![]() |
Super dikke wagen :thumbup:
Terechte winnaar vandaag ;) |
Mega kleur, mega wielen en een megamooie motor-ruimte! :thumbup:
Dik respect kerel! :thumbup: |
![]() ![]() |
Mooie 2 hoor! Hoe bevalt de motor?
|
super nice, op deze fotos komt de kleur ook veel beter uit dan op de vorige pagina :thumbup:
|
Iedereen bedankt voor de reacties.
En de kleur is nu heel anders omdat die niet in de zon staat. Als die in de zon staat dan is die de kleur op de andere pagina. De motor bevalt wel goed tot nu toe ik heb pas 100 km gereden moet ook nog verder afgesteld worden.Maar hij loopt goed ben er tevreden over. Daimy bedankt voor de foto's Is wel leuk als je de eerste meeting meteen zo begint Best of Show. Geeft je wel wat erkening voor het werk wat we samen gedaan hebben. Grtz Eddy |
Hey Bart
Bedankt ja was leuk een prijs te ontvangen. Op naar de volgende haha. Weet je wel dat we ons werk goed gedaan hebben. Gr Eddy. Zondag ook weer naar Genk |
Quote:
Ja, meer erkenning kan je haast niet krijgen :D Kom je naar VolksDub met de Golf? Ik wil 'm graag een keer zien en horen lopen. |
Als het goed is wel.
En hoop hem dan tegen die tijd wel goed afgesteld te hebben. Hij loopt niet slecht maar je merkt dat die nog wat inhoudt. Maar dat komt allemaal wel goed. Gr Eddy |
Echt een hele mooie 2 dit :thumbup:
|
Ziet er allemaal super en netjes uit Edwin ! :thumbup:
|
En binnenkort maar eens kijken of we de toerenteller ook nog aan de gang krijgen.
|
Eddy, Super zo!
|
Alsjeblieft een mooie foto van jullie samen incl de baby en de wagen.
Gr Ronnie |
mooie foto hoor! Man,vrouw zoon of dochter en z'n 2e 'vriendin'. :D
|
Quote:
Gewoon op de negatieve kant van de bobine aansluiten, rood/zwarte draad als ik mij niet vergis. Super wagen geworden :thumbup: Accelereert een stuk beter met die carbs ofnie? :D |
Ik had een paar foto´s gemaakt voor Eddy dus bij deze hier zijn ze dan. :thumbup:
Gr Ronnie |
mooie foto's weer Ronnie. :thumbup:
|
Quote:
We moeten maar eens afspreken als het weer het toelaat.. :thumbup: |
Gaan we zeker eens doen. :thumbup:
|
Die foto van de zijkant is dik!
|
Waar is die locatie Ronnie?
|
deze zijn in genk gemaakt op de meeting die er gister was, ''Upgraded International Edition one''
|
Dacht ik al ja.. echt een dope locatie gewoon!
|
Heb je ook een filmpje hoe hij nu klinkt?
|
@Misha
Jammer genoeg afgesloten normaal denk ik.. Maar ja wat dicht is kan open gemaakt worden hahaha... |
Quote:
zijn zekker heel mooie foto s Groetjes Fai :thumbup: |
wat een dikke golf met die parabools :thumbup:
i like it :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Dank je voor de reactie. Ben er ook erg blij mee. Wil nog een paar dingen veranderen en dan is die af. Grtz |
Hallo mensen,
Ik mag weer een update geven hier. Ik heb op de Meeting van Parkstad een fotoshoot gehad. Deze fotograaf Danny Mourik had mij gevraagt of hij een shoot mocht maken van mijn golf. Dit vond ik natuurlijk super leuk. En de foto's zijn super geworden,Danny bedankt hiervoor. Hier de link naar hun site: http://www.dubnutterz.com/?p=224 Grtz Eddy |
Mooie foto's geworden :thumbup:
Ik had verwacht dat het een beetje saaie foto's zouden worden omdat ze gemaakt zijn op een lege (beetje saaie) parkeerplaats. Maar vindt ze echt super geworden, complimenten voor de fotograaf en natuurlijk ook voor de bouwer van de wagen ;) |
Heel vette fotoshoot kerel.. :thumbup:
|
Mooie foto's geworden Edwin!
|
Mooie foto's van een strakke wagen !
|
Ik had de foto's al voorbij zien komen. Super! De velgen staan 'm goed!
|
Maar weer eens een update zetten hiero.
Ik heb mijn kerstkadootje weer binnen. Hier al weer mijn stoffeerster voor bedanken. Wil nog kijken wat nog allemaal ga doen maar dit vind ik zelf al heel erg geslaagt. Kijken voor het volgende week terug te monteren. De A, B, C Stijlen-Kapjes van de stoelen-Kap van de achterklep. Nu nog kijken wat ik met het dash ga doen. Hier een paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz Eddy |
Mooi! Alcantara?
|
Yep alle zwarte delen worden met alcantara gedaan.
|
Netjes ! is weer een mooie update :thumbup:
|
Natuurlijk al gezien op het gezichtenboek. :D
Is weer een mooie update, en gaat de auto zeker nog dikker maken. Wil je het dash er ook mee gaan bekleden??? Binnenkort voor mezelf ook maar eens langs Carla. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:01. |