![]() |
Volledig gepolijst, maar dan ook tussen de spaken, niet alleen de bovenkant van de spaken.
Alleen hoeft je Peter daar niet voor te vragen, dat weet ik zeker :D |
Ach Peter moet niet zo zeuren :)
en idd deze stond laatst te koop voor weinig, was/is een naaistreek geweest :biggrin: |
jo update :)
VOOR ![]() NA ![]() ![]() ![]() |
Zijn ze nu MATT Motip zwart??????????????????????
|
Geen Motip, maar een industrielak en idd matt.
|
Heb ze gezien chris, HEEL erg gaaf.
|
:eek: netjes!!
|
super chriss
top produktje |
Schande Chris !!!
Je weet dat BBS en volgens de geldende norm opgemaakt dienen te worden ;) Gouden randen .. das pas cool met schoolbordenzwarte harten . Ik vind ze cool zo :D |
Netjes gedaan!
|
proper werkje
|
Quote:
Gouden randen :confused: das zowaar nog erger dan golden bolties :mad: weet je wat je daarmee moet doen........omsmelten en om je nek hangen :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Hehehe :rolleyes: :biggrin: Maar die wielen zien er wel heel erg goed uit zo hoor! Damn! Echt supergaaf! |
Quote:
Vette sjit, gelukkig toch een zwart hart, goed bezig oppert :D Kom ze binnenkort even in het echt tjekken!! en ff onze alcohol opzuipen ;) Misschien gelijk een photosjop cursus d'r tegenaan mieteren :p |
mooie wielen chris...
wel geinig mat zwarte harten zie je niet zo gek veel... ennuh die dvd's die ik gekocht heb bij op de pon meeting (ik was die manke) zijn heel erg goed en gaaf.... wanneer heb je weer nieuwe ;) |
oeh mat is wel heel erg geil!
|
vind ze echt lelijk Oppert :D :D
kwijl kwijl :) |
Quote:
Wanneer ik weer genoeg materiaal heb :biggrin: Gewoon de site in de gaten houden, dan zie je het vanzelf wel :) |
Zwart!!!Maar wat Richard zei is ook wel vet,rood dus.
|
Oppert, mooi werk!!! man man man ze zijn zeker stoer!
zelfs zónder goude bouties :eek: ! Toppie hoor :D damnnnnn :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:13. |