![]() |
![]() je kunt t allemaal natuurlijk zo gek maken als je wilt.. ik heb t ooit eens even snel gedaan puur om te kijken hoe en wat met sluitertijden enz. (dit is een onbewerkte jpg) deze buis was maar 4 meter geloof ik lijkt me wel leuk om eens een goede te maken. |
![]() |
Zeer bekende foto, kan even niet plaatsen waar ik die precies van ken.
|
Haha ja, heb van 't weekend even een mixje gemaakt van het fotomiddagje afgelopen zomert, soort advertentie-visual :)
![]() ![]() |
Quote:
Ik ben niet denderend actief hier, maar in een rig heb ik zeker ook interesse! Dus als je gaat kijken doe er dan meteen een groupbuy van maken :thumbup: |
Quote:
Onderanderen dit evenement binnenkort. |
Vandaag was het zo'n lekker weer dat ik op de terugweg van mijn werk maar eens gestopt ben op het oude veiling terrein in Venlo:
Camera: Canon 5D mark2 Lens: Canon 70-200mm f/2.8 L USM IS Filter: LEE Filters 105mm cir. pol Statief: Benro C3770T met B5 Ballhead ![]() 150311HS VW Golf mk4 oude veiling BTS iPhone 003.jpg by just Herm, on Flickr ![]() 150311HS WV Golf mk4 oude veiling 027.jpg by just Herm, on Flickr ![]() 150311HS WV Golf mk4 oude veiling 030.jpg by just Herm, on Flickr ![]() 150311HS WV Golf mk4 oude veiling 005.jpg by just Herm, on Flickr ![]() 150311HS WV Golf mk4 oude veiling 010.jpg by just Herm, on Flickr |
Nice, je kan al bijna foto's in zomermodus gaan maken maat!
|
Quote:
JA inderdaad, moet me inhouden de winterwielen nog te laten zitten :D kan nog vriezen en is verplicht dan in Duitsland. Moet er elke dag 45 km heen en terug rijden. Helemaal geen straf met deze heerlijke GTi :thumbup: |
Mooie locatie en gave foto's Herm! die Roze koffer, is dat je camera vervoerder? =D
|
Nette foto's Herm, mooie Pelicase ook trouwens! Hahaha :D
|
Quote:
Yep dat is een PeliCase 1510 die je normal alleen maar in zwart ziet maar vond hem toevallig in roze envind hem erg gaaf zo. Ik dacht: Waarom ook niet, wat stickers erop en klaar. Het valt tenminste goed op als je er iemand mee weg ziet rennen :D Quote:
Ja he? ;) :D |
Vandaag met dit monster op pad geweest:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Heerlijke auto! En prachtige foto's Rick!! 👍
Mooi sfeertje.. |
Hele mooie foto's Rick!
Gaaf, met de 35mm L allemaal? |
Quote:
Thanks Bas, ben alleen nog niet helemaal blij met de uitkomst van de foto's Was een vluggertje :rolleyes: Quote:
Bedankt Herm, alleen de bovenste is met de 50mm f/1.8 gemaakt. Geeft toch gelijk een heel ander effect. :thumbup: |
Quote:
Vluggertje of niet, zijn heerlijk geworden :thumbup: Maar wat is er niet helemaal naar je zin gegaag of geworden dan? |
Die 2e foto mag er toch ook zijn Rik..... en dat voor een vluggertje ;)
|
Thanks Peter! :thumbup:
Ben nogal een perfectionist :) ![]() |
Leuk zo die Pelicase dan Herm! gaaf kleurtje op zich ook, valt mooi op idd xD
mooi geworden die foto's zo Rick! erg gave auto's die Allroads =D ben ook wel benieuwd hoe het was geworden, of wat je anders had gedaan als je er meer tijd in had gestoken? |
![]() Dan had ik er dit van gemaakt: ![]() Kleine details, maar in mijn ogen maken dit wel de foto. :thumbup: |
Quote:
Niets mis mee, super super super dikke shoot! :screwy: :screwy: ik vind die bovenste toch vetter?! |
Quote:
