Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   voordringende uitkeringtrekkers. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62804)

LuukGTI 01-12-2009 13:58

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Kijk 't me allemaal lekker aan onder genot van een bakkie Chocomel van de Appie in de bonus... vorige week. ;)



:goodpost:
Chocomel 4 life.. :jacks:


Rob g60 01-12-2009 15:17

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
je moet sommigen hier eens zien bij de supermarkt als er rundergehakt in de aanbieding is. De ganze opel kaddett wordt volgepakt, inclusief neergeklapte achterbank. en ik moet gewoon duur vlees halen voor 1 spaghetti schotel.



hieruit blijkt wel dat de buurt idd heel slecht is hier rijden de uitkeringtrekkers in dikke bmw's,nieuwe audi's en nog grotere mercedessen :screwy:

1982kameiX1 01-12-2009 15:27

:D baas boven baas hè...

:D

LuukGTI 01-12-2009 18:05



Ik snap hem helemaal, chocomel is onmisbaar tijdens het sleutelen aan je VW....

MONDY 01-12-2009 18:12

snap niet wat 20 pakken chocomel die iemand koopt met uitkeringtrekkers te maken heeft.
magoed, waar ik me aan erger net zoals breadfan83 zijn die verlaten winkelwagens in de rij voor de kassa, sorry dan ga ik lekker voordringen.

MONDY 01-12-2009 18:13

Quote:
Originally Posted by ben zine
Wat nou als een witte "origineel" Nederlander morgen voordringt bij de kassa. Dan deugen alle autochtone Nederlanders vanaf morgen ook niet meer? Of gelden daar andere normen voor?
Als je gewoon beweert dat die ene vent een hufter is -ongeacht zijn afkomst- zul je mij niet horen. Maar vreemdelingenhaat aanwakkeren vanwege zo'n Chocomel incident is te goedkoop.

:thumbup:

hajee 01-12-2009 18:15

ja, en wat is er mis met witte melk?

MONDY 01-12-2009 18:16

Quote:
Originally Posted by hajee
ja, en wat is er mis met witte melk?

hoe ging die leus ook alweer?
meld de biologische motor of zo ?

ben zine 01-12-2009 18:17

Ben blij dat je het met me eens bent maar ik heb mijn reactie zojuist weer gewist. Ik heb geen zin in zo'n discussie.

MONDY 01-12-2009 18:19

Quote:
Originally Posted by ben zine
Ben blij dat je het met me eens bent maar ik heb mijn reactie zojuist weer gewist. Ik heb geen zin in zo'n discussie.

heheh ben zelf van autochtone afkomst maar wel hier geboren en getogen.
ik vind hier alleen de link met pakken chocomel en uitkeringtrekkers erg vaag :D

Gertjan 01-12-2009 18:37

Ik stem trouwens voor de perzik ice thea van de Aldi, maar wie ben ik :D

Jurgen Santana 01-12-2009 18:47

Quote:
Originally Posted by joossie
Ja het is wat he....... tjonge tjonge.... ha ha

Volgende x een paar uur eerder vrij nemen zeg ik.... iemand anders nog tips.....


Zoek gewoon een vriendin met een uitkering of eentje die in ieder geval overdag vrij is.

Dan kan die op aanbiedingenjacht.

breadfan83 01-12-2009 18:54

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Zoek gewoon een vriendin met een uitkering of eentje die in ieder geval overdag vrij is.

Dan kan die op aanbiedingenjacht.


Zoek gewoon een stinkend rijke vriendin zodat je zelf met een uitkering Chocomel kunt gaan kopen! :D

chris 01-12-2009 19:02

Quote:
Originally Posted by MONDY
heheh ben zelf van autochtone afkomst maar wel hier geboren en getogen.
ik vind hier alleen de link met pakken chocomel en uitkeringtrekkers erg vaag :D


Autochtone afkomst=van Nederlandse afkomst.....lijkt me dan ook logisch als je hier bent geboren en getogen ;)

jettaracing 01-12-2009 19:28

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
Ik ben vakkundig voorgedrongen. hij begon nog tegen te sputteren maar daar maakte mijn elleboog een einde aan.







:D

steven16v 01-12-2009 19:31

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Ik stem trouwens voor de perzik ice thea van de Aldi, maar wie ben ik :D


Ja die is goed. Net zoals de citroen ice thea. Maar de perzik is beter!

B-ram 01-12-2009 19:32

zijn beide meesterlijk...liter per dag hiero:P

MONDY 01-12-2009 23:18

Quote:
Originally Posted by chris
Autochtone afkomst=van Nederlandse afkomst.....lijkt me dan ook logisch als je hier bent geboren en getogen ;)

heb het verkeerd neergezet zien ik :D
ben dus van allochtoon afkomst :D
ook al ben ik hier geboren en getogen ze zien mij als een allochtoon :shake:

breadfan83 01-12-2009 23:31

Quote:
Originally Posted by MONDY
heb het verkeerd neergezet zien ik :D
ben dus van allochtoon afkomst :D
ook al ben ik hier geboren en getogen ze zien mij als een allochtoon :shake:


Haha, Altan, kan me nog herinneren dat ik met jou voor op de parkeerplaats voor je garage stond, en je die mafkees met die, volgens mij Peugeot, stond uit te schelden voor stomme buitenlander. :tongue: :D

De Pul 01-12-2009 23:40

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Zoek gewoon een stinkend rijke vriendin zodat je zelf met een uitkering Chocomel kunt gaan kopen! :D

of een vriendin nemen die op haar rug geld verdient,kun je zelf thuis blijven om de aanbiedingen in de gaten te houden........

maar wat een gezemel hier over chocomel,die zooi is niet te zuipen...aangelengde diarree :D :D


All times are GMT +1. The time now is 01:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.