![]() |
Quote:
staat ook op de poster/flyer :thumbup: |
ok kan het net lezen jupiterweg leeuwarden
|
anders even google Auto Bourguignon Leeuwarden komt het ook altijd goed.
|
Quote:
Duhhh...die snelle Emming machine natuurlijk :thumbup: :thumbup: |
Zo ! net nog een mooi onderdeeltje binnengekregen voor de variant ! (die staat er natuurlijk ook zondag !) ,dus voor t weekend nog wel even wat te doen :tongue:
|
Staat die op de stand van knibbel ?
Want begreep van Alex dat hij er niet staat |
wie is Knibbel??
|
Cornelius Knibbelus!
|
Quote:
zegt me helemaal niets heb alleen een vermoeden dat hij uit damwoude komt, maar die komen niet met een stand!! |
en omdat het lijkt dat we mooi weer krijgen is er voor ieder ook iets verfrissend in de tas!!
mede mogelijk gemaakt door CARE leeuwarden |
Quote:
Quote:
Quote:
zal wel een latijnse omschrijving zijn denk..... :confused: :rolleyes: Quote:
:thumbup: niet omdat het mooi weer LIJKT te worden! het WORD gewoon MOOI WEER :cool: :D |
ja echt wel daar sluit ik me bij aan, tot vrijdag guido dat word al een feestje in heerenveen .
|
Quote:
aan onze voorbereidingen zal het niet liggen Johan,......:D Vrijdag ff informeren,zaterdagmiddag ff knallen,en zondag genieten! ;) :thumbup: |
Moet je je opgeven om een prijs te verdienen?
|
Quote:
nee iedereen die aanwezig is doet mee om een prijs te winnen, iets eerder in dit topic kan je lezen welke prijzen er zijn te winnen :thumbup: |
Quote:
die lizze nog bij beppe op zolder.... :( :tongue: dan die andere dr maar onder :D |
zo de auto staat bij de garage voor een nieuw wiellager, dat moest gwoon geregeld worden wil er mee naar fryslan :P dan zaterdag nog even een rondje om het ding uit te laten lijnen en zondag up we go
vooruitzichten voor het weer zijn goed, dus ben benieuwd |
Na enig aandringen van Guido, kom ik ook wel "even" die kant uit om wat plaatjes te schieten. ;)
|
top man zie al uit naar de mooie plaatjes.
er zal zeker mooi spul staan, suc6 |
Als iemand me ff komt halen en terugbrengen wil ik me gerust laten rondduwen daar :D
Ik vind namelijk geen belg die gek genoeg is om ff naar fryslân te rijden voor een meeting ;) Veel plezier daar en ik zie sommigen in Well :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:43. |