Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jetta MK1 1983 1.3GL (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71229)

Oldskool_Ivo 20-09-2010 21:08

Das altijd het hoogtepunt van de krant op vrijdag , super tof als je daar in komt :thumbup:

Gino89 20-09-2010 21:33

Mooie auto ronnie :thumbup: cool dat je in de krant komt :D

De Limburger 20-09-2010 22:08

Ja ik vind het ook echt heel leuk.

Gr Ronnie

RubenD 21-09-2010 21:26

Ronnie, ik heb sinds dit weekeinde mijn schroefset (DTS dus, maar is 100% gelijk aan AP aldus de verkoper) gemonteerd. Bevalt me super. Veel comfort maar wel lekker stug in de bochten.

Maar ik heb hem niet heel erg laag liggen. Dat wil ik ook niet met mijn dagelijkse auto.

Dan weet je het in ieder geval ;) Mocht je nog twijfelen.

De Limburger 21-09-2010 22:16

Oke bedankt, ja ik ga die set bestellen voor de Lupo, van mij vriendin.
Dank je voor de tip.
Gr Ronnie

De Limburger 21-09-2010 22:46

Nog twee foto's gevonden van een treffen waar ik ben geweest, D.A.M.N 01 in Bree België,

Gr Ronnie

De Limburger 22-09-2010 19:03

Vandaag weer contact gehad met de Krant, ze komen morgen om 18:30 langs om enkele foto's te maken. En een verslag te maken van mij en mijn wagentje.
Dus het kan zijn dat het vrijdag al geplaatst wordt, en anders zal het wel volgende week zijn denk ik, maar als ik zeker iets weet laat ik het weten hier.
Gr Ronnie

caddy ron 22-09-2010 19:17

:own: :own: :own: :own: :own: Geweldig Ronnie, dan wordt je een echte bl-ler, je wordt nog een beroemdheid met de Jetta, je wordt door iedereen herkent :cool: haha
Het is je van harte gegunt.
Veel plezier.
Groet Ron

De Limburger 22-09-2010 19:33

Dank je..

De Limburger 24-09-2010 13:41

Zo gisteren avond eerst aan mijn eigen auto'tje gehobby't, aangezien de fotograaf had afgebeld wegens een spoedklus in St Joost. (moord van een 11jarige jongen), kon ik dus lekker even klussen. Aangezien mijn uitlaad nog op 1plek lichtjes lekte, heb ik die maar even gedicht, hij is nu mooi stil en er komt toch nog uit de originele demper een mooi sportief maar beschaaft geluidje.
Dus daar ben ik wel blij mee, en binnenkort even de koppeling bestellen en vervangen.

En gisteren, bij eddyvwone nog even aan de wagen van hem gesleuteld.
Ja zo krijgen we de tijd wel om en blijven we van de straat hahaha.
Gr Ronnie

De Limburger 26-09-2010 21:15

Morgen dus foto's maken van de Jetta en mijn koppie, nu hopen op een beetje weer.
En dan wordt het artikel 1 of 2 weken later geplaatst.
Ik ben erg benieuwd.

En dan daarna bij Eddyvwone weer klussen aan zijn golfje, even nog wat delen schoonmaken. Lekker wat klussen. :thumbup:

Ohja ook nog hier op het forum een setje 36mm CBR motorfiets carb's incl spruitstuk weten te scoren voor een mooie prijs, ik hoop ze deze week nog te ontvangen, dan kan ik al eens gaan experimenteren met een aluminium airbox die ik zelf wil gaan maken naar eigen ontwerp.
Gr Ronnie

De Limburger 27-09-2010 18:31

Net het volledige interview afgelegd bij de krant, woensdag komen ze de foto maken en dan zou ik als alles goed gaat aankomende vrijdag al in de krant komen te staan !!
Wat ik echt te gek zou vinden. Foto wordt als het goed is gemaakt bij mij ouders hun Café.

Dus vrijdag allemaal, Dagblad De Limburger kopen of het Limburgs Dagblad in beide komt het artikel te staan.

