Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jettaracing's 'nieuwe' '97 Golf Mk3 variant TDI (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47487)

Jetta MaNiA 21-03-2012 07:48

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Zomerwielen komen er binnenkort onder ,alleen zijn die banden die er nu nog omzitten versleten , dus moet eerst een set nieuwe regelen.

Vandaar, meestal ben je me namelijk voor met wisselen :D

lowrider23 21-03-2012 10:17

Dan zat ik een beetje heel erg uit de richting! :tongue:

jettaracing 01-04-2012 21:12

En we gaan weer lekker door met de hobby ! Nieuwe banden zijn inmiddels besteld voor de porsche velgen , de toyo proxes 4 zijn het geworden deze keer .

eens kijken hoe deze gaan bevallen :thumbup:

En ben weer even bezig geweest met de bekledingshobby , en de kofferruimte is ook met het Atlanta sport milestone interieur virus besmet geraakt ! :D

Zelfs de brand blusser kon niet ontkomen aan de bisontix en zwarte bekledingsstof :screwy:

Audi1981 01-04-2012 23:13

Mmmm...bisontix... :D

jettaracing 09-04-2012 13:21

Banden zitten er imiddels om de velg en de wielen onder de auto !

Is een mooi bandje om de porsche velg , niet te smal iig , dus ook een beetje wielkastvulling en minder steenslag op de velgen zo !

Ook het weekend nog een roestplek van de deur behandeld , deze zat er al een tijdje ,maar was mij een doorn in het oog ! Dus de deur maar even eruit gehad en de roest verwijderd en netjes bijgespoten (bovenkant van de deur , boven de lijst een spotrepair uitgevoerd )

Zo kan hij de zomer wel weer in !

In de planning staan nog het spuiten van het dak en een nieuw voorraam , maar dat zal rond de zomervakantie zijn , is een daily dus heb m wel elke dag nodig .

golfje_295.000 09-04-2012 13:23

super strak alweer... :thumbup:

MarijnMK3 09-04-2012 13:41

blijft mooi!! wordt alleen maar netter!

Audi1981 09-04-2012 14:13

Staat mooi, zulke wielen onder een Variant :D

Lieuwe 09-04-2012 15:01

Staat er weer goed bij :thumbup:

lowrider23 09-04-2012 17:40

Staat er weer stralend bij! Nou ja, dat stond 'ie de hele winter al...! :rolleyes:

vwjohnny 21-05-2012 14:35

dat je de subkist nog niet hebt ingepakt met die cijfer bekleding :P

jettaracing 21-05-2012 21:54

Quote:
Originally Posted by vwjohnny
dat je de subkist nog niet hebt ingepakt met die cijfer bekleding :P

Dan word het wel een heel druk geheel @ de kofferbak :D

Laatst nog een dagje friesland rond gereden met de vrouw en kids , toen even wat foto's gemaakt onderweg :thumbup:

Mugjes verwijderd@ de Wasbeer dokkum :thumbup:

jettaracing 08-08-2012 11:05

Net even bij de dealer aangeweest , dorpelafdeklijsten besteld voor de variant . Deze waren volgens meedere mensen niet meer leverbaar ,maar dat blijkt dus niet waar te zien , onbeperkt nog op voorraad ( stond iig geen aantal bij de voorraad ) !

Ook meteen voor m'n schoonzusje's golf :thumbup:

jettaracing 15-09-2012 18:03

Variant rijd nog steeds ,alleen had ik het idee dat hij toch wat minder vermogen had . en ik had soms ook last van dat ik bij 100km/u een auto wilde inhalen hij soms ook in de noodloop ging :eek: . Terwijl ik wel gewoon 1bar turbodruk had op de (vdo) meter .......

Na de vaccuumslangen te hebben nagekeken , en alles te hebben gechekt toch maar even naar Van Vught tuning inMarum gebelt , en een afspraak gemaakt :thumbup: Daar bleek dat de N75 klep lek te zijn waardoor deze de variabele turbo niet goed kan aansturen ! ook is meteen de variabele turbo bekeken , en de werking getest,en deze was 100 procent .

