![]() |
Quote:
doel bereikt, dus! het mocht gewoon wel eens gezegd worden. |
Hier nog even een paar foto's met de wielen er weer onder ,jammer van dat kl#te weer ,maar ja ,dat heb je nu eenmaal als je in nederland woont .......
Inmiddels zitten er ook 5 mm spporverbreders achter onder ,komt ie uit op 8,5 x 15 ET 03 ! :rock: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Betere foto's bij mooier weer :tongue:
![]() ![]() ![]() |
Nadat ik je laatst flink de hemel in had geprijsd, ff één opmerking:
Waarom zitten er geen mistlampen in de rode Jetta?! Mooie foto's weer... |
Quote:
Die moeten er inderdaad nog eens in ,maar heb eerst nog een setje mistlampen nodig voor de witte jetta (project bumper ....) |
Staan nieuwe setjes Hella's op cleaned, met beugels. ;)
|
even een vraagje, wat is de et waarde van de witte velgen onder de witte jetta?
|
staat hier ook een bumper compleet met mistlampen te koop voor 50 euro
|
Quote:
Dat is ET 15 (9x16 et 15 met 215/40x16 Yokohama a539) |
Vrijdag de zomervelgen er weer onder gezet ,het staal zal worden gestraald binnenkort ,begint toch wel weer enigzins te roesten (maar ja wat wil je met al die kilo's zout de laatste tijd op de wegen !)
Ook is de auto weer eens goed onderhanden genomen met de poetsset :D ( maar dat zijn we wel gewend ,had een beetje de zomer in de bol t weekend :tongue: ) ![]() ![]() ![]() :thumbup: |
Netjes gepoetst zeg, doe je zeker vaker!? :D
:cool: |
Quote:
Nee ,hoe kom je daar bij :rolleyes: Met goede producten en een goede poetsmachine kom je een heel eind ;) |
Netties, setje luxe kentekenplaten niks?
|
Quote:
Moet ik nog steeds bestellen .....:rolleyes: vergeet het steeds |
Net je hele topic doorgelezen, maar verdomme wat zijn t toch geile auto´s die je hebt staan!
Echt niet normaal :wuv: De witte is echt mooi. Met dat uitlaatsysteem, de kont, zelfs die lelijke voorbumper staat geil bij 't ding ! :giggle: :green: En de rooie is ook prachtig, alhoewel ik kwa velgen die Astra nog 't mooist vind :redface: Die zou ik echt wel willen hebben :redface: Weet ik meteen waar ik naar op zoek ga! Maar, houd die auto's in ere. Zijn ze waard. :thumbup: |
Het was weer een tijdje stil ,maar er zit weer wat aan te komen ...........
Alleen als het weer nou eens een beetje mee zou zitten ! Het wil nog steeds geen lente worden ,maar de ideeën komen al weer opzetten hoor ! Sneak preview ............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog even een special Thanks aan Alberto ,voor de mistlampen :thumbup: |
Ja mooie mistlampjes :rolleyes: ;)
|
Quote:
Ze komen op een goede plaats terecht Gerard :thumbup: |
Lampjes krijgen nu toch een plekje , jij dank voor de krukken en de bewezen diensten, :thumbup:
voorste zitten al in de cabrio :thumbup: achterste moeten nog in de jetta .... |
Zijn dat nou andere (bredere) Azev's of zie ik het verkeerd ?
|
All times are GMT +1. The time now is 18:02. |