Gr Ronnie

breadfan83 27-09-2010 22:37

Dikke shnizzle Ronnie!

Zal zorgen dat ik wat exemplaartjes opzij laat leggen. :D
Echt gaaf, zoveel eer voor je auto'tje en je werk. :thumbup:

De Limburger 27-09-2010 22:46

Ja want ik heb zelf geen krantje, maar enkele collega's houden me al een editie apart.
Eer en erkenning is het zeker,
Gr Ronnie

De Limburger 28-09-2010 10:23

Gisteren te horen gekregen dat de betaling voor de carb's binnen was, dus die komen nu deze week mijn kant op. Dus vandaag maar meteen gaan sprokkelen voor wat onderdelen. Heb nu dus met staal omvlochten benzineleiding ligggen van 6mm daar ga ik de leidingen mee vervangen, dit ziet straks weer een stuk beter uit onder de kap en er kan eigenlijk nooit meer iets aan komen. Als brandstofpomp gebruik ik gewoon mijn eigen mechanische pompje dit zou voldoende moeten zijn. En er zit bij de carb's wel een spruitstuk, maar daar ben ik niet tevreden mee, aangezien ''SjefG40'' hier op het forum mooiere maakt wil ik zo eentje bestellen en kijken om die weer te laten verchromen. Ook dat weer voor de ''Luxe'' uitstraling van de motor. En zo snel mogenlijk ook even de koppeling bestellen.
Dan heb ik eigenlijk alles om mijn winter goed door te komen.
Gr Ronnie

De Limburger 28-09-2010 12:46

Vandaag ging de telefoon, om 12:15u aanwezig zijn op de markt in Nieuwstadt, we komen foto's maken, dus ook dat is al geregeld. Nu nog alleen de krant en klaar is kees.!!
Gr Ronnie

Ralph 01-10-2010 06:56

Jaja, en wie stond er vanmorgen in kleur op een volle pagina van de krant ?? :D :D :thumbup:

De Limburger 01-10-2010 07:40

Ja dat ben ik ja hahaha, inderdaad een leuke foto, met een leuk stuk tekst.
Gr Ronnie

VWRickGTI 01-10-2010 07:57

Mooi Ronnie. Ook een exemplaar hier posten? ben wel benieuwd hoe de jetta erin staat! Gefeliciteerd;)

Oldskool_Ivo 01-10-2010 08:41

Zal straks es bij pa en ma in de krant gaan kijken :)

De Limburger 01-10-2010 08:58

Ja zal kijken voor een scan.
Gr Ronnie

Edit:

Vandaag op het werk zal een collega van me het artikel omzetten naar Jpeg, en dan post ik dat vanavond even.
Ook zal ik zondag aanwezig zijn op de meeting van Parkstadt @ Roda JC Stadion.

De Limburger 01-10-2010 17:29

Hierbij de scan, alleen helaas is het niet goed leesbaar meer, maar je ziet wel het plaatje.

Gr Ronnie

VWRickGTI 01-10-2010 17:34

je kan inderdaad het stukje niet lezen. Maar wel leuk om zo in de krant te komen staan.

VWJYI 01-10-2010 18:16

En wat zei het vrouwtje van die andere liefde in je leven? Wil ze je wel delen? ;)
Netjes zo'n artikel in de krnat. Zometeen op het werk maar de krant bij een collega weg kapen dan kan ik de tekst eens lezen.

De Limburger 04-10-2010 17:21

Foto, van afgelopen weekend, in Kerkrade, Parkstad meet and greet.

Was super gezellig.
Gr Ronnie

Der Ghopmeister 04-10-2010 18:26

Gaaf man zo'n stukje in de krant :thumbup:

De Limburger 07-10-2010 22:51

Zit je lekker op de dank bij de vriendin, komen Eddyvwone en zijn vriendin en Opa ook even langs om Oh Oh Cherso te kijken hahaha, en van het een komt het andere Opa had weer wat nieuws gekocht bij DubKorps, dus even neuzen op internet, en ook maar even wat nieuwe T-shirts besteld, hahaha waar een avondje niksen goed voor is..
Opa bedankt voor de PayPal!
Gr Ronnie

De Limburger 07-10-2010 23:15

En kijk eens wie er op tyrestretch staat (alweer)!

