![]() |
Quote:
Ja, Terneuzen :) Kom vannacht rond 2'en aan, zal wel rustig zijn op de snelweg, dus af en toe ff toppen moet kunnen he. Ik kom morgen wel ff bij Wisse langs, moet m'n auto namelijk nog wassen ;) |
René,
Je bent de hoop van iedereen hier die niet kan sleutelen maar het wel zou willen! Als het jou lukt kunnen wij het misschien ook gaan proberen. Faal, en niemand van ons zal ooit nog zoiets durven. Het lot van alle would-be monteurs ligt in je handen!!!! (niet dat ik je zenuwachtig wil maken, hoor... :D ) |
Quote:
hahaha ik lig helemaal dubbel hier :D:D:D:D |
weekje er flink tegen aan als je alle onderdelen hebt en dan moet het wel weer de weg op kunnen toch
rené fixed dat zo effe :) |
onderdelen al binnen?
|
Update? Hoe lijkt ie Rene?
|
veel succes kerel. ben er erg benieuwd naar. eerst allemaal menie en nu kom je aanzetten met dit :)
you go boy |
;)
heb net ff de mensen gebeld dat `t een maandje later wordt omdat de wielen pas volgende maand opgehaald kunnen worden..... gaan ze moeilijk doen!! please... duim voor me... of leen me wat :redface: :cry: :cry: |
advies, maar wel te laat: zorg dat je altijd geld achter de hand hebt... is wel zo makkelijk met een auto, voor de onverwachte kosten!
jammer dat het zo moet lopen dan idd... moet jij ook moeilijk doen over het wielen ophalen, miss dat zij er dan vaart achter gooien, dan kun jij dat ook... |
ghehehe.... zaterdag?? 16V rommel ophaaldag ;)
kga zo ff 3 uurtjes werken en dan met 2 anderen (waaronder `n mooie meid ;)) ff naar Aalten toe met een aanghangert.... ghehehe `t is toch nog allemaal goed gekomen dus :D foto`s? vanavond denk ik |
He Menie,
Ik wens je alvast veel succes, en laat maar ff een keer weten als het zweet uit de autobox gaat stromen, dan kom ik ff dweilen :wink: :wink: :wink: Ga je die "bruine plekjes" ook gelijk ff aanpakken ????? Grtz.................. LRR Ps: Heb nog wel een setje wielen voor je "in de handel". |
jo mensen!
rene is weer es online ;) wat een dag... wat een dag... na 1 keer te zijn verdwaalt hebben we `t plaatsje Aalten weer gevonden.. rommel ingeladen en weggereden... maarr.. bij de eerste rotonde in Aalten trapte ik door de koppeling heen (golf 3 1.6).. hij kon niet meer koppelen... dus zonder koppeling naar huis gereden... wel lachen bij de stoplichten.. toen ging floor ff meehelpen duwen :p:p:p ;) thanx kerel ;) maar ik heb et spul thuis... ligt nog op de aanhanger.. zal strax (zondag dus ;)) ff fotoo`s maken :D kben zo blij :p |
Mooi man. Nu dus nog ff een weekje vrij regelen ;) Veel suc6!
|
ok.. de foto`s :p
ps. die uitlaat gaat er wel af hoor ;) |
mooi reneetje, hebbie al stuurhuis, stuurkolom en pedalenset?
|
mooooi rene!!! nou vlug beginnen met alles schoonmaken!! en dan weer foto's maken he :D
|
Vet! Inbouweeuh! :D
|
Quote:
nope.. moet nog.... maar heb alleen nog ff `n pedalenset nodig... dat stuurspul volgens mij njet |
Quote:
Hmmz naja... ik wel :D |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 03:33. |