![]() |
Quote:
:eek: Was zeker geen klein hondje! Igg veel suc6 met het opknappen ervan, maar je krijgt gelukkig van alle kanten hulp hier om het forum! :thumbup: Gelijk maar een ander blokje erin, of wellicht een Eaton met een klein turbootje erbij? :D |
Goed bezig!! Weer op de weg dat ding, en snel!
|
rijd al weer een week of wat;)nog niet erg netjes maar dat komt wel als ik iets meer tijd heb.
wel een zooitje stickers geplakt:d:d:d ![]() |
Hey gerben,
Wat een gekloot allemaal de laatste tijd zeg :\ Eerst de passat, nu dit... Gelukkig is het allemaal al weer geregeld, wel jammer dat je van de winter die onderdelen mk3 weg had gedaan XD Nou spreek je weer! |
heb nou iets meegemaakt wat ik nog nooit had gezien/gehoord...
de achterdemper was verrot,dat wist ik.maar de laatste week werd de golf steeds trager en het blok sloeg constant over,al wat ontstekings/inspuitingsdelen gewisseld,niets hielp en kon maar niet vinden wat er aan de hand was.tot ik vanmiddag na het eten terug naar m'n werk reed en met een doffe plof de einddemper z'n vulling uitscheet....op hetzelfde moment spoot de golf er weer vandoor.....:screwy: vaag gebeuren,maar ben wel blij dat het toch mee valt,nieuwe einddemper ligt bij mike in de schuur dus binnenkort maar erop want hij maakt nou zo'n klotegeluid..... |
gefeliciteerd met de bevalling :D
|
als dat net zo gaat pas ik nog een jaar of tien....:d:d
|
dolphins are gay-sharks!
:lmao: nog nooit gezien, maar wel goed zeg! :D |
Quote:
:D wou van de golf een harlekijn maken op 14ers,maar heb gister flink inspiratie op gedaan op buitenlandse fora en iets heel anders bedacht.ik hoop dat het in de smaak valt,ik vind het zelf heel vet iig.vandaag al een nieuwe voorbumper gecleand,van het weekend verder. tipje van de sluier,m'n inspiratie komt uit de UK. |
hihi :P Niet dit dus :
![]() ![]() jammer, was mn alltime favorite :P Maar wat jij ging doen klonk me ook wel lekker in de oren XD Edition38 inspiratie? :P |
nope niet dat....
lampen al gefixed inmiddels?leuk dat je even aankwam net:) gisteravond creabea gespeeld met dit resultaat; ![]() nou de kas nog rollen,wielen klaarmaken en dan naar beneden schroeven dat hok:rock: |
Netjes gedaan :thumbup: wat voor folie heb je gebruikt?
|
simpel huistuinenkeukenspul van de formido,2m bij 45cm.moest aan de onderkant een stukje overlappen.
maar werkt goed en kost bijna niks.is er trouwens in allerlei dessins,van delfts blauw tot traanplaat. |
Was wel leuk ja en ja zijjn gemaakt ;)
Vond t wel erg tof geworden! Kan niet wachten om t complete plaatje te zien ;) |
edit,hij is te koop,heb wat anders op het oog. |
eerst maar is verlagen..... :D
|
NICE! Is wel echt dik geworden zo ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 00:47. |