![]() |
Quote:
Jep das correct! Lennard is inderdaad een maat van mij, hij is zelf trouwens altijd aan het rotzooien met zijn hotrod, ook leuk! vandaar dat ie zeker wel wil pinstripen, lekker de motorklep vol laten zetten :cool: |
Gefeliciteerd, dit hadden wij ook moeten doen, 12 jaar geleden konden wij een schitterend pand kopen in Leiden, alleen de benedenverdieping (lees omgebouwde garage) was verhuurd. Toen hadden we de ruimte niet nodig maar we kozen toch voor iets alleen voor onszelf.
Heel veel succes er mee!. Mooie bus trouwens ook! |
ziet er goed uit, lekekr dicht bij de wagen, en een top locatie, succes
|
Hey schiedam!
Dat is onze vorige woonplaats. Super gaaf huis aan een hele mooie gracht! Aan de overkant zit ook nog eens een gezellige kroeg, ook altijd handig ;) Zelf hebben we ook een huis met een garage eronder gekocht. Ideaal! Als de bus af is ga ik hem geschikt maken om twee auto's te kunnen stallen. |
Quote:
Hier nog zoeen.... Cool stekkie btw!!! |
Cool huis maar ook vette bus :cool:
|
Van harte!
Ik heb zelf per 1-8-'05 een andere woning gekocht en m'n eigen woning deze week verkocht. |
Quote:
So ook al! ook gefeliciteerd! |
Quote:
Jep wij waren ook helemnaal weg van de locatie :biggrin: Wij willen de garage ook nog verder gaan vergroten, want tja er komen altijd wel projectjes bij... |
All times are GMT +1. The time now is 16:44. |