![]() |
Quote:
Ben ik nou de enige die dit indrukwekkend vind? 22 een auto bij dezelfde eigenaar en die ook nog eens gewoon regelmatig gebruiken als dagelijks vervoer?? :cool: |
Ik reed er laatst elke dag mee naar school :)
Mijn ouders hebben hem aangekocht, maar hebben hem 6 jaar geleden verkocht aan men nonkel, die hem 3 jaar geleden gratis teruggaf wegens aankoop van een nieuwe :D |
Da's echt ruig :) Mijn Golf is nu bijna 21 jaar en ik weet dat er al zeker 5 verschillende eigenaren zijn geweest, dat is van de laatste 10 jaar dan..
|
Ik heb daarnet een mailtje gestuurd voor zo'n schroefkitje.
Het is van het merk V-maxx, er is één jaar garantie op. Vind dat nogal weinig lijken. wat vinden jullie, iemand ervaring met dit merk?? Wil geen bucht kopen natuurlijk. |
Zo, die auto van jou heeft zeker potentie, man! Is zeker wel wat van te maken! Gewoon strak maken en houden, en dan heb je er heel veel plezier aan!
|
Thanks, zal ik zeker doen :)
Heb vanochtend wat gepraat met René, en hij denkt dat het zelfs moet te doen zijn om juist de wagen te verlagen, orginele banden met mooie wieldoppen. en natuurlijk de roest weg te halen en op te schonen :) Iemand nog meer info over die schroefkit?ervaring? Want ik zag dat jeile ook geintresseerd was. Post je anders wat jeile als je iets hoort van die gast? Thanks! Ps: ga dit of volgend weekend hem nog eens starten, want laat hem 2 wekelijks es draaien waar ik hem staan heb voor de moter goed te houden,niet? ps2:Het is een diesel 1800 moter.(lichte lekage :frown: ) |
de site heb ik gevonden http://www.v-maxx.info/
van die schroefset maar op die site staat 3 jaar garantie? |
Mijn eerste stap die ik ga ondernemen is hem gekeurd krijgen zonder hem op te knappen,dus enkel onderkant enzo in orde krijgen.
Wat raden jullie aan voor een oude golf 1 diesel die al paar jaar met hakken over de sloot door de keuring raakt? |
Hey kerel...
Hier mijn low-budget car :) van dit: ![]() ![]() ![]() naar dit: ![]() ![]() ![]() Benodigdheden in mijn geval: - verlagings-/schroefset (H&R 80mm rondom) - mooie sportvelgen (13" ATS Classics 7J/8J) - bandjes (Fulda Carrat Attro 195/45/13) - koplampen met kruis - heldere achterlichten - heldere knippers - GX (geloof ik) interieur - Rode bies in de grill Wat ik nog zou willen (maar eerst m'n jetta klaar!): - groen getint glas - schroefset - slecht plaatwerk vervangen - algehele spuitbeurt - ML/RX behandeling Maar na de toekomstige uitgaven mag ik t vast geen low budget meer noemen Al met al heeft me de auto zoals ie er nu bij staat n kleine 1500 euro gekost (inc. aanschaf en zo) reken nog eens de onkosten als onderhoud en verzekering e.d. er over heen en dan kom ik tot de conclusie dat ik 5 jaar lang goedkoop heb gereden ;) Misschien leuk om te melden dat ik de golf waarschijnlijk weer ga terugbouwen naar origineel :) het wordt namelijk m'n winterwagen aangezien ik een mooie zomerbolide heb straks (wordt 14 mei gespoten)... Heb er niks aan om verlaagd op deze velgen door de sneeuw te baggeren. |
Quote:
Pronkstuk, lijkt goed op de mijne (die het zou moeten worden :wink: ) |
heel mooi sponzer, alleen zonde dat je die plastic wielkastverbreders erop hebt gedaan... dingen zorgen voor roest!!! (houden vocht en modder vast) en ik vind ze minder mooi!
@denb3rt: v-maxx schroefset? zou er niet aan beginnen, kun je net zo goed raceland nemen, kost ook maar een 269 euro ofzo... ik zou toch voor supersport gaan dan! |
ik ga die wielkastverbreders (ookal zijn ze kleiner) er ook afhalen, komt de auto en de banden mooier uit :)
Ik zou ook natuurlijk wel graag supersport nemen, maar mijn budget... kosten me 500€ tenzij ik ze 2e hands vind :) |
Quote:
Ik heb die dingen er niet voor niks opzitten ;) de kappen heb ik erop gezet omdat de randen al niet meer fris waren... low budget en enige auto, dus dit de goedkoopste oplossing! Was maar een studentje en had de auto elke dag nodig ;) En als je je auto vaak genoeg GOED schoonhoudt is er niks aan de hand ;) Waar vuil kan komen, kan water t wegspoelen ;) Verder vind ik t wel mooier staan :) en zo komen mijn velgen beter uit ;) Anders staken de 8J's zo ver uit ;) |
Quote:
Ik mis de bandenmaat 195/40/16... ;) Succes met je golf 1! En ik zou je auto niet elke twee weken alleen starten.. Dat is niet echt goed voor hem.. Gewoon de accu polen eraf en laten rusten.. :rolleyes: |
Quote:
nu zijn de accu polen eraf, maar men pa zei hem af en toe te laten draaien omdat hij anders deffect zal raken door neit te gebruiken? :confused: of is dit niet zo? |
Quote:
Nou elke twee weken alleen even starten is slechter dan een half jaar stil staan.. Mijn Golf 1 heb ik laatst na een maand of 4 stil stand gestart en hij liep gelijk als vanouds.. |
Het is IDD goed om hem af en toe te laten lopen, maar niet echt noodzakelijk...(weet niet of dat ook zo is met een diesel BTW...)
|
Quote:
he topper... het is idd niet goed om hem af en toe te laten lopen... |
Ik heb eventueel nog een schroefset voor je.
Hij is van FK en heeft gele instelbare koni's. Is nog in perfecte staat. Vraagprijs 600,-- euro. |
Ik heb bij mijn GTI de accu niet losgekoppeld, en de slimme acculader aangesloten. Is dat geen goede methode dan?? :confused:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:11. |