![]() |
Quote:
ik heb er sinds dub inn rood wit blauwe rips in zitten ;) :thumbup: |
![]() En de mijn ;-) |
Hele mooie variant! Achterlichten zijn niet mijn ding, maar verder erg mooi! :thumbup:
Ik kan het niet goed zien, maar heb jij andere handgrepen in de deuren? |
Quote:
Tnx, en inderdaad Ieder zijn smaak :) Wat de handgrepen betreft deze zijn origineel, alleen in kleur gespoten. |
Hele mooie Variant die rode inderdaad!
|
|
mooie foto's/auto hoor!
...en leuk wat de fotograaf hier heeft gedaan ;) ![]() |
Quote:
Ja, goed he? |
![]() Mijn Variant staat er ondertussen zo bij :cool: Vanmorgen afgeklokt op 160 000km, net ingereden dus :thumbup: |
even een instagram foto :redface:
![]() auto staat klaar voor verkoop maar tot dat zo ver is kon ik het toch niet laten mooi weer lokt het toch de velgen er onder te schroeven :thumbup: |
![]() |
Mooi op die Azevs man! Heb ook 'n hele tijd naar die velgen gezocht, tot ik een ander setje tegen kwam wat ik toch ook wel heel dik vond! :D
Helaas blijken ze niet zo mooi te zijn als ze leken, dus binnenkort maar even naar de velgendokter om een aantal te laten richten :screwy: Ondertussen maar op 17 inch Borbets, beetje saai maar 't rijd :tongue: ![]() ![]() |
Die witte velgen staan erg goed! :thumbup:
|
de witte wielen tonen indd super! :cool:
|
Heel erg gave combi op die laatste foto!!, lekker laag ook.
|
![]() ![]() Na lang zoeken en geduld hebben toch eindelijk de originele Yachting achterklep spoiler bemachtigd :thumbup: Nu binnenkort de banden bestellen dan kunnen de vers gespoten zomerwielen er weer onder :cool: ![]() |
Spoiler doet hem goed, en die wielen.... :wow: ! Wat een kleur!
|
Het is hier al weer veel te lang veel te stil mannen.
Hierbij de mijne welke recentelijk op verbreed staal is komen te liggen (en te koop staat trouwens!); ![]() ![]() |
ziet er netjes uit! Zonde dat je m weg wil doen
|
echt geen interesse in een Lupo? :tongue:
mijn oudje hier ook maar weer eens in gooien dan :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:41. |