Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jetta MK1 1983 1.3GL (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71229)

richard-polo 27-07-2010 09:35

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Foto..

Tsja..

Gr Ronnie

tis maar goed dat je een vriendin hebt, want anders :rolleyes:

Erik 27-07-2010 11:13

Quote:
Gisteravond was ik naar huis aan het rijden van mijn vriendin naar thuis, zag ik ineens in de spiegel erg verdacht gelijkende koplampen, en dat wagentje stuiterde net zo hard als die van mij. Bij het stoplicht kwam mijn vermoeden uit, een andere Jetta I reed achter me aan, en die draaide het raampje open, hij had me schijnbaar al vaker gezien en hij wilde perse de wagen eens van dichtbij kunnen bekijken. Dus even gestopt om te babbelen en toen weer verder. Die van hem was best net op wat plekjes na, maar wel een 1.6ltr en vijfdeurs. De wagen reed richting Urmond, een leuk ding om te zien.
Een witte jetta? Zal Sven wel zijn geweest (schoonbroer van Frits). Normaal ligt er breed staal onder dat ding. Wel geneig met de rode interieurtje.

De Limburger 27-07-2010 11:59

@Erik: Ja geel wit was het ik had me nachtbril op hahaha.. die heeft namelijk gele glazen hahaha. Het was een grote kerel in ieder geval.
Gr Ronnie

@Richard-Polo.
Ja dat roze t-shirt liet me helemaal omslaan. Hahaha..

Gr Ronnie

Vains 27-07-2010 17:18

Check opa op de foto kijken met zijn favoriete parkeerplaats :D

De Limburger 27-07-2010 20:05

Ja Opa keek alsof die moest poepen, hahaha, zoals altijd.
Hij was niet blij dat hij nog geen andere velgen had, maar ze zijn besteld.
Ik ben eens benieuwd.
Gr Ronnie

Oldskool_Ivo 27-07-2010 20:30

Quote:
Originally Posted by FunkyF
ik had de 1e keer Ivo z'n spiegelreflex in mijn handen en meteen zo'n foto.....estebleef! :)

wel erbij vertellen dat je op de meeting de duist-talige instructies hebt doorgelezen :D

Vains 27-07-2010 22:07

Quote:
Ja Opa keek alsof die moest poepen, hahaha, zoals altijd.
Hij was niet blij dat hij nog geen andere velgen had, maar ze zijn besteld.
Ik ben eens benieuwd.
Gr Ronnie

Vertel! Welke zijn het geworden? :D

De Limburger 27-07-2010 22:13

Tjsa, Opa zat schijnbaar met de kloterij dat er in 5x100 niet veel in de juiste ET waarde velgen met een diep bed waren. Nu heeft opa dus bij Jamrozik, rondom 9J Barracuda velgen gekocht, met een gepolijste rand. Dus ook wij zijn heel erg benieuwd en Opa zelf natuurlijk het meeste.
Gr Ronnie

De Limburger 28-07-2010 12:16

Zo deze morgen dus op het werk de spiegels ontvangen, wat er werkelijk super uit zagen. Dus net even op het werk die dingen gemonteerd, foto's maak ik vanavond wel even maar het ziet er zeer goed uit. En nu heb ik tenminste ook rechts een spiegel.
Kijkt zich toch net wat makkelijker.

Jan bedankt voor het snelle versturen.
Gr Ronnie

schweinhund 28-07-2010 19:50

Graag gedaan ;)
Ben benieuwd naar de foto's!

ps, geen interesse in een setje 'windabweiser'? :tongue:

De Limburger 28-07-2010 22:32

Hahahaha nee sorry die kom je aan mij niet kwijt.
Gr Ronnie

De Limburger 29-07-2010 22:21

Eindelijk de beloofde foto´s gemaakt. Wel in het donker met wat extra belichting erbij, voor de sfeer, maar de goeie foto´s worden van het weekend gemaakt.

Foto Time !!

Ik hoop dat de spiegel een beetje te zien zijn, ik vind het er in ieder geval echt goed uit zien.

Gr Ronnie

schweinhund 30-07-2010 09:22

Wat een lelijke spiegels zeg :tongue:
Staat goed, veel plezier ermee!

De Limburger 30-07-2010 13:14

Ja dat gaat helemaal goed komen, nu aankomende zondag eens kijken of ze in Duitsland er naar kijken want die geilen nu eenmaal op alles wat glimt of blinkt.
Gr Ronnie.

De Limburger 01-08-2010 22:49

Vandaag naar Mülheim geweest in Duitsland, was een gezellig leuke meeting, helaas geen prijs maar het kan niet altijd feest zijn.

Twee foto's.
Ikke helemaal kapot van het feestje van de dag van te voren.

En het autootje

Gr Ronnie

Vains 02-08-2010 17:14

Ga je voor de gangsterbaard :D

De Limburger 02-08-2010 17:32

Hahahaha, heb ik al is eigenlijk een "Borat" baard, als je hem begrijpt...
Gr Ronnie

Vains 02-08-2010 21:57

Quote:
Hahahaha, heb ik al is eigenlijk een "Borat" baard, als je hem begrijpt...
Gr Ronnie

Haha, en ik verwacht wel foto's he! Hoeft niet perse via VF :D

De Limburger 02-08-2010 22:08

Hahaha nee.. zeker krijg jij foto's maak je maar niet druk hahaha...
Komt goed.
Gr Ronnie

De Limburger 03-08-2010 14:00

Zo vandaag ga ik beginnen aan de revisie van de tweede ontsteking van de Jetta, aangezien de Jetta via de onsteking olie weg lekt, wat schijnbaar een bekend probleem is bij volkswagen en met name de 16v van golf 2. Dus alles schoon maken demonteren, dan morgen de nieuwe onderdelen bestellen zoals: nieuwe rotor, verdelerkap, contactpuntjes, nieuwe filters nieuwe Castrol High Mileage olie en bougie's van NGK. zodat straks alles weer zo goed als nieuw is.
Gr Ronnie

All times are GMT +1. The time now is 19:55.