category/vw/vw-golf-ii ) behalve de rally schermen en de deuren ( wandie heb ik al )dan . |
Nu begint het op een Golf te lijken , juiste hoogte en camber en caster .
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen de spatbord randen vast zetten . |
superdik!
|
Is het een metalen koets of vervang je nog veel voor glasvezel oid?
|
Quote:
komt nog een heleboel glas vezel op . voor en achterklep schermen voor en achter , en deuren zijn al kunststof . |
Een heel ander zicht, net wat ik in gedachte had :wow:
Beestig ! |
Damn, wat staat dat goed zo!
Ziet er echt gaaf uit zo en al die engineering die erachter zit, :thumbup: |
Heerlijk
|
Dank jullie wel mannen , ben vandaag bij de machine bankwerker geweest voor het draaiwerk , zou het ook zelf kunnen was het niet dat ik geen draaibank heb .
maar goed morgen komt het hard board binnen dus kan ik beginnen met de mallen maken . en asl het draaiwerk klaar is kunnen de aandrijf assen er tussen en zitten de stuurstangen hoe ze moeten komen . daarna het electra , de kabelboom aan passen en uit dunnen . Er is nog zat te doen dus . |
Heb gisteren twee foto's en een link naar deze thread op onze facebook gepost. Gaat als een malle.
Nu al 433x ge-like-ed en 40x ge-share-ed Top! |
Quote:
hahaha leuk Herm echt toppie :thumbup: |
Vandaag eerst maar eens het vriesvak gevuld , en een frituurpak aangeschaft .
en begonnen met de mallen maken ( echt een K klus vind ik dat ) :mad: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ps even heel iets anders heb een 20 vt en daar heb ik een bak van een tdi achter gezet en nu doet de cruise controle het alleen nog in z,n 4 en niet meer in z,n 5 de versnelling , iemand een idee :confused: |
Damn wat wordt dit een dikke racer!
|
Quote:
Vanwege de vele frieten die er verorberd gaan worden? :redface: |
Krijg spontaan trek in een broodje kroket! :D
|
Vandaag lekker aan het mallen geweest ( doe niet zo MAL ) :screwy:
![]() ![]() Ook allu hoekline gehaald , voor de bevestiging en allu blind moeren . |
Vandaag even geen hout , heb een begin van de air box gemaakt .
![]() ![]() ![]() |
Nice!!
|
Erg mooi idd. :thumbup:
|
rondje op zandvoort met de golf mk2 van mijn maatje Andre , onder niet al te beste omstandigheden het was nog wat nat van de regen een half uur eerder en reed op full slick . Daarbij werd ik aan het begin van mijn rondje nog gehinderd , dus kan zeker nog 2 a3 secondenes sneller :D ![]() Heb ook nog mijn air box af gemaakt , ik hoop dat hij genog lucht doorlaat heeft zo is een pijp inwendig 67,5 . En dan op een standaard lucht filter huis , dit om het inlaat geluid zo laag mogelijk te houden , ivb met de geluids normen :( ![]() ![]() |
Mooi werk weer!
En je ging lekker hard in je filmpje, cool met die gegevens eronder... :thumbup: |
Mooi filmpje idd loopt goed zo te zien!
|
Quote:
Misschien is het iets om deze inlaat ook aan de andere kant te spiegelen? Heb je de luchtinlaat verdubbelt, en ook een betere verdeling van de lucht over de cilinders. |
Misschien een idee om een kelk in en buiten het standaard luchtfilterhuis te maken, op clubgti.com hebben ze dit al eens getest.
http://www.clubgti.com/showthread.p...-added-14-12-09 Weet niet of dit voldoende lucht oplevert voor een dikke 200+pk :D tor, maar alle beetjes helpen. |
Quote:
Zat ik ook al over te denken, wel eens gezien op de btcc Accord van Peter Cox |
Zie net dat die redelijk direct achter de grille z'n lucht weghapte;
![]() Wel lekker, niet helemaal geluidskeuring-proof ben ik bang... |
Heb erg weinig gedaan de laatste tijd !!
Maar vandaag toch nog even in de roos geschoten met wel een erg mooi en compleet datalog systeem !!!! Alzeker meer dan 2 jaar op zoek naar dit systeem , als je maar lang genoeg met een project bezig bent komt het vanzelf een keer op je pad :) http://www.marktplaats.nl/a/auto-di...previousPage=lr |
Quote:
Ik kwam deze ook tegen idd. Koste nog best wel wat, maar is het zeker waard want hij is erg uitgebreid en perfect waar jij hem voor gaat gebruiken. Zo heb je alles in 1x voor elkaar :thumbup: AIM is momenteel toch wel 1 van de beste op dit gebied. Ik wacht op het kleurenscherm van hun, want aangezien ik nogal dyslectisch ben en last heb van dyscalculie zie ik niks op zo'n scherm en is het voor mij als een puzzel met cijfers en letters door elkaar waarvan ik echt niet meer kan zien wat waarvoor is. Een kleurenscherm is voor mij dan ook een perfecte oplossing, maar zal de eerste paar jaar nog niet 2e hand te vinden zijn ben ik bang voor :( |
Quote:
Hoi Remco , Om te beginnen blij dat het weer een beetje goed met je gaat . Als je maar lang genoeg bezig bent met je project zijn ze er wel 2de hands :D Ik was ook al een tijd opzoek en had ook zo iets van als ik klaar ben en niks heb kunnen vinden dan maar nieuw , maar had gister geluk :thumbup: |
Quote:
Naamswijziging :D Je project wordt trouwens echt steeds dikker zeg!! :thumbup: |
Quote:
Dank je !! Hahahahaha ships ,Wilco !!! :redface: |
Quote:
LOL, Ik kan wel wat hebben hoor :D |
heb een nieuw trek paard gekocht voor mij aanhanger :D
Wielen zijn iets groter dan van de golf :screwy: ![]() ![]() ![]() |
Dit ook nog op gehaald van de week , erg blij mee :)
![]() |
Aardig uitgebreide set :) Mooie toevoeging aan je project :thumbup:
|
Quote:
Absoluut ;) |
All times are GMT +1. The time now is 06:22. |