![]() |
Quote:
Vandaar, meestal ben je me namelijk voor met wisselen :D |
Dan zat ik een beetje heel erg uit de richting! :tongue:
|
En we gaan weer lekker door met de hobby ! Nieuwe banden zijn inmiddels besteld voor de porsche velgen , de toyo proxes 4 zijn het geworden deze keer .
![]() eens kijken hoe deze gaan bevallen :thumbup: En ben weer even bezig geweest met de bekledingshobby , en de kofferruimte is ook met het Atlanta sport milestone interieur virus besmet geraakt ! :D ![]() ![]() Zelfs de brand blusser kon niet ontkomen aan de bisontix en zwarte bekledingsstof :screwy: |
Mmmm...bisontix... :D
|
Banden zitten er imiddels om de velg en de wielen onder de auto !
![]() ![]() ![]() Is een mooi bandje om de porsche velg , niet te smal iig , dus ook een beetje wielkastvulling en minder steenslag op de velgen zo ! ![]() Ook het weekend nog een roestplek van de deur behandeld , deze zat er al een tijdje ,maar was mij een doorn in het oog ! Dus de deur maar even eruit gehad en de roest verwijderd en netjes bijgespoten (bovenkant van de deur , boven de lijst een spotrepair uitgevoerd ) ![]() Zo kan hij de zomer wel weer in ! In de planning staan nog het spuiten van het dak en een nieuw voorraam , maar dat zal rond de zomervakantie zijn , is een daily dus heb m wel elke dag nodig . |
super strak alweer... :thumbup:
|
blijft mooi!! wordt alleen maar netter!
|
Staat mooi, zulke wielen onder een Variant :D
|
Staat er weer goed bij :thumbup:
|
Staat er weer stralend bij! Nou ja, dat stond 'ie de hele winter al...! :rolleyes:
|
dat je de subkist nog niet hebt ingepakt met die cijfer bekleding :P
|
Quote:
Dan word het wel een heel druk geheel @ de kofferbak :D Laatst nog een dagje friesland rond gereden met de vrouw en kids , toen even wat foto's gemaakt onderweg :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mugjes verwijderd@ de Wasbeer dokkum :thumbup: |
![]() Net even bij de dealer aangeweest , dorpelafdeklijsten besteld voor de variant . Deze waren volgens meedere mensen niet meer leverbaar ,maar dat blijkt dus niet waar te zien , onbeperkt nog op voorraad ( stond iig geen aantal bij de voorraad ) ! Ook meteen voor m'n schoonzusje's golf :thumbup: |
Variant rijd nog steeds ,alleen had ik het idee dat hij toch wat minder vermogen had . en ik had soms ook last van dat ik bij 100km/u een auto wilde inhalen hij soms ook in de noodloop ging :eek: . Terwijl ik wel gewoon 1bar turbodruk had op de (vdo) meter .......
Na de vaccuumslangen te hebben nagekeken , en alles te hebben gechekt toch maar even naar Van Vught tuning inMarum gebelt , en een afspraak gemaakt :thumbup: Daar bleek dat de N75 klep lek te zijn waardoor deze de variabele turbo niet goed kan aansturen ! ook is meteen de variabele turbo bekeken , en de werking getest,en deze was 100 procent . Dus hebben de jongens van Van Vught de N75 klep voor mij gemonteerd , (nieuw type van de golf Mk4, incl nieuwe stekker ) en mocht ik een testritje doen ........ ![]() Damn ! ik heb weer 110 pk hoor! , hij rijd beter als ooit , waarschijnlijk is de klep al langer stuk geweest . Hij piekt nu bij een druk van 1,5 bar en trekt stevig door tot aan 5000 toeren , ben erg erg blij mee ! Vond vorige week ook nog een set originele zwarte zonnekleppen van een Mk3 cabrio op de sloop , voor maar 15 eurie's , dus dat kan ook van het 'nog te vinden'' lijstje ;) Kwam een kameraad van mij ook nog langs met een kadootje vanuit het wörtersee gebied , een originele duitse nummerplaathouder :cool: Moest wel aangepast worden in de hoogte,maar met even creatief zijn kom je een heel eind en deze zit er inmiddels ook al op :thumbup: ![]() Toen nog maar even de poetsdoek eromheen getrokken , ;) ![]() |
Mooi dattie weer al z'n paardjes heeft!
Leuke updatde die kentekenplaathouder! |
Mooi dat je 't volle vermogen weer benutten kan, Wytze! :thumbup:
Ook mooie zonnekleppen, die lijken wel nieuw! :cool: |
Heerlijke variant! :thumbup:
|
As je nou gelijk een chipje had genomen!!! had je helemaal kunnen lachen.. @ 140 pk.
|
Dank je jongens !
