![]() |
damn... hoeveel pech kun je in de laatste week/weken van t jaar hebben!
|
schiet lekker op bij jou zeg :(
|
Gaat idd lekker zo.
Same shit, different day. Hopelijk komt ook hier alles in orde :thumbup: |
Quote:
hoop juist dat het financieel beter afloopt dan bij de passat want dat was om te janken... |
Idd echt klote dit Gerben!
|
net gebeld,de hond is dood.niet dat mij dat ene zier interesseert,van mij had die hond wel een half uur voor het gebeuren de hoek om mogen gaan;):D
is gewoon flink klote allemaal.heb nu geen 1 auto meer die rijd en moet dinsdag in principe m'n vervangend vervoer van mijn schade weer inleveren.nou heb ik al even besproken met het schadebedrijf,en als de golf idd los is[en dat is ie imo]kunnen we de leenauto daar ook 10 dagen voor blijven gebruiken. dus als de donder m'n audi rijdend maken volgend jaar, en dan een nette family cruiser zoeken. |
m'n sig word wel met de dag korter hahaha....
zal er maar niet meer mee spotten,zometeen fikt vannacht de loods ook nog af,kan ik de rest ook wissen. onder het mom van "how much can you take":D |
Inderdaad, we hebben nog één dag 2010, met heeeeel veel vuurwerk. :tongue:
|
Quote:
Mijn vader heeft een half jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Wij zijn van België maar hij was met de fiets een dagje gaan vlammen op de nederlandse wegen. Hij reed zo rond de 28 km/u wanneer een hond, zo hoog als het kleinste voetbankje, even besloot om over te gaan steken...gevolg, pa over kop, helm in twee en berhoorlijk wat schade aan de fiets. De eigenares leek op het eerste zicht heel vriendelijk, ze heeft mijn vader even mee naar binnen genomen, onmiddelijk haar gegevens en die van de verzekering overhandigd en ik ben hem dan daar gaan ophalen. Nog geen twee weken later bleek er toch voor zo'n 700 EUR schade te zijn (helm, fietskledij, reparatiekosten). Wij naar onze verzekering om het aan te geven. Daar aangekomen werd het al gauw duidelijk dat dit niet in orde ging komen. Onze verzekering belde naar de Nederlandse maatschappij, daar wisten ze te vertellen dat ze nog nooit van deze mevrouw hadden gehoord en dus geen klant was bij hun... Wij zelf terug naar het betreffende huis en ja hoor, in de tuin een mooie "te koop" bordje uitgestald waar al een sticker over hing "verkocht". Na veel geleuterd de zoektocht opgegeven. Bij onze verzekering kende ze het fenomeen en konden ons alleen een advies geven voor de volgende keer: politie bellen voor een vaststelling te komen doen, dan alleen ben je zeker dat het correct kan worden afgehandeld... :screwy: Maarja Gerbe, zo zie je maar, iedereen zo zen zake en dat zal niet anders zijn in 2011 :D Jij hebt je portie nu toch wel gehad voor even dus kom op! Het komt allemaal in orde! |
Komt de politie nog dan in belgie? want hier in nl kun je bijna alleen maar online aangifte gaan doen.....
Tijdje terug hadden we een feestje gehad daar waren 3 auto's (van m'n pa, stiefma en zusje) blijven staan op de parkeerplaats en de volgende dag toen we wouden gaan opruimen bleek dus dat alle 3 auto's vernield waren oa spiegels er af, ruiten stuk, giga deuk in t dak incl voetstappen, ruitenwissers etc de wouten gebeld en dan krijg je doodleuk te horen dat je ff online aangifte kunt gaan doen want daar komen ze niet voor :screwy: Nou ik kan je verklappen dat er woorden over die parkeerplaats en door de telefoon gegaan zijn die in geen een woordenboek voorkomen! |
Wel echt kut man Gerben!
Succes met oplossen.! Maar toch een fijne jaarwisseling gewenst! Gr Ronnie |
![]() |
Tering, mooi naadje Gerben! :eek:
Leuke eindejaar zo! Hopen maar dat het gauw goedkomt! ;) |
Tsjongeh......... jij hebt ook zeker wel pech jong ! dat is ook nog een beste klap geweest met die hond dan !
|
Dat was geen chiwawa zo te zien.... Flinke schade zeg, zonde om te horen Gerben...
|
Das wel heel zuur gerben! Sterkte ermee!
|
auto staat nu voor expertise,maar ga hem waarschijnlijk weer opknappen.
heb hem al vanaf 2005 en kan er geen afstand van doen,tevens is de staat van onderhoud erg goed.tzt volgt wel een onderdelen gezocht topic,heb zelf niks meer liggen:redface: |
Als ik dat zo zie kan je beter tot stilstand komen tegen een boompje,
dat moet verschieten geweest zijn toen vrouwlief dit kwam melden... |
Quote:
juist niet,ze belde 'ik heb een hond aangereden' dus ik denk,hmmm,zal wel meevallen misschien bumper kapot.kom ik daar zie ik dit :shake: |
Vroeg je niet meteen of ze wel zeker wist dat het een hond was en niet een kleine shedland pony :rolleyes: :)
Echt zuur man die schade maar goed zolang er niet aan getrokken hoeft te worden is het oplappen en doorgaan toch?! gr, 'roy |
All times are GMT +1. The time now is 07:46. |