![]() |
Quote:
Deze spoilerset is van BBS, en wordt gemonteerd met de orginele smalle plastic bumpers. Of ze nog nieuw te kregen is weet ik niet. Ik zie ze verder wel regelmatig langskomen op internet. Als iemand een set los te koop aan bied is dat meestal tegen de hoofdprijs. Je ziet de set ook wel op cabrio's. Voor een goedkoop setje kun je dus ook deze forums in de gaten houden. |
Hé daar is ie.
Iemand was me een half jaar geleden net voor. Stond ineens te koop voor 3000 ivm defect geraakte motor. En iets van een schilder die met zijn vrouw er vandoor was. Maak er wat moois van. |
net blok
|
Beroerde foto... maar enigste wat ik zo snel had:
![]() Wilde de randen van de grille nog groen maken, maar twijfel omdat hij nog in nieuwstaat is, misschien wrappen zodat het altijd nog van de chrome lijstjes afkan. Ook gelijk andere koplampen met kruis. Nu de andere heldere lichten eruit. Wielen erook onder, wat een drama ! Wilde geen adapters dus heb hem omgebouwd naar 5x100. Achter was het makkelijk omdat hij al schijven had dus gewoon golf 3 gti schijven erop. Voor was lastiger... zitten golf 2 G60 fussees onder dus heb er Vr6 naafjes ingeperst maar dan past de schijf niet meer op de naaf, ivm de G60 remmen. Dus de schijven van binnen iets uit laten draaien en dan moet het lukken. Wielen staan voor nog wat naar binnen omdat de schijven erop de foto nog niet op zaten ;). Liggen nog bij de draaier. Misschien van de winter het hart van de RS'en in camo laten dippen.... maar twijfel nog. Wil van de winter ook een GT28rs turbo gaan monteren (zitten al andere drijfstangen e.d in het blok) maar wil daar nog wat meer info over gaan verzamelen. Omdat ik het zonde vindt om met de golf de winter in tegaan en de Audi wel erg dorstig is een Jetta 1.6D gekocht, na wat laswerk en verborgen gebreken van de vorige eigenaar opgelost tehebben APK erop en rijden maar. ![]() Erg veel lol aan zo'n oud ding ;). Zoek alleen nog wielkast verbreders ervoor, of hoe je die kappen ook noemt over de wielkasten. |
Leuk wagenpark :thumbup:
|
Dank je ! Waren de buren ook maar zo enthousiast ;)
|
![]() De Jetta als daily is tot nu toe goed bevallen, verbruik is super vergeleken de Golf.. Alleen die 1.6d is erg traag, met de rookstop in ging het wel maar... dus vanmorgen een 1.6TD jr motor gehaald met het idee om alles op de 1.6d teschroeven. Maar toch besloten de motor compleet temaken en uit elkaar tehalen en netjes opbouwen zodat die erin kan. Ondertussen via een maat op de sloop een SB brandstofpomp geregeld en de ontbrekende delen, daar ook nog wat modificaties aan uitvoeren en dan kan de motor erin, alleen nog kijken waar ik de intercooler ga maken. En was nog wel de bedoeling om niets aan tedoen verder... |
Auto weer al te koop? Daar ben je ook snel op uitgekeken dan.
|
Niet uitgekeken maar moet hellaas weg, net als de jetta binnenkort ! De reden ervan is privé maar af entoe moet je keuzes maken.
|
All times are GMT +1. The time now is 04:58. |