Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Maken jullie ook wel eens iets geks mee met je auto? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41171)

Edward 31-03-2008 17:01

Quote:
Originally Posted by kawouter
Nou zoals de titel al zecht: maken jullie wel eens iets geks mee met de auto?

Ik zal van wal steken.
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn vriendin naar het concert van Anouk geweest in het Gelredome. Ik heel normaal de parkeerplaats op reiden. Maar toen ik aan het eind van de eerste parkeerplaats kwam lagen er van die plat geklapte vierkante paaltjes. En daar kon ik dus niet overheen.
Hebben ze me daar ergens in een grasveldje geparkeerd.
Dat was allemaal nog niet zo erg. Maar toen het was afgelopen moest ik dus tegen de richting in van de parkeerplaats af. En dat mocht pas als alle auto's weg waren.
We hebben dus 1,5 uur moeten wachten voordat we eindelijk weg konden.

11 uur was het concert afgelopen en kwart voor 1 reden we van de parkeerplaats af.

Dat was de eerste keer dat ik werd belemmerd door de hoogte van mijn auto.

Hebben jullie ook dat soort problemen?

Groetjes Kawouter



ja mooi was dat he...30.000 man in EEN keer die parkeerplaats af...ik stond gelukkig vrij dicht bij de uitgang :thumbup:

MrMiljon 31-03-2008 18:55

nog weinig mee hoeven maken gelukkig. Wel een keer de parkeergarage ingereden aan de westerkade in groningen. Als je daar de afrond inrijd ga je direct van horizontaal naar diagonaal met een gootje op de knik. in dit gootje bleef een keer een uitlaatbeugeltje hangen. uitlaat bleef zitten maar het was wel even heel lawaaiig daar beneden,

chris 31-03-2008 19:30

Na 15 jaar verlaagde auto's (van T1 tot TT) rijden vind ik parkeergarages, drempels en geschraap niet eens meer noemenswaardig als iets 'geks' ,leer je mee leven:D

sikke aant 31-03-2008 20:03

Quote:
Originally Posted by chris
Na 15 jaar verlaagde auto's (van T1 tot TT) rijden vind ik parkeergarages, drempels en geschraap niet eens meer noemenswaardig als iets 'geks' ,leer je mee leven:D


haha ja indd, helemaal mee eens :thumbup: en dat na 3 jaar verlaagt rijden al :D

maar heb met mijn bruine golf toen wel wat mee gemaakt.
door een uitstekende putdeksel m`n hele sub-frame kapot gereden, karter lek en voor ruit stuk gerden, OEPSSS :rolleyes:

zo hoort de ophanging er uit uit te zien:



en zo ziet het er uit na een aanvaring met een putdeksel en een gangetje van zo`n 40km/h:





jetta mk1 '82 31-03-2008 20:03

Quote:
Originally Posted by chris
Na 15 jaar verlaagde auto's



ben jij al zooo oud dan ;) :D !
maar je "went" er idd wel aan !!

gr. Martijn

De Limburger 31-03-2008 23:17

Ik heb wel vaker vast gestaan met mijn vorige polo, in roermond in een parkeergarage dacht wel boven te kunnen komen, boven komen ging wel tot ongeveer halverwege de auto, daar stond ik dan echt helemaal vast, zo vast dat ik niet meer voor of achter uit kon, toen hebben we met een man of vier geregeld dat al die andere auto`s wat nog achter mij stonden weer achteruit weg reden en toen hebben we er een flinke ruk aangegeven met eene sleepkabel, de bewaking heeft toen een privebox voor mij geopend zodat daar mijn auto kon staan.
vond het wel een hele eer...hahaha vooral die gezichten van die andere mensen..

