![]() |
das waar thom! hebt u gelijk in!
ALS je wordt aangereden, heb je kans dat je `n nekletsel er aan over houdt.. naja..`t oog wil ook wat hè ;) |
Quote:
een whiplash?? ;) |
:redface:
kan natuurlijk ook meenemen....ga je rijden..prik je ze er in...sta je op `n meeting, haal je ze er weer uit! :D:D:D goeie tip van rene ;) |
@ René: even bij-de-weg, kom jij dit weekend nog voor die schermen?
|
neej..ze passen niet op mijn lieverdje !
jammer...... |
ZO!! vanavond nog eventjes wat leuke dingetjes opgehaald!
*tietendashboard met toerenteller *grille met chromen randjes en diesel logo Morgen (eeuh..over een paar uurtjes) neem ik het mee naar m`n golfje...grilletje is niet zoveel werk...maar het dashboard wil ik ook proberen over te zetten!! wish me luck! slaap lekker |
succes morgen he!
:) |
woww mooi rene, mag ik vragen hoeveel je dat gekost heeft? superaankoop!!! (aankopEN!!)
|
Diesel logo? tsss waar gaat dat nu weer over? ..
Is je tellerkabelaansluiting wel hetzelfde? zijn 2 soorten.... |
shitzooi.......dashboard krijg ik er niet in :(
nieuw type golf heeft wat meer bevestigingsbeugels en de teller is idd anders...nou, dat wast probleem niet...had ik fftjes omgestekkerd...maar de beugels en bevestiging is gewoon anders...helaas..... grille gaat weer in de verkoop :( |
Wees creatief en maak hem pas, moet kunnen. Het is geen plug en play!
|
en dan zagen in mijn beugels die aan de auto vast zitten? nee dank je
|
Yep, en nieuwe beugels fabriceren om de oude dash vast te zetten. Waarom niet? Als je een oude type dash erin wilt zal het wel moeten... En je ziet er vervolgens niks van als de dash er eenmaal inzit, toch?
|
das waar! maar dat is iets waar ik geen zin in heb......sorry! ik wil et wel zo houden dak em ooit wel weer een keertje origineel kan maken..
|
Jammer, vind die oude type dash 10x mooier dan de vierkante...
|
das ook waar!! ben ik volledig met je eens....mocht ik em niet kwijtraken....dan zit er nix anders op heh ;)
|
Beetje jammer allemaal van `t dashboard.....
maar dit schept nog een beetje vreugde..... EN DIT HELEMAAL!!! :D :eek: :cool: |
Quote:
Vind ze maar eens! |
Quote:
Done, toeval wil dat m'n jetset een diesel is! Maar om nu op een benzine een diesel plaatje te zetten. :rolleyes: Beetje het zelfde als babibangang voor tjaptjoy verkopen.... |
Quote:
Goed bewaren! zijn geld waard |
All times are GMT +1. The time now is 09:33. |