![]() |
Quote:
maakt niet uit ;) je was de enige dus tot nu toe die dacht van e34??? :) |
m'n eerste golf toen ik hem net had gekocht
bmw net voor ik hem had verkocht :) de 16 heb ik geen foto's van. had hem ook maar 1 week in bezit |
wel een vet eerste golfje hoor :p
Bmw wat minder....maar goed iedereen maakt fouten :wink: :wink: just kiddin' !!! :rolleyes: |
Quote:
al dat geblauw enzo ging er ook meteen af bij de golf. ja en de bmw :confused: als vakantie wagen ideaal geweest maar daar bleef het ook bij. afrader, begin er nooit aan |
Quote:
Zal ik hoogst waarschijnlijk ook niet aan beginnen :p :D :D Jammer trouwens dat je geen pic hebt van je andere golfje :rolleyes: |
Zulke bmw's kunnen anders wel erg mooi zijn vind ik altijd... Maarjah, die krengen zuipen natuurlijk als gekken :p
|
Quote:
Hehehehe................had je gedacht Sponsje................wie kent jouw nu niet ????? :eek: :eek: :eek: :eek: @Azrail: Welkom, oude bekende !!!!!! Grtz................. LRR |
welkom mikje!!!
groetjes basjuh |
Quote:
René Menie herkende me niet :rolleyes: maar dat was Knoalster Nacht :D En KevinTDI herkende me aan m'n auto geloof ik :rolleyes: Sabine en Bob konden me niet... Nu waarschijnlijk mij alweer vergeten :biggrin: hebben t ook altijd zo druk :tongue: mellyville kon me niet... :rolleyes: etc. etc. :p |
All times are GMT +1. The time now is 02:49. |