![]() |
Quote:
![]() :D herhaling of niet...ik vind het geweldig die films...en als ze erop komen ga ik ook zéker kijken! |
Quote:
de nekkerman weegt 20 ton leeg ;) Quote:
dan krijg je duitse praktijken die gaan ook boven op de rem als de invoegstrook ten einde is en ja dan uit stilstand de snel weg op blijf dan maar snelheid maken op de vluchtstrook en dan zo snel mogelijk er tussen veiligheid voor alles :D |
Quote:
:giggle: |
Dat je jezelf aanmeldt bij een toyota site... de MR2 club (voor mijn wheelerdealer actie) dan alles naar eer en geweten invult.. LEES adres telefoonnummer de hele crapzooi... je ge-pm wordt over iets wat niet compleet is... je reageert met de vraag wat dan precies??... geen antwoord krijgt en een ban aan je broek...wat een k*t forum
stik dr in met r*k forum! iemand een nette Mr2 kopen??? |
hoeveel? :P
2 autos hebben en dan alsnog terug naar huis moeten met de trein XD |
Dat iedereen zijn rechter koplamp kapot is!
Let er maar eens op!! Dus allemaal, kijk even de lampjes na. |
Quote:
mk4's... en links achter |
Quote:
eehh mijn mr2? special forum prijs 2000 euro... :thumbup: bij aflevering verse apk! vervalt in mrt 2012 |
Dat iemand zich laatst afvroeg waarom het in de fotogallery zo rustig was, maar als dit soort foto's daar worden neergepleurt ga ik daar in ieder geval helemaal niet meer komen en reageren. Een beetje bloot moet kunnen, maar dit soort foto's zijn dit forum niet waardig.
|
Welke foto's?:D
|
Als je een mail naar rdw stuurt met 2 vragen, dat je na 3 dagen netjes antwoord krijgt op 1 vraag.
Dus ik reageer meteen met het antwoord dat het me niet geheel duidelijk is omtrent mijn 2e gestelde vraag. Krijg je als antwoord: Quote:
Kunnen ze niet gewoon meteen antwoorden ...... :confused: |
'Kerstdeals' op forums..
Als je nu iets wil verkopen voor bv 400 euro, waarom zou je er dan een week later opeens weer 500 euro voor willen. Schijnbaar is 400 euro ook prima, anders zou je 'm daar niet voor verkopen. Nu niet, nooit niet.. of het nu kerst is of niet. |
ach ja.. op bepaalde momenten in het jaar kunnen mensen wel wat extra geld gebruiken. Zo kom ik ook aan mijn Cabrio. Maar ben het met je eens dat elke "tijdelijke" deal bij particulieren onzin is.
|
Ik erger me aan Prive berichten die ik niet mag beantwoorden :rolleyes:
|
Quote:
Kwam een tijdje terug ook zoiets tegen op het forum: Quote:
:thumbup: ;) |
*Zucht* dit is nou precies wat ik laatst bedoelde, als je nou niet precies weet waar je het over hebt....
Maar ik zal het speciaal voor jou nog een keer in geur en kleur uitleggen. Ik had een deal gesloten met de huidige eigenaar van mijn mk4, hij was in het bezit van een mk5 (nu mijn auto) en we hadden een afspraak staan voor overdracht op zaterdag. Ik zou een x bedrag bijleggen compleet incl. Eta's en een x bedrag excl. Eta's, ik had voor mezelf na bezichting mezelf 2 weken de tijd gegeven voor de verkoop van die wielen. Als ik dus de Eta's voor 2750 vóór de zaterdag van de overdracht kon slijten, zou dat voordeliger uitpakken voor mij. Heeft dus niks te maken met tijdelijke aanbiedingen, kerstdeals of wat dan ook (wat m'n punt is bij mijn eerdere reply). 2750 was de prijs en dat bleef hij.. maar het was voor vrijdagavond want daarna zouden de wielen zoieso niet meer in mijn bezit zijn, want dan gingen ze mee met de auto die op zaterdag opgehaald werd. Ik hoop dat je nu weer rustig kunt gaan slapen.. en als je je toch druk wil maken, doe dat dan vooral om je eigen zaken ;) |
Ik erger me aan mensen die hier zoveel te posten hebben hier waar ze zich wel allemaal wel niet aan ergeren.
Touwtje en een spijker is genoeg hoor ;) Dan ben je er zo vanaf al die ergernis. Ik erger me eraan dat ik ziek ben en al deze onzin heb moeten lezen :P hahaha Zo struin je nog eens wat af op forums :D |
Algemene opmerking: Mensen die een bezit aankondigen met "me nieuwe auto" o.i.d.
