Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Nieuwe ergernis topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79320)

golfje_295.000 29-01-2012 13:12

heb ik in eerste instantie ook naar gekeken,naar de up,voor ik de pixo kocht dan,Maar met de opties wat de pixo wel heeft, wordt de up wel erg duur. terwijl de Pixo met opties (airco,abs,cv met afstandsbediening, meegespoten spiegels en deurgrepen,radio cd speler met waardeloos geluid, in hoogste verstelbare stoel,stootstrips en nog wat minder belangrijke dingen net onder de 10.000 zit met 1000 korting via nissan.

en m`n vriendin vond m lelijk

4rings 29-01-2012 13:55

Quote:
Originally Posted by golfje_295.000

:giggle:

dat gaf natuurlijk wel de doorslag.

golfje_295.000 29-01-2012 14:03

:d

Gino89 01-02-2012 22:19

Thermostaat kapot met dit weer, Eens kijken of ik dat ding doe vervangen in het weekend. Maar het is gvd best koud buiten op de grond :(

Sit on it 01-02-2012 22:34

Quote:
heb ik in eerste instantie ook naar gekeken,naar de up,voor ik de pixo kocht dan,Maar met de opties wat de pixo wel heeft, wordt de up wel erg duur. terwijl de Pixo met opties (airco,abs,cv met afstandsbediening, meegespoten spiegels en deurgrepen,radio cd speler met waardeloos geluid, in hoogste verstelbare stoel,stootstrips en nog wat minder belangrijke dingen net onder de 10.000 zit met 1000 korting via nissan.

Ja, en nu rij je een auto die goedkoper is al de Up maar aan alle kanten rammelt, piept, kraakt en uit elkaar valt...............goeie beslissing.

Enne vriendin................. is de Pixo wel mooi dan?

Audi1981 03-02-2012 23:18

Kennis van me werkt bij Nissan dealer hier;
volgens hem moeten alle Pixo's aangepast worden zo dat de geleide hond van de koper er in kan rijden :D

Misha 04-02-2012 13:29

Over ergernissen gesproken..

Sneeuw!

T.C.Z.L 04-02-2012 13:44

:iamwithst

golfje_295.000 04-02-2012 13:49

Quote:
Originally Posted by Sit on it
Ja, en nu rij je een auto die goedkoper is al de Up maar aan alle kanten rammelt, piept, kraakt en uit elkaar valt...............goeie beslissing.

Enne vriendin................. is de Pixo wel mooi dan?

is gelul, ding rammelt niet meer en piept of kraakt niet.

ding is uitgelijnd en wielen zijn gebalanceerd. de rest van de problemen zijn ook opgelost.
en los daarvan vinden wij t een mooie auto,de vriendin rijd erin, dus moet m voornamelijk mooi vinden. de up vind ik net een 45km wagentje van achter.

:thumbup:

Misha 04-02-2012 15:06

Dat je je ineens moet registreren op Imageshack.us .. :screwy:

Tjaap 04-02-2012 18:58

Mensen die mijn auto's total rijden....

vandaag de 3e in 18 maanden.

De Pul 04-02-2012 19:41

Wat jaap,de mk2 of de audi?

vdWal. 04-02-2012 22:25

een dichtgevrore garagedeurslot als je wil gaan hobbye aan de auto..

Tjaap 05-02-2012 00:06

Quote:
Originally Posted by De Pul
Wat jaap,de mk2 of de audi?

de mk2 was officieel al total (die had ik al meegeteld) vandaag was de audi aan de beurt.

De Pul 05-02-2012 07:54

Quote:
Originally Posted by Tjaap
de mk2 was officieel al total (die had ik al meegeteld) vandaag was de audi aan de beurt.

ook lekker dan,nu heb je dus alleen maar schadebakken :D

Tjaap 05-02-2012 08:48

yup... de wereld haat me :(

Tjaap 16-02-2012 07:19

klein ergernisje:

De prijzen van auto's.... Niemand verkoopt nog iets, bij elke ad reageren meerdere mensen met ruilvoorstellen of "eerst mijn eigen verkopen" en toch zakken nergens de prijzen.... vreemd.

Misha 16-02-2012 08:20

Als je een minimumprijs hebt dan lijkt me dat je inderdaad niet verder gaat zakken ;)

Nog een andere:

Die 'MOED' reclame, die heb ik nu 2 keer gezien maar man man wat een schijtreclame.

Tjaap 16-02-2012 12:28

Net als bij de huizenmarkt is die minimumprijs blijkbaar niet gerechtvaardigd En dan heb je bij huizen nog te maken met openstaande hypotheken.

Alberto 16-02-2012 13:49

Bemzine prijzen . Drama

Misha 16-02-2012 15:19

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Net als bij de huizenmarkt is die minimumprijs blijkbaar niet gerechtvaardigd En dan heb je bij huizen nog te maken met openstaande hypotheken.
Om even voor mezelf te spreken.. als ik iets heb wat ik kwijt wil voor bedrag X dan verkoop ik het minimaal voor dat bedrag, krijg ik er niet genoeg voor dan verkoop ik het niet. Zo zal dat met autoprijzen net zo zijn lijkt me, dat het crisis is wil niet zeggen dat je goud voor de prijs van plastic moet verkopen.. om het maar even zo te zeggen.

Marcski 16-02-2012 15:34

Dat is zeer persoonlijk dan, een auto (of huis) niet verkopen is voor de meeste mensen geen optie, je blijft met de vaste lasten zitten.
Met onderdelen is dat vaak wel anders, die "kosten geen brood"

richard-polo 17-02-2012 11:15

preciess.. misschien dat Misha dat nog leert als die zijn huis wil verkopen voor dat X bedrag maar er dan achter komt hmm is toch iets te hoog om kwijt te raken...

een autohandelaar die zo redeneerd als Misha is snel failiet....

