![]() |
Hmmm heb wel eens 185-35 op een 8,5 J gezien dat is echt extreem getrokken ,maar 205-40 moet toch wel gaan. Ik had zelf 195-40 op mijn hartman velgen achter die waren ook 8,5 J.
![]() Probleem is als je het niet getrokken monteerd dat je banden dan niet binnen de schermen vallen maar daarbuiten en dan kan je nooit laag omdat de banden anders aanlopen. |
Thanks!! (mooi velgje :thumbup: )
Vanmiddag bij een "adresje" geweest die kreeg zo de 205/17/40 erop.. alleen ander merk... Dus ik heb 2 splinternieuwe nankangs 195/17/40 te koop :D Wielen zitten er onder, gaat bijna goed allemaal.. met belasting komt hij net tegen de wielrand.. dus dat word uit rollen... :eek: Ben nog niet verlaagd, ga max -4 .. dus niet zo extreem als bij me spijlbus.. |
![]() |
Quote:
jawel hoor. falken heb ik gewoon staan in 195/40/17" mvg sjaak |
Quote:
ik reed met mijn golf 4 cabrio toen met 195/40 op de 8,5j 17" lag lekker laag en liep niets aan ik ben liever niet zo van schermranden aanpassen als het niet hoeft. mooie combi zo [ bbs rs replica's zo te zien toch ? ] mvg sjaak |
thanks Heren.
Ja klopt bbs replica (sorry voor de ori freaks) Mijn spijltje was erg duur en die is wel voorzien van het beste spul. :thumbup: Maare nu iets verlagen.. 4 cm is zat, moet nog wel de daily blijven :screwy: |
Quote:
tja hoef je geen sorry voor te zeggen lijkt me. ieder moet doen wat hij zelf wil toch. zwart/zilver is een mooie combi mvg sjaak |
Quote:
De fk452 was toen niet leverbaar in 195/40.. wel ziex 912 |
Quote:
klopt en de 912 is ook een erg fijne band mvg sjaak |
Zow me maatje kreeg de 195-er makkelijk voorop.. :thumbup:
Dus ik heb een setje banden 205/40/17 over.. Nu een schroefsetje halen (want me schokbreker is lek) Kasten uitrollen, en omlaag :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 09:57. |