Dus hebben de jongens van Van Vught de N75 klep voor mij gemonteerd , (nieuw type van de golf Mk4, incl nieuwe stekker ) en mocht ik een testritje doen ........

Damn ! ik heb weer 110 pk hoor! , hij rijd beter als ooit , waarschijnlijk is de klep al langer stuk geweest .
Hij piekt nu bij een druk van 1,5 bar en trekt stevig door tot aan 5000 toeren , ben erg erg blij mee !

Vond vorige week ook nog een set originele zwarte zonnekleppen van een Mk3 cabrio op de sloop , voor maar 15 eurie's , dus dat kan ook van het 'nog te vinden'' lijstje ;)

Kwam een kameraad van mij ook nog langs met een kadootje vanuit het wörtersee gebied , een originele duitse nummerplaathouder :cool:
Moest wel aangepast worden in de hoogte,maar met even creatief zijn kom je een heel eind en deze zit er inmiddels ook al op :thumbup:

Toen nog maar even de poetsdoek eromheen getrokken , ;)

Dokter D 15-09-2012 19:17

Mooi dattie weer al z'n paardjes heeft!
Leuke updatde die kentekenplaathouder!

lowrider23 16-09-2012 09:26

Mooi dat je 't volle vermogen weer benutten kan, Wytze! :thumbup:
Ook mooie zonnekleppen, die lijken wel nieuw! :cool:

Audi1981 16-09-2012 09:59

Heerlijke variant! :thumbup:

Ibibi 16-09-2012 13:18

As je nou gelijk een chipje had genomen!!! had je helemaal kunnen lachen.. @ 140 pk.

jettaracing 16-09-2012 15:22

Dank je jongens !

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Heerlijke variant! :thumbup:

Thanks !!

Quote:
Originally Posted by Ibibi
As je nou gelijk een chipje had genomen!!! had je helemaal kunnen lachen.. @ 140 pk.

Daar word nu wel stevig over nagedacht , heb het er al over gehad met de heren @ Van Vught :thumbup: Eerst maar even sparen :thumbup:

jettaracing 02-10-2012 21:45

Toch nog weer een kleine update @ de variant :thumbup:

Ik zag via Facebook een leuke set Edition Recaro's te koop, welke Tobias te koop had , en kon deze voor een nette prijs overnemen :cool:

Dus afgelopen zaterdag even een rondje nederland gedaan , ook meteen een set zga-nieuwe deurpanelen via Mp gekocht en deze ook opgehaald (lag op route)

Aangekomen bij de recaro's bleken deze nog in zeer nette staat , alleen een goede schoonmaakbeurt en ze waren werkelijk als nieuw !

En omdat ze in de kleurstelling rood/zwart waren toch maar even in de variant gemonteerd :D

Ze zitten zelfs nog als nieuwe , super stevige wangen ! Ook nog een mooie pookknop gescoord @ de sloperij van een polo 6N ;)

En natuurlijk even een paar foto's

Het 'oude' recaro interieur houd ik er eerst mooi bij ,nadeel was wel dat ik de sloperij afmoest struinen om de resterende bekledingsdelen in het zwart weer te kunnen monteren , welke ik had bekleed in de 1,2,3 stof :tongue:

Ben er zo wel blij mee !

KennyH 02-10-2012 22:34

ziet er netjes uit!!

