![]() |
Haha nee Evert die gaan in de verkoop, is dat niet wat voor jou???
|
sodemietders dikke velgen die gaan em zekers goed staan :thumbup: :wow:
leuk aanbod maar ik heb net de oude velgen wat opgekallefatert ik vind het wel even best zo , vanmiddag nog 2 nieuwe toplagers en woensdag krukaskeerring met apk (kost alweer genoeg) :D maar ben wel benieuwd hoe ze staan onder mars rood :) |
Dankje Evert, mischien vanmiddag toch maar ff passen, kan niet langer wachten :)
|
Heb ze al even gepast, word erg krap allemaal :rolleyes:
![]() ![]() ![]() ![]() |
staat super , remia rod second edition :D
niet te veel gewicht achterin dus :tongue: word maar weer lekker geinfesteerd in de familie ;) |
Erg krap ????? Past perfect !!!
|
inderdaad...`t ken net!
|
Quote:
Achter zou kunnen maar voor is iets 'te' |
Indd, op de foto`s lijkt het net te passen maar in het eggie past het net niet.
Rondom steken ze 1,5cm uit. |
:shake: :mad:
Quote:
|
Achter is geen probleem, in de luchtgekoeld scene versmallen ze de vooras, ik doe bij de caddy gewoon de achteras :thumbup:
En voor komt ook wel goed, heb al een paar iedeen ;) |
Quote:
hoever kun je de velgen afdraaien :confused: ik weet anders nog wel een ander project waar dit goed zou staan http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94825 :D :D :D :D :D :D :D :tongue: |
Zulke velgen kan ik niet betalen Evert, ben ook maar een arme sloeber :d
Heb nog wel een mooi setje borbet C met mooie dunlopjes in te ruilen bro :thumbup: |
Haha, ik moet ook weer 2 zet velgen verkopen om dit te kunnen betalen hoor :thumbup:
Maar ik krijg ze er wel pas onder hoor zit daar maar niet over in, dus sorry bro ik wil ze niet ruilen:D :thumbup: |
een beetje broederliefde is er toch wel, je kunt ze ook even laten passen voor straks onder de vr dan is ie meteen verkocht :D
|
Passen mag altijd natuurlijk :thumbup: maar ik weet niet of dat zo`n goed idee is, want dan word hij helemaal gek natuurlijk als hij gezien heeft hoe dik dat staat!!!
Hier nog even een update over de garage, schiet lekker op. ![]() ![]() |
zo zo netjes , opruimen ,werkbank erin ,gaatjes stoppen , in de kleur en T1 naar binnen :rolleyes:
of de caddy natuurlijk :) |
Gave garage!! :)
|
inderdaad leuke garage, alleen waarom de brug niet gelijk in de vloer laten zakken? of kan dit niet?
|
Ja er zit nog een kelder in de garage, daar komt de brug straks verzonken in te liggen.
Tis bijna niet te zien maar de brug ligt nu half op de kelder. |
All times are GMT +1. The time now is 16:55. |