![]() |
Quote:
:rolleyes: :cheers: |
Quote:
hij mischien niet mar ikke wol :D |
Quote:
mag morgen ook wel hoor.....;) :tongue: |
Quote:
Jaja het word weer dikke pret vandaag :thumbup: nog even de.... op de ie :D |
|
|
hahaha nou ik vond het al mooi genoeg haha echt wat een totaal plaatje die auto(Y) mega dik!
|
![]() |
i did it:rock:morgen dus in l'warden plat op z'n pens.
|
net even daar geweest en het ziet er goed uit voor morgen.
|
Quote:
|
héhé
zo de laatste lootjes nog geen tijd gehad om mijn eigen auto te poetsen tedruk met de voorbereidingen, zo die kant op podium bouwen en stands opzetten. hopelijk vanavond laat nog tijd om nog snel even te poetsen!!! |
Er valt hier in het Oosten nog niets te poetsen, want het regent al de hele dag. :mad: :mad:
|
Quote:
Hebben we hier in het midden ook last van :( maar wel veel zin in morgen :thumbup: :cool: |
ja ze gaven hier aan dat het rond 12 half 1 droog zou zijn nu kwart voor 3 is het eindelijk gestopt met miezeren, straks alvast maar eens beginnen met de binnekant..
|
Het motregent hier ook nog hoor , de wagens staan nog mooi droog in de schuur ,het klaart hier nu op ! Hopen dat het vanavond even droog is , word nog gezellig daarin L 'warden met al die poetsende vw rijders !
|
hier klaart het net op,boven frl hing nog een buitje zag ik net op buienradar.morgen nergens regen te bekijken,hopen dat het zo blijft...
|
jahh ik had de mijne ook liever droog laten staan ben er in iedergeval wel achter nu dat het lekage probleem nog niet is opgelost, het is weer vochtig bij de voetjes van de bijrijder maarja dat moet maar even ;)
interieurtje is schoon wacht het nog even af voor ik hem ook echt was mischien dat ik dat morgen voor vertrek nog wel even doe oid :thumbup: |
dat wassen van de auto gaat echt niet wat worden hier.. dat word gewoon parkeren morgen en als bezoeker rond;)
hoelaat begint het eigenlijk..?! |
Quote:
Is wel een wasbox in de buurt :D Morgen begint het om 10 uur :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 23:39. |