![]() |
Quote:
Aha weer wat geleerd , Heb je daar ook voorbeeld van? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet , ondanks denk ik dat er 9 van 10 Golfjes alleens de voorschermen vervangen zijn , vooral in die bouwjaren/ |
Hoop dat je het een beetje goed kunt zien maar zo horen de spatborden aan de bovenkant er uit te zien.
Gelukkig heb ik ze nog op mijn 74er zitten, deze spatborden worden weer gerestaureerd omdat ze niet helemaal roestvrij meer zijn :rolleyes: ![]() ![]() ![]() |
Leuk , nooit eerder gezien valt me wel op hoe enorm veel verschillen er bepaalde modeljaren zit ieder jaar is er wel iets veranderd.
mijn golf uit 1976 heeft ook nog bijna alle details van swallowtail (alleen geen achterkantje en watergoot en frisse lucht is anders) Golf staat nog steeds te koop , de basis is misschien niet helemaal 00% origineel , maar voor een swallowtail liefhebber een buitenkans lijkt mij. |
Ah, is dat die! Ik heb 'm al een paar keer zitten bekijken op MP. Hij ziet er echt uit als een recente Golf I. Zijn de velgen ook niet wat breder dan normaal? Zonde van die kunststof bumpers inderdaad, als het niet hoort.
|
Wat is vandaag de dag zo'n voorscherm waard?
Ik heb er ook nog 1 liggen , bijna geen roest en niet rot , nog in oranje kleur volgens mij ook 1974 t/m 1975 geleverd. En gladde motorkap? |
Volgens mij staat er nog ergens op marktplaats een swallowtail te koop. In onderdelen! Er staat geen foto van de achterkant bij, maar op de foto van het interieur viel mij op dat de ventilator middels een schuif wordt geregeld (ipv de bekende draaiknop) Bouwjaar 76?
Klik |
nee dat is geen swallowtail maar wel een hele vroege 76'er
(met veel details van swallowtail) , daar heb ik dashboard bij gekocht. Wel jammer dat hij onderdelen weggaat maar hij kwam er niet meer aan toe. Want er zijn evenveel '76ers als swallowtail of bijna zelfs nog minder. Interieur is al weg (deurenpanelen nog niet) stalen bumpers uiteraard natuurlijk ook! deuren ook al dashboard met teller schermen zijn immitatie en ook voor kunstof bumpers Carroserie is te koop met origineel nederlands kenteken 78-MD-32 , en zeldzame 1.6 FP motor met handbak en achterklep en gladde motorkap (hier zou ik snel bij wezen) verder zijn de meeste onderdelen er nog wel volgens mij. |
All times are GMT +1. The time now is 01:58. |