![]() |
Mooie vervanger voor de mk2.
|
|
Quote:
Vraagt om een mooi setje OEM+ 18-ers :tongue: ![]() |
Ik zal de mijne hier ook eens posten:
![]() |
![]() ![]() |
Ik denk dat het nep is, hoop dat ik ongelijk heb :D
Maar dit, in tegendeel ;) ![]() Meer: http://www.darksidedevelopments.co....i-arl-4-motion/ |
Vast wel bekend hier maar wat een gaaf apparaat blijft dit!
1.8 20vt G60 met Garrett GT35 ![]() https://turboandstance.wordpress.co...8t-with-g60-sc/ |
dikke bak ja. Zijn er ook filmpjes zonder het irritante geluid van de rollenbank. En waarin hij ook daadwerkelijk rijdt?
|
Quote:
Ja, deze. Maar het geluid is shit. Heb hem zelf 1x gezien op een meeting in -ik dacht- Limburg. Het geluid toen Roy wegreed was magisch! |
![]() |
Knappe auto, Wouter! Van `t zomer nog ff een paar dikke 18" eronder?
|
Quote:
Dankjewel René! Ja klopt, moet inderdaad even een setje dikke hoepels onder. Heb alleen nog geen idee wat.. Merk wel dat alles van een mk4 een stuk duurder is vergeleken met zo'n oude mk2. :rolleyes: :D |
Haha, ja dat is ff wennen hè! Is ook een compleet andere auto natuurlijk. Ik ben nog altijd groot fan van de MK4!
Ik vind de BBS CH ook altijd erg goed staan op een MK4: ![]() |
![]() |
![]() |
Moet nog even wat fatsoenlijke foto's maken, maar bij deze mijn nieuwe hoepels:
![]() |
|
Niets mis mee toch? Gewoon een nette auto! :thumbup:
Quote:
Precies dit is de reden dat wij onze Deborah lekker Jetta noemen... Het klinkt zo raar als ik de beste vriendin van mn vrouw ga "vol tanken" :D :tongue: |
|
Nice :thumbup:
|
![]() Golf 001 by Archiebald Photography, on Flickr ![]() Golf 014 by Archiebald Photography, on Flickr ![]() Golf 013 by Archiebald Photography, on Flickr ![]() Golf 020 by Archiebald Photography, on Flickr |
die laatste is echt prachtig!
mijn complimenten. |
Mooie auto :eek:
Goed gti embleem ook :D |
|
Binnenkort grote rechter spiegel erop! Maar; spiegels rood of zwart!?
![]() |
Ziet er goed uit, mooi rood is prima :thumbup:
|
Rood!
|
![]() |
![]() |
Quote:
Van deze kerel heb ik toen bandjes gekocht... Dikke r32 bi-turbo :thumbup: |
![]() |
Enig idee wat er precies voor lipje onder die bumper zit
Je ziet het vaker maar.. :tongue: |
Is dat niet gewoon een cupra lip?
|
Denk het inderdaad ook:
![]() |
|
|
Dat is Michel (Skywalker) z'n ex-mk4. Mooi om te zien dat die nog bestaat!
|
Ow echt, geen idee, m'n maat heeft er jaar of 5 terug een andere turbo op gezet, r32 remmerij, brandstofprijs, andere koppeling enz.. de auto is toen bij jd met verkeerde injectoren afgesteld en liep hiermee niet goed stationair en kwam uit op 267 pk. Er zitten inmiddels goede injectoren in dus ik wil er binnenkort weer een keer mee op de bank dus ben benieuwd.
|
Mooie wagen :thumbup: 20vt?
![]() |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 06:45. |