En twee weekenden terug heb ik met de Golf vast gestaan in Luxemburg, het had een beetje gesneeuwd, in een half uur viel er ruim 40cm sneeuw, en dan hang je vast met het subframe assen en de sneeuw tot aan de waterpomp in het motorruim hebben liggen, daar heeft mijn auto dus twee dagen langestaan..

ik had nog geprobeerd om weg tekomen maar dat was geen strak plan,toen stond ik er dus zo bij..


en daar heeft hij dus twee dagen gestaan, en hebben we de jeep geleent van onze vrienden daar..
da`s eigenlijk zo het eenigste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt...

gr ronnie

Gertjan 31-03-2008 23:49

Pas geleden hing ik ff op een inrit, toen slipten m'n voorwielen, maar na enig aandringen kon ik toch weer doorrijden.
Ik blokkeerde alleen wel al het doorgaande verkeer :screwy:
Je krijgt dan gauw een hoop toeterende mensen achter je zeg.

Misha 01-04-2008 07:47

Quote:
Originally Posted by chris
Na 15 jaar verlaagde auto's (van T1 tot TT) rijden vind ik parkeergarages, drempels en geschraap niet eens meer noemenswaardig als iets 'geks' ,leer je mee leven:D



ik heb na 1.5 jaar en 3 auto's al geen moeite meer met wat geschraap enzo :tongue:

Siem 01-04-2008 09:00

Quote:
Originally Posted by René
je koopt zeker immitatielippen siem?


Klopt, moet maar eens een orginele kopen. Deze zullen wel steviger
zijn neem ik aan.

René 01-04-2008 14:44

Die veren iig stukken meer mee dan die imitatierommel....die breken meteen af.

chris 01-04-2008 17:05

Quote:
Originally Posted by Misha
ik heb na 1.5 jaar en 3 auto's al geen moeite meer met wat geschraap enzo :tongue:


Ik zeg ook niet dat ik er pas na 15 jaar (eigenlijk 14,5jaar) aan gewend ben geraakt..:D

ZOAB 01-04-2008 18:10

Nou komt ie dan:
Mijn vorige auto, Golf 2 met custom bumpers... die beruchte achterlijk veel sneeuw-vrijdagavond in november 2005(?). 100-en km stilstaand verkeer, mensen 's nachts pas thuis... en ik? Ik reed van Tiel in de spits naar Den Bosch, wilde ik 's avonds weer wegrijden, mooie vlakke weg, helemaal besneeuwd, totdat BATS... onder de vlakke sneeuw zat dus een afwateringsgoot waar ik normaal wel schuin doorheen had gekund.. Ik zit vast, slippende banden... dan maar achteruit, maar toen bleef de bumper dus hangen in de greppel... Golf ging achteruit, bumper brak van de binnensteun af. Half uur zitten pielen om de knippers aan de binnenbalk te knopen zodat ik thuis kon komen met enige signalering.

Vorig jaar met de Caddy: de vrouw en ik gingen woonwijken beoordelen in Arnhem, rijden we in Malburgen (waar we overigens heel snel achter kwamen wat de reden was waaorm huizen daar zo goedkoop zijn... nee daar woon je volgens mij niet voor je plezier). Een of andere smalle zijweg in, bij de 3e korte/hoge drempel stonden we muurvast... uitgestapt en teruggeduwd en achteruit weer het hele eind de straat uit.

En tot slot een weekendje weg in een B&B: wij wezen stappen en op de terugweg zoeken we een tankstation... 1 in de hele regio, dus Tomtom --> kortste route.. en ja hoor. Hup weer door een woonwijk met achterlijk hoge drempels. Scheurt ie af na de voorpijp... Komen we met hels kabaal en schaamrood op de kaken 's nachts weer aan bij die B&B.. Zit die eigenaresse bij het ontbijt doodleuk te vertellen dat ze zo goed heeft geslapen.. :D :D

Mitta 01-04-2008 18:19

ik heb nog niks geks mee gemaakt op locaties... alleen wat wel gek is aan me auto, is dat hoe harder ik ga rijden hoe voller me tank zit:P En dan zou je denken dat ie wel zakt, maar dat doet ie niet:D Hij zakt weer net zo langzaam (of snel:P) als normaal...

