![]() |
ik zou voor de ats kiezen
klein wieltje en plat tegen de grond, meer moet da ni zijn |
ATS it is!!!!
And it stays!!!! Pics are coming up!!! SUpermooi gezicht vind ik zelf :) Dikke 10 voor alle reacties! Bedankt... Ben echt heel blij ;) Special thanks: - Goldfinger (m'n zwager die voornamelijk alle technische dingen heeft uitgevoerd) - Appie de spuiter (Klasse spuitwerk) - Meulman MK1tuning (voor suggesties over toekomstige opfokpraktijken :p) - MK1Kikker (m'n zussie (met '75er swallowtail) voor t onderkomen en dergelijke) - Opa CabbieHenkie (Kleine kluspraktijkjes) - Forum-members (velgensuggesties en goeie reacties ;)) NB: De ATS'en laat ik komende winter geheel professioneel opknappen... Heb er nu niet (meer) de centen voor en t is geen echte doorn in mn oog |
Bij deze de foto's
Foto's zijn niet mooi omdat
de zon er te vel op scheen :redface: Maar schept n goed beeld... De Jetta is nog niet helemaal af (sportuitlaat en GLS-striping), maar hier alvast iets: ![]() ![]() ![]() Hoffe ihr gefällt's :biggrin: Zal binnenkort ff een site maken met onze projectjes, en het onstaan en zo :) Nog 1 vraagje: oranje of witte knippers? |
![]() sponsje.... dit is super!! :eek: |
Quote:
duhuh :rolleyes: :p :D |
oranje knippers is niks mis mee! staat goed iig...
atsjes ook joh! meer moet dat niet zijn! |
oranje knippers staan wel, iemand die er even witte in photoshopt?
gewoon om even het verschil te zien :) je kan niet bij elke kleur witte knippers zetten e :) |
k zou zeggen oranje laten zitten, lekker ori maar voor ik een definitief antwoord geef wil ik ook wel is ff zien wat het zegt met witte :D
|
zal binnenkort es ff fotosoepen...
eerst ff goeie foto's maken... moin moin |
oranje of wit? (Photoshop)
![]() ![]() Dus oranje of wit? |
Zeker voor de witte exemplaren gaan.
Staan wat strakker vind ik |
Ik heb nog wel een setje haf gepolijste 14" pirelli's voor je! Knappe bak trouwens! Die is zeker Trunk-Society waardig!
|
Quote:
:D dankjewel :D Maar pirelli's worden t niet hoor :) Misschien ooit eens de 15" testen, maar deze ATS staan in mijn ogen gewoon über!!!! Heb trouwens de society stickers niet geplakt... Ben ik nog niet helemaal over uit :o Ben de 1 van 2 van ons clubje met een trunk... |
Quote:
wat vraag je hiervoor?? |
oranje knippers!
@froggy, je kunt ook pb'en hoor! |
Witte knippers. En daarna niets meer aan doen!
|
Sponze,
Uiteraard WITTE knippers erin, en dan ff zo'n amerikaans stadslichtje erin maken !!!!!!!!! Die ATS'en zijn echt helemaal TOP !!!!!!!!!!! Grtz........... LRR |
witte knippers, geeft een stuk meer uitstraling aan de jetta ;)
|
Quote:
Jawel... Daarna dan altijd nog een supersprint (in bestelling) en de GLS-stripings :cool: Denk dat ik witte neem, maar weet t nog niet zeker... Overtuig me es... |
ik zou zeker voor de witte gaan
staan er echt super in |
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |