![]() |
Gewoon een super nette GTI!
|
Heb je die oude logo's nog voor in de zijschermen? Ik mis er 1tje namelijk, moest je ze weg doen > pb!
Mooie wagen btw :) |
Wow super net werk man! Hoe heb je je Vbak zo netjes gekregen?
|
Quote:
ja ik heb er nog 2, ik zal je ff een foto'tje maken zodat je zelf kan beslissen of je ze wil of niet, ze zijn nog in vrij goede staat. Quote:
4bussen remreiniger, 2 bussen motorreiniger en velgreiniger en HD-spuit, staalborstel op boormachine gedurende enkele uren, vijl voor de braampjes, en motip verf + wat ori onderdelen nieuw gekocht(zoals dat groendeksel) |
Mooi zoals je de boel opknapt.
Blijft een top wagen dit :thumbup: |
wow wat een project!, je maakt deze auto echt super netjes
respect voor het werk wat je erin stopt! :thumbup: |
photoshop
![]() |
oliefiltersteun en gasklep:
![]() ![]() ![]() ![]() |
bijna te mooi om onder de motorkap te steken he :)
|
Wat een mooie auto, ben echt benieuwd wat het eind resultaat nu weer zal zijn. Succes!!
Gr Mario |
Quote:
thanks, before: ![]() ![]() after: ![]() ![]() |
Mooi opgeknapt. Ziet er weer als nieuw uit !
|
Quote:
thanks, dit op de kop getikt vandaag: ![]() ![]() en een grill met nog alle clipjes(behalve 1tje) intact en Hella verstralers(compleet origineel dus) :thumbup: |
goed bezig !
gaat een propere GTI worden op deze manier |
Quote:
thanks; poulies ![]() ![]() OEM ontsteking in OEM doosje: ![]() before: ![]() while: ![]() after: ![]() morgen meer :) |
zijn weer mooie vorderingen!
|
update time:
before: ![]() after: ![]() ![]() ![]() |
Erg mooi! :thumbup:
Hoe doe je dit ? parelstralen of gewoon goed boenen ? |
Quote:
mijn tooltje: ![]() en mijn trouwe bosch accuboormachine, verder spuit ik dan alles met motip hittebestendig(lak en vernis). ffkes verder gedaan aan de inlaat, welke nu 'af' is: ![]() ![]() en nog e paar dingen opgekuist: ![]() ![]() verder nog wat nummer genoteerd van de kvs slangen en dergelijke zodat we deze makkelijk nieuw kunnen bestellen. |
proper werk!!!
je hebt op dat tandwiel de markering toch wel zichtbaar gelaten en niet dichtgeschilderd? ;) |
All times are GMT +1. The time now is 04:29. |