Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Eindelijk foto's met m'n MK2 er schoon op ;) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10718)

MauSeR35 28-05-2005 19:42

weet je wat voor ellende er dan tevoorschijn komt vaak... brr, moet je gelijk alles overspuiten als je t mooi wil hebben, vandaar dat t er bij mij nog steeds op zit helaas

Gijs 28-05-2005 21:48

Poe wat was dat een werk :p Interieur zit er zo goed als in. Het enige dat er nog in moet zijn de deurpanelen (achter gelukkig al wel gedaan, wat een honde werk...) Ruitenwisser ligt nu ook plat (zover mogelijk)

Stoeltjes zitten echt relaxt :cool: Bodembekleding in het zwart staat ook veel vetter.

Plannen voor morgen;
Deurpanelen
Black chroom spul aanbrengen
3e remlicht monteren
Foto's schieten :)

Ben nu wel redelijk afgewerkt...

Gijs 30-05-2005 18:49

Quote:
Originally Posted by Go0s-Golf
Poe wat was dat een werk :p Interieur zit er zo goed als in. Het enige dat er nog in moet zijn de deurpanelen (achter gelukkig al wel gedaan, wat een honde werk...) Ruitenwisser ligt nu ook plat (zover mogelijk)

Stoeltjes zitten echt relaxt :cool: Bodembekleding in het zwart staat ook veel vetter.

Plannen voor morgen;
Deurpanelen
Black chroom spul aanbrengen
3e remlicht monteren
Foto's schieten :)

Ben nu wel redelijk afgewerkt...

Deurpanelen en black chroom spul aangebracht :) Goed spul is dat zeg :)
Nu moet het weer weer ff beter worden voor foto's :(

LRR 30-05-2005 18:59

Quote:
Originally Posted by Go0s-Golf
3e remlicht monteren

Mmmmmm...............laat die maar achterwege !!

Grtz................. LRR

Gijs 02-06-2005 18:42

Even een update :D

van dit interieur:

Naar dit interieur :cool:

Volgens de vorige eigenlijk redelijk exclusief omdat de achterbank hoofdsteunen had/heeft. Eigenlijk heb ik dat ook nog nooit eerder gezien bij een Golf 2.... :rolleyes:

Nu binnenkort nog even de stijlpanelen achterin vervangen door zwarte, en even goed uitzuigen, en nieuwe matten erin fietsen :cool:

Volkswagenaar 02-06-2005 18:52

mooi interieurtje, ziet er goed uit, lijkt wel nieuw.

MauSeR35 02-06-2005 19:17

netjes! ziet er stukken beter uit al idd. ben ook nog steeds opzoek naar iets maar ik weet niet wat, uit een gti of uit een corrado (met wat extra kluswerk;) )

Benji 02-06-2005 20:44

Super interieur! ik ben jaloers op je achterbank met hoofdsteunen :redface:
Staat erg mooi!

Gijs 06-06-2005 16:32

Quote:
Originally Posted by Benji
Super interieur! ik ben jaloers op je achterbank met hoofdsteunen :redface:
Staat erg mooi!

:cool: :rolleyes: :D Heb een achterbank met hoofdsteunen nog niet (lees: nooit) eerder gezien in een mk2 :)

Volgende plannen zijn:
Verlagen (denk voor 40 of 60, achter 40)
16v voorstrip onder de bumper
ATS Cup, Pirelli of BBS velgen... daar ben ik nog niet uit.

Pedaalemmer 06-06-2005 16:36

mijn golf heeft ook hoofdsteunen achterin...kzie het overigens wel vaker bij mk2tjes echt excluief is het niet was toendertijd een extra optie

Gijs 09-06-2005 18:09

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
mijn golf heeft ook hoofdsteunen achterin...kzie het overigens wel vaker bij mk2tjes echt excluief is het niet was toendertijd een extra optie

Ohw, oke :p dacht, heb ik ook eens een keer iets exclusiefs ;)

Vandaag trouwens een Temp sensor gehaald bij de VW dealert. Straks een keer erin beuken :cool:

Gijs 03-07-2005 00:39

Kleine update van mijn kant :)

Laatst naar de sloop geweest, en daar uit een sloop bak achterbakbekleding geript. Verder moest ik nog de kunststof lijsten vervangen wat ik bij de rest van het interieur kreeg, en de dragers van de hoedenplank zijn nu ook vernieuwd :cool: :p

Zo was het dus :), niet mooi...

De linkerkant die klaar is.

En ineens was alles klaar :o

En nog een :)

Morgen ff m'n hoedenplank aanpassen, en alles uitzuigen en netjes maken :rolleyes:

redbull 03-07-2005 14:28

ik heb er bij mij een blauw recaro set inzitten met orgineel kopsteunen .dat is pas zeldzaamhttp://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif

All times are GMT +1. The time now is 09:52.