![]() |
Quote:
als ik dat doe ben ik bang dat ik hem direct kwijt ben :rolleyes: dus blijft maar mooi dicht :D |
Quote:
thnx, zou best kunnen, vooral in de regio groningen rij ik veel antwoord op je brutale vraag: NEE :D althans deze set niet. zodra de andere set compleet is gaat die in de verkoop en mits de koper die eerste keuze heeft afhaakt komen ze tzt wel op het forum te koop ;) |
vandaag eindelijk alle velgen strak gekregen
wat een pokke werk, 1 velg was slecht met een spuitbusje overgespoten. bovenste laag was hard en daaronder was het zacht de foto's ![]() ![]() ![]() en de velg waardoor het zolang moest duren ![]() totaal plaatje ![]() morgen vroeg breng ik ze naar de spuiter, hoop ze begin volgende week weer te krijgen en dan kan ik ze voor de laatste keer schuren (grondlak) en dan kunnen ze weer heen voor de kleur |
altijd al een super velg gevonden wat voor kleur worden ze?
|
Quote:
ongeveer de originele kleur en als het mee zit komt die er dinsdag op ;) |
ze zijn trouwens al in de grondlak
![]() ![]() inmiddels zijn 2 velgen strak en volgen de andere 2 morgen ![]() ![]() dus dinsdag gaan ze dus weer heen voor de kleur |
vandaag weer een pakketje in huis gekregen
dit zat er in :D ![]() ze moesten alleen nog wel wat aangepast worden. nu kan ik zonder de kappen te verwijderen de hardheid van m'n schroefset afstellen ;) ![]() ![]() en zo ziet het er dan uit als ze gemonteerd zijn ![]() ![]() |
ook heb ik afgelopen week van een kameraad een s3 afdekkap over genomen
ik moet alleen nog even op het bevestigingsmateriaal wachten en dan kan ik hem monteren ![]() en zo moet het dan straks worden ![]() morgen gaat de auto de garage in voor een nieuwe aandrijfas dan kunnen we hopelijk weer probleemloos rijden |
Netjes! :thumbup:
|
nog een foto van m'n nieuwe sub
![]() |
gister de sub even samen met een kameraad aangesloten.
klinkt super moet ik zeggen vandaag de bolf even weer gewassen en een paar foto's geschoten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en nog foto's van m'n wielen
![]() ![]() en de andere 3 ![]() en wat details ![]() ![]() |
mooi hoor! wanneer leg je ze eronder?
|
Quote:
zodra de banden binnen zijn (die ik van de week ga bestellen) ook krijg ik maandag m'n adapters terug. dus hopelijk binnen nu en 2 week dat ze eronder kunnen |
de velgen zijn mooi geworden niels
|
Niels echt een super dikke wagen, alleen nog even een paar luxe platen voor & achter ;)
|
Bekende plek, jouw oude wielen zijn daar ook al eens op de foto gekomen met ons Golfje eraan:D .(Ik werk daar)
Je velgen zijn mooi gespoten trouwens. Wil je ook vertellen wie dat voor je heeft gedaan ? Quote:
![]() |
Velgen zien er zo super uit, wat voor kleurcode is dit precies?
|
Cool, die Helios-hoepels komen dus van Borbet!
|
thnx voor de reacties allemaal
het zijn idd originele borbet wielen de kleurcode weet ik zo niet. maar komt oa van een ford af |
All times are GMT +1. The time now is 03:36. |