The_Maxx 17-02-2012 12:11

Als een autohandelaar alle autos die die inkoopt onder de inkoopsprijs moet verkopen omdat ie anders niks verkocht krijgt, raakt ie net zo snel falliet.

Christiaan 17-02-2012 12:17

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Als een autohandelaar alle autos die die inkoopt onder de inkoopsprijs moet verkopen omdat ie anders niks verkocht krijgt, raakt ie net zo snel falliet.

Maar voor een handelaar kost een auto die stilstaat / niet verkocht wordt ook geld....

Misha 17-02-2012 12:22

Een huis is wat anders als een golfje 2 wat je verkoopt.. veel meer dan een paar knaken in de maand aan vaste lasten is het niet wat er hier doorgaans te koop wordt aangeboden. Daarnaast zal het zo spannend niet zijn als die mensen hun prijs aanhouden.. als ze écht bijna koppie onder gaan dan verlagen ze de prijs heus wel. Overigens speelt de vraagprijs ook mee, als je bij voorbaat al een (te) hoge vraagprijs hebt zul je in deze tijden zoieso niks verkopen..

Wat die handelaren betreft heeft dat dus met je marge te maken die op een auto zit.. niet van die bakken inkopen waar je net wel/net niet een paar centen op kunt verdienen (bv. aparte/dure auto's voor een selecte doelgroep). Als je ze voor meer inkoopt dan verkoopt ga je zoieso failliet, dat snapt iedereen lijkt me.

ronaroot 21-02-2012 07:51

Ik erger me eraan dat als ik een foto via imageshack heb upgeload, dat na enkele dagen de foto niet meer zichtbaar is maar
de tekst "403 FORBIDDEN" verschijnt :angryv:

Iemand een idee wat er mis gaat ? (of ik fout doe ? )

Overigens iets wat ik voorheen nooit eerder heb gehad maar de laatste tijd wel regelmatig

ronaroot 21-02-2012 12:28

Quote:
Originally Posted by Rick
Te veel foto's?

betwijfel ik, gemiddeld maar 4 tot 6 wat ik per keer upload.

R.icky 23-02-2012 16:13

Spreek je af om van velgen te ruilen, weliswaar op facebook en dan toch afzegge :/ tis toch geen marktplaats!

richard-polo 23-02-2012 16:24

van ruilen komt ...

golfje_295.000 28-02-2012 21:36

vannacht mijn auto proberen te stelen en ik dus vanavond op de bank slaap om te voorkomen dat ze auto alsnog meenemen.

nog even en ik zet er de hele nacht een 500watt bouwlamp op.

dus mijn ergernis is dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven.

Zollie 28-02-2012 22:14

Quote:
Originally Posted by Rick
Iemand die langs je heen kijkt als je met 'm gesprek bent...

En sommigen links en rechts tegelijk, maar daar kunnen ze niets aan doen... :)

De Pul 28-02-2012 22:24

Quote:
vannacht mijn auto proberen te stelen en ik dus vanavond op de bank slaap om te voorkomen dat ze auto alsnog meenemen.

of ik nou op de bank slaap of in bed,als ik slaap zou het iemand nog kunnen lukken om m'n huis te stelen.moet ie niet te lomp doen natuurlijk;)
maar ik snap de ergernis.

waar ik me aan erger,mensen die op mijn auto gaan zitten/ertegenaan hangen.ik vraag daar niet om,en al had ie me ook maar een knaak gekost dan nog doe je dat toch niet?ik geef toe,hij is niet superknap,ik ga er niet voorzichtig mee om en ben er ook echt niet zuinig op,maar ik vind het gewoon zwaar asociaal als onbekenden wel even zullen beslissen hoe ze met jouw spullen om zullen gaan.

tim_j 02-03-2012 01:00

Onder je ruitenwisser een kaartje van een bedrijf vinden die graag je oude golfje willen kopen, danwel met of zonder apk... Rot op! Ziet die eruit alsof ik er vanaf wil!?

Alberto 02-03-2012 08:12

Quote:
Originally Posted by tim_j
Onder je ruitenwisser een kaartje van een bedrijf vinden die graag je oude golfje willen kopen, danwel met of zonder apk... Rot op! Ziet die eruit alsof ik er vanaf wil!?

die had ik laast ook onder de wisser van de passat
in africa willen ze ook airco :D

VwJarnoGT 02-03-2012 09:46

Quote:

Idd, afkappen die klauwen :D

stufenheckfahrer 02-03-2012 22:37

Quote:
Originally Posted by tim_j
Rot op! Ziet die eruit alsof ik er vanaf wil!?

Blijkbaar werkt dat niet zo.
Mijn Golf zit nog onder de pekel van deze, en vorige winter, en ik krijg nooit zo'n kaartje onder de wisser, terwijl hij er toch uitziet alsof ik er vanaf wil :D

Alberto 05-03-2012 08:59

Dat er nog lui zijn die in sprookjes geloven :D

René 05-03-2012 10:47

"fotograven" die niet op een normale manier kunnen vragen om een stapje opzij te doen....

pieterveenstra 05-03-2012 15:38

Er achter komen dat je een ander onderdeel op de post hebt gedaan dan dat je eigenlijk dacht. En nu dus met de onnodige kosten zit :screwy:

Achja... eigen schuld dikke bult :redface:

All times are GMT +1. The time now is 04:28.