![]() |
Mooie foto's Rick :thumbup:
|
Heb even gezocht ... het gaat om 'Mijngebouw Waterschei'. Naar mijn idee heel veel potentie.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
is ieder jaar toch ook een meeting? :)
|
Quote:
Bedankt Peter! :thumbup: :) |
Wow, das echt een top lokatie inderdaad!
|
mocht er dagje georganiseerd worden zou ik graag mee gaan! zeker met studio fotografie heb ik 0,0 ervaring en zou dit graag eens willen meemaken
bovenstaand ziet er ook erg veelbelovend uit! :thumbup: paar van mijn foto's in Doel.. voor een meeting locatie vond ik het erg geschikt (daar waren de mening wel over verdeeld) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I like!!
|
ik woon zelf 5km van doel vandaan en ik vind het inderdaad al een beetje teveel geworden is nog wel eens leuk om zelf te gaan maar voor een hele groep is het al wat afgezaagd.... de verlaten mijn vind ik ook wel een top idee!:D
|
|
Mooie locatie ! Ziet er ook leuk uit Mischa :thumbup:
|
Quote:
Dat lijkt mij ook echt een vette locatie. Ik ga erbinnenkort eens een kijkje nemen, ben benieuwd of je er gewoon op komt of dat het "restricted" is. Ik laat het weten! |
|
Quote:
Heerlijke foto's Bas zoals gewoonlijk! :D |
Selfie, soort van:
![]() |
Net 'n echte zakenman.. met heel veel geldjes.
|
Quote:
Hahaha tof! En met de iPhone de 6D bedienen! :thumbup: |
coool
|
|
Quote:
Hahaha, valt ook wel mee. Ben maar een simpele kok he. :D Quote:
Bedankt, en is echt ideaal! Alleen jammer dat hij al moeilijk begon te doen op het moment dat ik in de auto zat. Niet echt een denderend bereik. :( Quote:
Thaaanks! :D :thumbup: |
Quote:
:thumbup: :thumbup: Coole foto Rick! wist niet dat het besturen met je iphone mogelijk was. nice! |
Quote:
Dankjewel Bas. Is best een handige optie. Ook gewoon live view op je telefoon enzo. Had met dit shot de camera aan de magic-arm gekoppeld welke weer vast zat aan de F1000 op de motorkap. :thumbup: |
Quote:
Wat lees ik nu Rick? Ben je aan de Manfrotto/Avenger zuignappies? |
Quote:
Hahaha, ja klopt Herm. :thumbup: Nu enkel nog de stang en dan kunnen er rig-shots gemaakt worden. Ben alleen niet zo blij met de prijs van sommige kant en klaar pakketen. Je komt toch al snel uit op 500 euro incl. verzendkosten, etc. vanuit Amerika. :( |
Quote:
Klopt! Als ik je ermee kan helpen dan hoor ik het graag! Ik weet eigenlijk niet meer waar we zijn blijven steken met waar ik die set vandaan heb :) |
Quote:
Alright! Ik had al een bedrijf hier in de buurt gevonden die het eventueel wel kon maken voor mij. Laatste mailtje was dat ze erop terug zouden komen. Nooit meer gedaan natuurlijk en beantwoorden de mails ook niet meer. Dan maar verder zoeken. :redface: |
Ik verkoop aluminium buizen en heb lassers en constructiebedrijven als klant, als ik wat voor je kan betekenen hoor ik het wel Rick
|
Dat klinkt mij als muziek in de oren Bas. :D
|
Hoe ziet zoiets eruit dan, mijn pa is lasser en heb zelf ook het materiaal ter beschikking
|
Quote:
Vet vet vet!! |
Quote:
Paar pagina's terug ;) Quote:
;) |
Dude, dit bij ons op de kazerne, met blaadjes aan de bomen, gaat zooo ziek worden <3
|
Gaat het om zo'n simpel buisje of meer? Het systeem met een extra kabel zoals bij Lennart is geen verkeerde keuze
|
Quote:
Ja dat buisje ja... haha Toch @rick? |
En dan die van Herm nog ;)
Quote:
|
Moest even shoppen!! :D :thumbup:
![]() |
Quote:
Ja, gewoon een stangetje inderdaad :D Quote:
Daaat. Zou geniaal zijn! :eek: |
Cool guys dat het weer begint te leven hier!
Heb er nu ook twee staal draden met spanners bij gemaakt. Met deze weersomstandigheden wordt het toch weer tijd om er op uit te gaan met de rig! |
Koop gewoon een carbon hengel bij de viswinkel :D
Maar als iemand een paar maten door kan geven zoals diameter en lengte, dan wil ik wel eens kijken |
Quote:
Kijk maar eens op www.carcamerarig.com Ik heb een aluminium deel gemaakt van koppelbare single Pro-Truss delen van 1 meter. Ze zijn idd zwaarder dan een carbon unit maar ook ik heb helaas geen geldboom in de tuin :) - Diameter: 50mm - Lengte: 7 - 8m ongeveer Denk ook aan de Magic Arm van mafrotto en de Superclamps die je nodig hebt. Een spankabel is wel aan te raden maar niet persee nodig om te beginnen en op hele vlakke ondergronden. |
Quote:
Herm, waterschei is elk jaar de meeting retroworks.. terrein is in beheer van een soort van mijnwerkersmuseum, worden ook vaker andere evenementen georganiseerd, of de poort er zo maar open is durf ik even niet te zeggen. |
All times are GMT +1. The time now is 15:53. |