Quote:
Thanks !! Quote:
Daar word nu wel stevig over nagedacht , heb het er al over gehad met de heren @ Van Vught :thumbup: Eerst maar even sparen :thumbup: |
Toch nog weer een kleine update @ de variant :thumbup:
Ik zag via Facebook een leuke set Edition Recaro's te koop, welke Tobias te koop had , en kon deze voor een nette prijs overnemen :cool: Dus afgelopen zaterdag even een rondje nederland gedaan , ook meteen een set zga-nieuwe deurpanelen via Mp gekocht en deze ook opgehaald (lag op route) Aangekomen bij de recaro's bleken deze nog in zeer nette staat , alleen een goede schoonmaakbeurt en ze waren werkelijk als nieuw ! En omdat ze in de kleurstelling rood/zwart waren toch maar even in de variant gemonteerd :D Ze zitten zelfs nog als nieuwe , super stevige wangen ! Ook nog een mooie pookknop gescoord @ de sloperij van een polo 6N ;) En natuurlijk even een paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() Het 'oude' recaro interieur houd ik er eerst mooi bij ,nadeel was wel dat ik de sloperij afmoest struinen om de resterende bekledingsdelen in het zwart weer te kunnen monteren , welke ik had bekleed in de 1,2,3 stof :tongue: Ben er zo wel blij mee ! |
ziet er netjes uit!!
|
dikke shit Wytze !! :thumbup:
|
Je weet het he Wytze! Ziet er gewoon top uit! :thumbup:
|
doe mij toch het oude interieur maar :thumbup:
|
Netjes Wytze!
|
Hele mooie nette variant!
|
Mooie stoeltjes kerel, volgende keer zal ik thuis zijn!! ;)
|
Ziet er strak uit! Keep it up!
|
Dank je jongens !` :thumbup:
Quote:
Daarom hou ik het 'oude' interieur er ook bij ,heb er zelfs nog 2 extra stoelen en achterbank bij voor reserve in dezelfde bekleding :D ( de vrouw en schoonzusje rijden ook in Mk3's met hetzelfde interieur ) Quote:
Komt goed , doen we dan even een bakje ! |
'oude interieur"
:cool: En ik ben weer bezig geweest , en heb toch het oude interieur er weer ingezet :eek:
Maar wel natuurlijk met een reden ! Ik heb de edition voorstoelen laten zitten , omdat deze de goede stof op de wangen heeft , net als de originele stoelen . De 'oude' recaro's waren namelijk van een ouder type ,met een gladdere stof ,welke eigenlijk niet echt bij de deurbekleding en achterbak paste. Dus heb ik de midden stukken , welke ik zelf al eens heb bekleed , nu in de edition stoelen gezet , en dan klopt de stoel helemaal kwa kleur :thumbup: ![]() En bijkomend voordeel is natuurlijk dat er een mooi subtiel rood stiksel in de stoelenwangen zit ! En dat had mijn achterbank niet , maar gelukkig ben ik heel creatief en ik had nog een complete bekledingsset liggen van een achterbank . Dus deze eraf gehaald ,uitgewassen en daar heeft mijn zwager Ron( variant110) een rood stiksel ingenaaid , zodat deze perfect bij de achterbank past ! ![]() Nu vond ik op de sloop nog een zgan leren pookhoes ,met groen stiksel ! ![]() En afgelopen week vond ik nog een originele Airbag met origineel groen logo op de sloperij! ![]() In combinatie met de beklede kinderstoelen ....... ![]() of zonder :tongue: ![]() een heerlijk interieur vind ik zelf :) ![]() Nu alleen de zwart leren handremhandel/hoes nog vervangen door ééntje met een rood of groen stiksel , dan is ie van binnen helemaal af , dus als iemand die nog weet liggen ................ |
jaa, het oude interieur!! maar dan nog even beter :thumbup:
|
Gaaf :thumbup:
|
Quote:
je weet de weg , custom made ;) net als jou stuur |
Thanks heren ! ,ben er zelf ook wel tevreden over zo !
Zal binnenkort wel even een tijdelijke handrem hendel van de sloop halen , dan moet deze de leerbehandeling maar even ondergaan ;) |
Jij kan ook niet stil zitten he ;) erg nette update weer!!
|
Ik vind het erg mooi! :thumbup:
Alles is in hetzelfde thema, óveral komt 't rood en 't groen weer terug! :cool: |
Netjes hoor, leuke details
|
echt netjes Wytze !! :thumbup: :thumbup:
|
En inmiddels alweer op de winterbanden , dit jaar even een ander setje eronder :thumbup:
![]() |
Hok! ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 15:27. |