![]() |
kan aan mij liggen maar dat ziet er niet uit als et33... weet je het zeker? et33 zou met gemak moeten passen toch?
|
wow is dat ook 7j vanachter . Want ik heb 8J et05 vanachter en die komen nog niet zo ver naar buiten.
|
als ik ze met die van rickyrick vergelijk, zijn ze gelijk aan rickys voorste... dus met de hogere et... en 7j... lijkt mij iig...
|
ff voor de duidelijkheid, die auto is niet de mijne :)
Mijn auto heeft volgens mij door roestschade al eens een nieuw scherm gekregen en is deze niet goed afgehangen. Net ff gekeken en de boutjes zaten ook niet goed vast. Bij aankoop heb ik samen met een bevriende garagehouder de hele auto gecheckt en nergens waren sporen van een flinke klapper te zien, dus ik denk dat het front fatsoenlijk afgehangen moet worden :( (pokkewerk denk ik) De auto trekt namelijk niet naar een bepaalde kant, (ook niet bij remmen), ook de banden slijten niet scheef af. Mijn schuifdak gaat goed dicht en ook de deuren hebben geen problemen duzz.... En natuurlijk heb ik met m'n gestresste kop alleen aan die kant ff gepast :o Nou ja, een ervaring rijker, een deuk in m'n ego... alle begin is moeilijk zeggen ze. |
All times are GMT +1. The time now is 13:09. |