Inderdaad, heel erg gaaf hoor Rick, De kleurstelling Geel tegenover Blauw doet het ook erg goed. Vind het onscherpe gedeelte aan de linkse zijde ook heerlijk, zo breng je er lekker diepte in. :thumbup: |
Quote:
Zag deze gisteren ook op instapgram langs komen maar nu valt het kwartje pas :thumbup: |
Mooie foto's Rick. En nog in de buurt geweest ook nog. Goeie locatie
|
Quote:
Nice nice, als het weer een keer beter is ook weer eens de hort op samen met Racerin. :thumbup: Quote:
Die kleurstelling is inderdaad wel geestig. Vooral ook omdat dit bij de IKEA in Duiven was. top deck van de parkeergarage was afgesloten, echter was de uitgang wel gewoon open. Ideaal plekje om een shoot te doen. Op de stevens koude wind na nergens en van niemand last gehad. Quote:
Indeed, deze had ik, weliswaar gecropt, op Instagram geslingerd. Quote:
Hahaha, herken je de lampen aan de muur? :D |
Ook. Maar ook de gele kleur :D Heb daar ook wel eens geparkeerd en dacht hetzelfde als wat er nu dus gebeurt is. Ook geen unieke locatie meer dus ;)
|
Maar je hebt vast nog wel meer plaatjes, toch? :D
|
Zeker!
Hier rechts van stonden nog twee borden en een stelling om je winkelwagen in achter te laten: ![]() ![]() ![]() ![]() Mocht je de Allroad in het echt zien, dan begrijp je dat de kleur een beetje anders is dan dat je nu op de foto ziet. :redface: |
Lijpe foto's! De kleuren vind ik echt super!
Wie was die andere fotograaf die erbij was? Die foto's waren wel bijna allemaal scheef, daar kan ik jou niet op betrappen :tongue: |
echt super!
|
Wat een auto en wat een foto's! Heel nice!
Doe je het puur uit hobby oogpunt Rick? Of ook op professioneel gebied? |
Quote:
Bedankt! :thumbup: Dat was Jordi van de Vuurst. Hij maakt ook dikke foto's. ;) Alleen die een na laatste is een beetje scheef. Horizon loopt niet zo lekker. Heb het al proberen te maskeren door een opvallende witte "max. doorrijhoogte poort" weg te werken. :rolleyes: :redface: Quote:
Whoop, thanks Bas! :D :thumbup: Quote:
Puur voor de hobby. Ik ben helaas vroegtijdig met mijn HBO opleiding gestopt, maar zit er aan te denken om een opleiding te volgen voor fotografie. Echter geeft zo'n opleiding niet echt garantie voor een baan. Laat staan een fatsoenlijk inkomen. :redface: |
Met jouw skills en een hoop interesse/leerbereidheid is er vast werk in te vinden.
Prachtige foto's imo. |
@ Rick
Zou je daar geen .raw van willen delen :D Ik vind deze foto's echt super en ben weleens benieuwd hoe ze worden met verschillende nabewerking :D |
Quote:
Nieuwe achtergrond! |
Nice Cyriel, bedankt kerel! :thumbup:
Hier heb je hem in groter formaat: https://farm8.staticflickr.com/7634...37ca585fc_k.jpg @Sven-GTI, sure. Welke zal ik delen? :D @Vladi, bedankt man. Zal er nog over nadenken. Aanstaande zaterdag sowieso naar een open dag van een dergelijke school. Dus ben benieuwd wat ze mij kunnen vertellen. :) |
thanks man!!
|
Op Instagram een foto tegengekomen van het Ferdinand berg (montagne) ontwerp. Deze gedownload en als beginscherm ingesteld. Enfin:
![]() Simplicity is key! |
Ik denk inderdaad dat je met jou skills en je huidige werk weinig moeite zult hebben om een baan te vinden Rick!
je maakt er steeds wat moois van, ga vooral zo door :) (verdomd jammer dat de gemiddelde telefoon een staand scherm heeft.. :( ) |
All times are GMT +1. The time now is 03:00. |