![]() |
Quote:
Heb m'n duitse woordenboek er even bij gepakt en aan het googlen geslagen; de EV heeft idd 112 pk, de GX echt "maar" 90. Verschil zit hem in allerlei zaken: zuigers, blok, kop, injectie, carterpan. Veel is gelijk, maar veel ook niet! EV lijkt een getunede GX. Ombouwen schijnt te kunnen :cool: EDIT: De EV is zonder katalysator, de GX is met. Lees t net op wikipedia :D |
Nog wat plaatjes geschoten!
Zijkant: ![]() Onderkant roestvrij: ![]() Je kan mij nog meer vertellen, maar hier heeft nog nooit een lijk in gelegen: ![]() |
thnx voor de uitleg :thumbup:
En hij ziet er idd echt wel netjes uit. Lekker zuinig op zijn :thumbup: :thumbup: |
Ziet er echt proper uit! Zo heb ik ze niet vaak gezien... mooi origineel houden! :thumbup:
|
Quote:
Dank! T is een aangename afwisselen om eens een "oude" auto te hebben waarbij er wel de remleidingen vervangen zijn, de v-snaar en tandriem jong zijn, alles gewoon volgens t boekje gedaan is :thumbup: Quote:
:D Keuzes, keuzes! Eerst alles testen en een poosje mee rijden. Als alles goed blijkt ga ik denk ik wel eens rondkijken naar een paar mooie velgjes uit die tijd en heeeel misschien hem ietsje laten zakken met een schroefset? :rolleyes: |
Houden zo! Prachtig!!
Ook geen andere wielen en al zeker geen verlaging :) |
All times are GMT +1. The time now is 05:55. |