![]() |
Dan heb je het niet op de juiste manier gebruikt.
Ik heb een eigen detailbedrijfje. (Dub-detail) En gebruik RAIN-X op elke auto. Wel behandel ik de ruit voor met een glass cleaner polish. Onze eigen auto rijdt nu twee maanden en ik heb de rain-x nog niet hoeven vervangen. Gr, Pim |
Quote:
Nadat ik de ruit vervangen had voor een nieuwe ook ff met de polish der over geweest en daarna de rain-x. had alleen maar last van een waas op de ruit en de nieuwe ruitenwissers die klapperden over de ruit! dus de ruit maar weer vervangen en de ruitenwissers ook maar aangezien die bleven klapperen! en het waren wissers van de dealer! |
Quote:
een waas krijg je enkel als je de rain x niet goed oppoetst de ruit vervangen voor een waas :screwy: |
Rain X regeert. heb al 2 jaar geen wissers meer gebruikt.
|
nieuw topic over aanmaken ?
ik heb nog leuke reakties over flexwipes waar ik erg tevreden over ben op de polo |
![]() |
de dikste 6N2 die ik ken.
dezen auto is super afgewerkt ![]() ![]() ![]() |
Quote:
na een half uur poetsten moet t toch wel uit gepoetst wezen lijkt mij ;) en jah als je echt een waas op de ruiten heb wil je niet rijden aangezien het dan net leek of je door een wolk aan t kijken was! en kreeg die rommel der niet af dus ruit weg geflikkert en een nieuwe der weer in gezet :D En ontopic die polo´s horen hier niet in dit topic ;) daar is een appart topic voor in het 6n/9n gedeelte |
Quote:
dan zal het toch aan u of aan uw handelingen gelegen hebben. ik ken geen enkele gebruiker van rain x die dat heeft voor gehad. maar we zijn hier serieus aan het afdwalen. |
Ik was al aan het kijken,ik denk goh wel respect voor die uren die ze nodig hadden om een 2f om te bouwen naar een 6n :D
|
Quote:
idd :D :D :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die laatste steilheck heeft echt een vette antenne!
|
Quote:
Is een antenne voor o.a. kevers en bussen. |
Quote:
:thumbup: Ander wieltje eronder een klaar! |
Quote:
Ik heb nog zelfde soort model hirschman antennes liggen (nieuw) Die werden weer gebruikt voor campers Ach het is net waar je ze voor gebruikt |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De buizen polo :) ![]() |
![]() |
woooooooow das een mooi kleurtje :thumbup:
![]() |
![]() Mijn voorbeeld op de audi klinken, spiegels en achterschermen na :thumbup: |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Quote:
Geil ding |
Eindelijk een keer de foto van onze G40 steilheck
|
Nice!
|
![]() ![]() ![]() |
![]() 2F met 6n2 front, ![]() ralley lampen! ![]() 2F audi style. ![]() ![]() ![]() ![]() vr6 ![]() ![]() |
@richard damn wat een wokkelderij.... niet weer zulke meuk posten hoor ;)
|
Quote:
Die vr6 en die 2 daarboven mogen er wat mijn betreft best wezen, iemand meer foto's van die VR6 / inbouw? |
Quote:
neu wielkasten te ver uit gerold beetje jammer en vr6 in een 2f :screwy: dan moet je wel een hekel aan bochten hebben |
commentaar heb je zat ;) Die steilheck van je is meuk :)
wat is trouwens wokkelderij !!! {Ik heb gewoon respect voor het werk} oow ja bij die vr6 zijn de randen niet gerold maar golf1 randen ingelast ;) wat trouwens een heel net gebouwde wagen is ondanks die zware vr6. |
Doelde op die laatste serie foto´s met al die rare fronten der in geknutseld das jah geen porum (of te wel wokkelderij) Die Vr6 was op zich wel netjes in gebouwd idd maar wat heb je der aan :confused: en tja die wielranden vind ik geen porum orgineel zijn ze mooi zat ;)
Maar goed mijn opmerking was ook meer als een geintje bedoelt ;) ;) |
Quote:
X2 !! :thumbup: |
@chop ik begrijp je, da,s de smaak van mensen :)
Zo vind ik die laatste hier van pretdesigns heel gaaf maar die wielranden is gewoon zonde die plastic troep ;) Geen handgrepen, strakke klep en dan laten ze die smerige wiellijsten zitten. orgineel zijn ze helemaal niet mooi! veelste plat.. dus mooie randjes zie ik wel zitten :) |
is toch wel gaaf n dikke turbo 1.3 maar een snelle toeren janker is ook leuk. Over een jaar ook maar eens de de 1.3mpi in de polo 1 verder opfokken
|
![]() ![]() |
|
All times are GMT +1. The time now is 04:28. |