Het is volgens mij nog altijd MIJN nieuwe auto..... |
Snap werkelijk niet wat de laatste tijd op dit forum aan de hand is, ken niet veel mensen persoonlijk op dit forum, maar t enige wat hier nog gebeurd is lopen bitchen en zeiken op een ander.
waarom worden er accounts verwijderd van mensen die al heel lang lid zijn en genoeg hebben ingebracht op dit forum? vond dit altijd t beste forum in het VAG gebeuren,met de meeste kennis en het gezelligste geauwehoer, maar de spontane gezelligheid is er wel vanaf. Misschien is t handig als er eens uitgelegd wordt wat er nou precies aan de hand is, in plaats van op meerdere plekken op dit forum tussen de regels door,een sneer na een lid of leden plaatsen. :confused: |
Er zijn vandaag een 3-tal leden geweest die ons hebben verzocht om hun useraccount te verwijderen. Dit verzoek hebben wij gerespecteerd.
|
:thumbup:
mijn ergenis al dat hoere vuurwerk wat mense niet opruime.. |
Quote:
Je wordt echt oud he ;) Toch heerlijk al dat vuurwerk overal , houd de sfeer een beetje erin. Vind het tegenwoordig nog meevallen aangezien het vroeger veel meer rotzooi gaf. Tegenwoordig zijn er vele straten maar stil en niemand te bekennen. Het is immers maar 1 keer per jaar he ;) |
Toen ik nog 7 was ofzo gingen ik, me ouders, me vriendjes en de ouders van me vriendjes al ons leeggeschoten vuurwerk op n vuurtje gooien op een kruispunt in de wijk, opgeruimd staat netjes zou je zeggen :p mja, mag niet meer van ome agent want stel je voor..
|
Quote:
:goodpost: |
Quote:
+1 als ieder zn troep direct opruimt is het zo klaar maar nee! :mad: Beetje 'lowrider' en al die zooi ligt bij je voor de deur :angryv: :D |
Dronken pubers die het normaal vinden om een plastic bak met papier in de fik te steken, die dan ook nog net tegen een huis aan staat, en dan vervolgens een grote bek geven als je er iets van zegt.
|
Quote:
Zoooo bekend hier :D |
Quote:
:giggle: |
ik erger me aan al die stomme talenten shows en " op zoek naar" shows.
zoals het beste idee topmodel hairguru tvoh kunnen ze dan echt helemaal niks anders meer bedenken daar in Hilversum. echt als ze zo door doen kan ik net zo goed de tv weg doen. ooh nee toch niet want we hebben discovery nog :D |
Quote:
Over Discovery gesproken. Ik erger me eraan dat ik niet op de naam kan komen van dat engelse programma waarin die man op zoek gaat naar ouwe rommel in boerenschuren, landhuizen e.d. om door te verpatsen.. Geniaal programma! In de programmering van Discovery kan ik het ook al niet terug vinden. Niemand die het weet toevallig? Zou het nu al van de buis zijn? Als dat het geval is irriteer ik me daar ook aan :D |
zolang mensen er in grote getale naar blijven kijken, blijft John de mol het verzinnen. talentenshows komen me echt al meerdere jaren de neus uit.
van mij mogen ze zoiets als cobra 11 of commissaris rex weer eens uitzenden. |
Matthieu,bedoel je salvage hunters?dat is er nog steeds voor toch?
|
was dat niet iets van salvage hunters.
de pul was me net iets voor. |
Quote:
dat waren nog eens mooie series cobra 11 en der clown |
Quote:
Juist! Bedankt! Ik zat te zoeken naar scavenger hunt. Zo te zien komt het nog steeds ja. |
Quote:
:goodpost: |
Quote:
Check ook American Pickers op history. En als Discovery weer oude zooi gaat uitzenden dan wil ik timeteam terug! |
na 7 dagen nog je schroefset niet binnen hebben en een apk datum die maar steeds dichterbij komt :( Had ik hem ergens anders gehaald dan had ik hem de dag erna binnen gehad :(
|
Quote:
Wheeler dealers :thumbup: mooi programma! |
me auto,
me huis, me vrienden, me, me, me. MIJN!!!! :mad: als ik het nog vaker zeg moet ik serieus kotsen. allemaal leuk dat nieuwe mensen zich aanmelden hier, maar als je geen nederlands kan schrijven, mag je van mij wegblijven... ik vind het echt de meest irritante taalverbastering van tegenwoordig! (of desnoods m'n) |
All times are GMT +1. The time now is 23:03. |