Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf Mk2 G60 -> 16V G60 - Enveezee (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=103068)

job-jan 14-08-2012 17:13

ziet er zeer netjes uit keep up the good :thumbup:

superbeast 14-08-2012 19:13

mooi karretje

Lesley 16-08-2012 07:12

Kom de 2 & 4 binnenkort wel ff bewonderen :-) 6je had ik al gezien :thumbup:

EnVeeZee 17-08-2012 17:15

Quote:
Originally Posted by Lesley
Kom de 2 & 4 binnenkort wel ff bewonderen :-) 6je had ik al gezien :thumbup:

Je bent welkom!

Even gauw 2 foto's van wat spul voor het nieuwe blokje. Heb een grote krat met delen laten poedercoaten. Toevallig liep ik van de week tegen een setje koelwaterslangen aan, de drukleidingen had ik al liggen dus dat is zo'n beetje compleet. (gepoedercoate delen pas ik op een donormotor).






Ik heb inmiddels ook de achteras, volledig subframe en wat ander spul onder de auto opgehaald dus dat kan binnenkort naar de coater. Twijfel serieus tussen "origineel zwart" en het anthraciet kleurtje wat ik gebruik voor alle aanbouwdelen van het blok. Meningen gewenst!!! :D

vdWal. 17-08-2012 18:22

zou persoonlijk gewoon voor het zwart gaan!

ziet er verder allemaal keurig uit, zelfde setje siliconde slangen hier maar dan zwart

GTIEditionBlue 20-08-2012 08:53

Ik zou zwart kiezen.. Groet, Patrick.

edwing60 20-08-2012 22:46

Ik zou alles van aandrijving,ophanging enz in zwart doen en antraciet alleen gebruiken voor de aanbouwdelen onder de kap.

Leuk je ff gesproken te hebben zondag.
En ruilen kan nog steeds hoor...;-)

EnVeeZee 22-08-2012 19:08

Thanks voor de replies, ben er wel over uit, onderstel wordt zwart gecoat. Foto's komen eraan!

Gisteren een gloednieuwe originele g60 grill en een set nieuwe achterlichten (fifft origineel look zwart rood) opgepikt. Setje nieuwe originele hella koplampen en witte knipperlichten besteld, ca. 2wk geduld nodig maar dan wel alles nieuwnieuw :D

Vandaag ook een nieuwe kabelboom voor de injectoren ontvangen en zo lekker rommelen tot alles compleet is. Hoop einde van t jaar alles klaar te hebben.

Als er nog iemand n nieuw of als nieuwe set verstralers heeft hoor ik t graag :thumbup:

Nieuwe vraag... origineel vw of poly/powerflex rubbers? Ervaringsdeskundigen?

EnVeeZee 22-08-2012 19:10

Quote:
Originally Posted by edwing60
Leuk je ff gesproken te hebben zondag.
En ruilen kan nog steeds hoor...;-)


Van t zelfde! Je kan beter ff wachten met ruilen tot ie klaar is hoor :thumbup:

WilcoGTI 24-08-2012 13:03

Mooi project kerel. Kom wel ff keer langs bij jou kijken. Kan ik gelijk ff tony zien :D

VwJarnoGT 26-08-2012 14:12

Dikke G-60 man, respect :thumbup:

EnVeeZee 28-08-2012 16:17

Quote:
Originally Posted by VwJarnoGT
Dikke G-60 man, respect :thumbup:
Thanks!

Plaatje bij het vorige praatje:


Liep gisteren toevallig tegen een adje op mplaats dus ook de mistlampen nieuw weggelegd voor als ik oem neigingen krijg :D

Om het front volledig nieuw en origineel te kunnen maken verstralers besteld op classicparts, en om het onderstel af te kunnen maken een complete Polyurethaan kit besteld in de states :thumbup:

edwing60 29-08-2012 12:50

Goed bezig kerel.
Zal m goed doen! :thumbup:

vw_golf 29-08-2012 12:56

Kijk, das beter werk!
Originele mistlampen zou ik niet doen.... Staan veel beter in de mijne :D

EnVeeZee 29-08-2012 13:00

Quote:
Originally Posted by vw_golf
Kijk, das beter werk!
Originele mistlampen zou ik niet doen.... Staan veel beter in de mijne :D


Zal ze voorlopig ook niet plaatsen leg ik gewoon weg voor als ik de happers zat ben :D Ik heb nog wel een setje gebruikte over voor je, heb alleen de beugels zelf nodig (die gaan met het onderstel mee naar de coatert) PM als je ze nodig hebt :thumbup:

vw_golf 29-08-2012 13:43

Heb je al een PM gestuurd ;)

thomasD 29-08-2012 16:12

zie m nog wel eens voorbij komen hier...
woon namelijk dicht bij je in de buurt (dacht ik tenminste)

heb hier evt. nog wel een setje golf 2 achterlichten liggen en dacht nog gordels voor achterin.

bij interesse PB maar

maurice1987 30-08-2012 11:46

Deze G60 klinkt echt super.. en ziet er ook heel mooi uit! Netjes hoor gozer..

EnVeeZee 06-09-2012 11:33

Thanks! Ook je G40 is top, erg cool in een steilheck.

Kleine update;
Na het laten afweten van een eerdere verkoper heb ik van de week een siglachrome ruitenset opgehaald. Nog even nieuwe rubbers scoren en de achterruit (laten) polijsten om krasloos erin te kunnen.

Einde van dit jaar gaat het onderstel en de motor eruit om plaats te maken voor al het nieuwe spul. Zal ergens in november beginnen met het gedeeltelijk cleanen van de motorruimte, daarna zal hij onder de kap opnieuw worden gespoten zodat alle verse delen mooi tot hun recht komen :D

Mijn BBS-en zullen ergens eind v.d. maand terug naar Joostema gaan om gewijzigd te worden naar 8,5+9J en dan wordt er gelijk een 8j reservewiel opgemaakt :thumbup:

Iemand tips voor de (lichte) krassen in de achterruit?

edwing60 06-09-2012 19:36

Klinkt allemaal zeer goed.
Hou ons maar op de hoogte.


All times are GMT +1. The time now is 09:27.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.