Als ik met een halve tank 150 ga rijden en dan weer 120 is me tank weer vol:D Dat noem ik nog eens goedkoop tanken:D

mk2 stoo 01-04-2008 19:40

Nooit echt vreemd dingen gehad met de auto's door de jaren maar wel een hoop dingen meegemaakt wat voor altijd bij me zal blijven

Onder politie begeleiding uit Duitsland gekickt om vervolgens bij de eerste tankstation in Belgie een paar uur te wachten en dan omdraaien en weer door Duitsland schuuren richting Praag :screwy: :D

Op een of andere weggetje in oostenrijk, twee baans geen markering, toen we met een fiat punto turbo aan het racen waren (ik reed trouwens in de impreza van een maat van me) allebij tegelijk een vrachtwagen inhalen, ik dus met twee wielen op de verkeerd weghelft, twee politie auto's tegemoet zien komen. Gelukkig hadden ze waarschijnlijk zoiets van "die halen we toch niet meer in" dus ze zijn gewoon doorgereden. Dit trouwens twee dagen na de akkefietje in Duitsland :screwy: :D

Een idioot in een porsche 968 die ff stoer wou doen voor zijn blonde passagier :shake: zijn autotje de vangrail in zien sturen op de Nurburgring omdat ie dacht dat ie sneller was als de 650pk sterk R34 GTR waar ik in zat bestuurd door een maat van mij wie Time Attack en Endurance rijdt :screwy: :D

Een maat van me wie net een E34 525i had gekocht leren donuts draaien en dan kijken hoe hij zijn nieuwe BMW frontal over een brand kraan reed omdat ie niet op tijd de auto weer recht kon krijgen :screwy: :D

Mijn oprit missen en vervolgens de Audi in de wieland parkeren (staan wel foto's ergens hier op 't forum) :shake: :screwy: :D

Racen tegen een Maserati 3200 Gt omdat ik dacht dat het een Calibra was :screwy: (het was donker). Die zat op mijn bumper te drukken dus ik keek in mijn binnen spiegel en dacht hmmm een Calibra die wil spelen dus ik stampte het gas in en bleef kijken in mijn spiegel maar dat ding bleef op mijn bumper plakken. Toen ik bij de eerstvolgende stoplicht het zat was (was inmiddels al een paar kilometer verder als ik moest zijn) en draaide om zag ik dat het helemaal geen Calibra was. Ik reed toen in mijn RS turbo (194,7pk getuned door Wouter Bollen) :screwy: :D

En zo zijn er nog veel meer van dit soort capriolen, maar ik denk dat dit genoeg is voor nu :D :D

Edward 01-04-2008 19:43

heb jij een rijbewijs?

mk2 stoo 01-04-2008 19:53

Quote:
Originally Posted by Edward
heb jij een rijbewijs?

Jawel, heb ik van een chineese gekocht ;)
11 jaar rijbewijs en een keer brokken gemaakt (eerste auto, maand na het halen van het roze papiertje) spreekt voor zich denk ik........
Audi verhaal telt niet mee, kabouters hadden mijn oprit verplaatst :D

Misha 01-04-2008 19:55

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
Jawel, heb ik van een chineese gekocht ;)



:lmao:

Edward 01-04-2008 19:58

Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
Jawel, heb ik van een chineese gekocht ;)
11 jaar rijbewijs en een keer brokken gemaakt (eerste auto, maand na het halen van het roze papiertje) spreekt voor zich denk ik........


:thumbup:

RubenD 01-04-2008 20:34

Dat de oprit verplaatst was, bedoel je daarmee dat je de zijkant aan gort had gereden? Of heb je daarna nog een keer wat met de Audi gehad?

Ik heb één keer met mijn auto gehad dat ik met een aardig gangetje op zo'n gare buitenweg reed, zo eentje die helemaal krom is en waar alle stenen scheef in liggen dat mijn alarm (heeft trilsensor) afging terwijl ik reed :S

En dat ik eigenlijk niet eens meer mijn eigen (die van mijn vader dus) oprit op kan.

mk2 stoo 01-04-2008 20:46

Quote:
Originally Posted by RubenD
Dat de oprit verplaatst was, bedoel je daarmee dat je de zijkant aan gort had gereden? Of heb je daarna nog een keer wat met de Audi gehad?


Nee dat was een paar weken eerder...de kabouters hadden ook het hek verplaatst :D
Maar dat was maar een heel klein schaaf plek, die heb ik later eruit gepoetst ;)


All times are GMT +1. The time now is 11:42.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.