![]() |
Qua maat kon ik niet zo heel veel anders idd.
Met 195/45/16 liep t verschrikkelijk aan. Misschien dat 195/40 ook een mooie maat is. Mijn bbs'en hebben inmiddels plaatsgemaakt voor Keskin velgen in 7,5 en 9x16. |
Quote:
En hoe passen die in je wielkuipen? Ik heb het idee dat die bbs'en redelijk ver naar binnen staan bij mijn donor auto(golf 3). Ik heb de buitenkant van de voor wielen op gemeten en het was maar 2 cm meer dan wat ik nu op mijn golf 2 heb zitten dus 1cm per kant. Zou toch makkelijk moeten passen in mijn wielkuipen. |
Quote:
Ligt eraan hoe laag je gaat met welke bandenmaat. Mijn wielkuipen zijn nog compleet origineel en dat liep af en toe nog aan met sturen. |
Er zit nu een 40/40 verlaging op. Ik kijk straks hoe hij staat als de vr6 erin zit dan zakt hij wel nog een beetje. Zal een beetje op 60/40 uitkomen door het gewicht van de vr.
|
ik heb er een schroefset onder en had nog een cm of 4 draad over.
Komt neer op 6-8cm verlaging denk... En bij mij ligt er een ABF motor in. |
En hoe passen die keskins en welke banden maat heb je daar omheen leggen? Want die zijn nog breder dan de bbs'en.
|
4x100
Quote:
in de naven kan ik zonder problemen 4x100 boren en tappen dan is er keuze genoeg |
![]() |
Lijkt wel gatenkaas :D
Maar de meeste velgen die in 4x100 worden gemaakt zijn er toch ook gewoon in een andere steekmaat? Of zie ik dat verkeerd |
Quote:
Zou ik dan eerst een extra set naven moeten regelen. Ik hou hetgeen wat ik heb liever origineel. Maar is inderdaad ook een goede optie :thumbup: Wat zou het omboren kosten ? |
Quote:
Aan de voorkant 195/40/16 (7,5) en achter 215/35/16 (9j) achter staat ie nu wat hoger. Moet ik nog afstellen. Voor loopt ie nu nog aan. Ik ga die schermen om (laten) rollen en de verbreders uitsnijden. Dan gaat het prima. |
Weet jij toevallig ook de et waarde van je velgen.
Ik dacht dat die bbs en 42 waren |
Voor et 35 en achter et 15.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:30. |