Gr Ronnie :D

Vains 07-10-2010 23:46

Nice :thumbup:

De Limburger 13-10-2010 13:01

Vandaag een dagje vrijgenomen, omdat de wagen volgende maand gekeurt moest worden, dus vanmorgen vroeg opgestaan, om de velgen te ruilen en om de schroefset omhoog te zetten, bij het demonteren van de wielen, kwam ik er achter dat de wagen moet worden uitgelijnt, aangezien mijn voorbanden al compleet aan de binnenkanten kaal waren. Nog net niet op de touwen. Maar goed even nieuwe bestellen. En zo snel mogenlijk uitlijnen. Nu sta ik hier te wachten en ben zo aan de beurt. Dus ben eens benieuwd.
Gr Ronnie

De Limburger 13-10-2010 13:44

Zo nieuwe APK, zit er op, geen op of aanmerkingen, jippie!!
Gr Ronnie

Edit:

Zo en nu dat ding weer omlaag knallen hahaha..
Ziet er uit als een doorgezakte ketel nu.
:thumbup:

Samurai 13-10-2010 14:48

Wel uitlijnen NADAT je hem weer lager hebt geschroefd he!
Anders blijf je bezig natuurlijk.

De Limburger 13-10-2010 14:53

Ja hahaha dat weet ik ja,
Hier de foto's van de band, die het ergste kaal is.
Rechts voor loopt een beetje af aan de binnenkant.

Ohja de banden zitten op de velgen en onder de auto vanaf 01-09-2010, dus dat is wel minder.

Gr Ronnie

erik_jetta 13-10-2010 15:20

had je hem niet uitgelijnd nadat je hem verlaagd had?

De Limburger 13-10-2010 15:57

Nee, niet gedaan, maar nu zie ik het nut er wel van in haha.. Dus even snel een afspraakje maken.
Komt in orde.
Gr Ronnie

Mister Cool 13-10-2010 17:05

Jij bent lekker bezig geweest ronnie, had je topic ff een tijdje gemist, maar ziet er goed uit allemaal :thumbup:

Gertjan 13-10-2010 17:37

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Ja hahaha dat weet ik ja,
Hier de foto's van de band, die het ergste kaal is.
Rechts voor loopt een beetje af aan de binnenkant.

Ohja de banden zitten op de velgen en onder de auto vanaf 01-09-2010, dus dat is wel minder.

Gr Ronnie

Haha dit is wel echt een schoolvoorbeeld voor het nut van uitlijnen zeg :D
Gelukkig zijn die bandjes niet zo duur he ;)

De Limburger 18-10-2010 19:10

Mooie foto, met dank aan Chris.

Kun je mij misschien ook aan dat Photoshop programma helpen?

En aankomend weekend, sta ik in Echt op de meeting op het Urselinenhof.
Even de BBSjes uit de stal halen hiervoor.
Gr Ronnie

eddyvwone 18-10-2010 19:26

hey ronnie,

dit is een vette foto.
zo een wil ik dadelijk ook van mijn auto.
zorg maar dat je het programma ook kunt krijgen haha.
ik heb vandaag weer een pakketje gekregen.
ziet er goed uit ben er wel blij mee.

ben eens benieuwd dit weekend wat er allemaal staat komen wel eens ff kijken.
alleen hopen dat het weer een beetje goed is.

grtz eddy

breadfan83 18-10-2010 19:39

Alstu Ronnie! ;)

Zal kijken voor je wat ik kan regelen. Moet wel lukken denk ik, en Edwin, als 't niet lukt kun je me tegen die tijd ook effe wat foto's van de jouwe sturen. Ronnie weet hoe en wat, en die zal de plaatjes waarschijnlijk toch schieten. :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 18:59.