Jettameister 03-10-2012 08:58

dikke shit Wytze !! :thumbup:

lowrider23 03-10-2012 09:10

Je weet het he Wytze! Ziet er gewoon top uit! :thumbup:

vdWal. 03-10-2012 11:51

doe mij toch het oude interieur maar :thumbup:

René 03-10-2012 11:53

Netjes Wytze!

louie_scirocco 03-10-2012 11:58

Hele mooie nette variant!

jetta mk1 '82 03-10-2012 16:31

Mooie stoeltjes kerel, volgende keer zal ik thuis zijn!! ;)

DUBbeltje 03-10-2012 16:46

Ziet er strak uit! Keep it up!

jettaracing 03-10-2012 18:22

Dank je jongens !` :thumbup:

Quote:
Originally Posted by vdWal.
doe mij toch het oude interieur maar :thumbup:

Daarom hou ik het 'oude' interieur er ook bij ,heb er zelfs nog 2 extra stoelen en achterbank bij voor reserve in dezelfde bekleding :D ( de vrouw en schoonzusje rijden ook in Mk3's met hetzelfde interieur )

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
Mooie stoeltjes kerel, volgende keer zal ik thuis zijn!! ;)

Komt goed , doen we dan even een bakje !

jettaracing 21-10-2012 13:21

'oude interieur"

:cool: En ik ben weer bezig geweest , en heb toch het oude interieur er weer ingezet :eek:

Maar wel natuurlijk met een reden ! Ik heb de edition voorstoelen laten zitten , omdat deze de goede stof op de wangen heeft , net als de originele stoelen . De 'oude' recaro's waren namelijk van een ouder type ,met een gladdere stof ,welke eigenlijk niet echt bij de deurbekleding en achterbak paste.

Dus heb ik de midden stukken , welke ik zelf al eens heb bekleed , nu in de edition stoelen gezet , en dan klopt de stoel helemaal kwa kleur :thumbup:

En bijkomend voordeel is natuurlijk dat er een mooi subtiel rood stiksel in de stoelenwangen zit ! En dat had mijn achterbank niet , maar gelukkig ben ik heel creatief en ik had nog een complete bekledingsset liggen van een achterbank . Dus deze eraf gehaald ,uitgewassen en daar heeft mijn zwager Ron( variant110) een rood stiksel ingenaaid , zodat deze perfect bij de achterbank past !

Nu vond ik op de sloop nog een zgan leren pookhoes ,met groen stiksel !

En afgelopen week vond ik nog een originele Airbag met origineel groen logo op de sloperij!

In combinatie met de beklede kinderstoelen .......

of zonder :tongue:

een heerlijk interieur vind ik zelf :)

Nu alleen de zwart leren handremhandel/hoes nog vervangen door ééntje met een rood of groen stiksel , dan is ie van binnen helemaal af , dus als iemand die nog weet liggen ................

vdWal. 21-10-2012 13:48

jaa, het oude interieur!! maar dan nog even beter :thumbup:

Audi1981 21-10-2012 13:55

Gaaf :thumbup:

Alberto 21-10-2012 15:27

Quote:
Originally Posted by jettaracing

Nu alleen de zwart leren handremhandel/hoes nog vervangen door ééntje met een rood of groen stiksel , dan is ie van binnen helemaal af , dus als iemand die nog weet liggen ................

je weet de weg , custom made ;) net als jou stuur

jettaracing 21-10-2012 18:52

Thanks heren ! ,ben er zelf ook wel tevreden over zo !

Zal binnenkort wel even een tijdelijke handrem hendel van de sloop halen , dan moet deze de leerbehandeling maar even ondergaan ;)

jetta mk1 '82 21-10-2012 19:02

Jij kan ook niet stil zitten he ;) erg nette update weer!!

lowrider23 21-10-2012 20:49

Ik vind het erg mooi! :thumbup:
Alles is in hetzelfde thema, óveral komt 't rood en 't groen weer terug! :cool:

subdivision 21-10-2012 20:53

Netjes hoor, leuke details

Jettameister 23-10-2012 13:24

echt netjes Wytze !! :thumbup: :thumbup:

jettaracing 28-10-2012 08:40

En inmiddels alweer op de winterbanden , dit jaar even een ander setje eronder :thumbup:

De Limburger 28-10-2012 10:43

Hok! ;)

All times are GMT +1. The time now is 15:27.