![]() |
Vandaag onder het rijden in de pauze is m'n stripje eraf gevallen, het is het stripje op je deurhendel aan de buitenkant, wie oh wie heeft wat liggen?
|
Gewoon de dealer, zijn niet duur
|
Quote:
Leuk :D Voor de verandering eens een Golf 2 G60 op BBS RS, :D Gefeliciteerd met je leuke aankoop ;) :thumbup: |
@Domi Bedankt :) !
Haha, ja ik weet niet wat het is met die wielen maar ik vind het gewoon erg mooi staan onder een Edition, en ik ben vast niet de enige :rolleyes: . Misschien worden het ook wel RM's hoor, ik weet het niet, maar ik heb tijd genoeg tijd om de perfecte wielen te zoeken, ik weet al wel dat het 16'' word. |
Hella stickertjes heb ik wel voor je liggen. In blauw/chrome en blauw/zilver.
|
Ik laat het je nog wel even weten, ben even erg druk met andere dingen op het moment :) !
|
Update ; Orgineel ruitenwissermechanisme gemonteerd, en nu sparen voor de investering koment winter voor de Golf.
|
Ik zit in een dubio, een 280mm of 300mm MOMO Team stuurtje, kan weinig foto's van deze sturen vinden in een Golf 2.
|
zou persoonlijk voor 300 gaan, ik had eerst 280, maar dat is toch echt net iets te klein.
|
Heb je ook foto's van je stuurtje gemonteerd en al ?
|
![]() ![]() |
Ik denk dat 300mm inderdaad mooi genoeg is! Bedankt! Nu nog ergens een mooi exemplaar vinden.
|
Heb nog een heel mooi 280mm stuur liggen....bijna in nieuwstaat!
|
Ik vond 28 ook echt te klein.
Heb ook nog een 28er momo en een 34. Maar 30 staat het best |
Sorry M.G maar ik ga toch voor de 300mm.
Als we toch in millimeters spreken, ik heb vandaag alles gemonteerd qua ruitenwissers en nu is dat ook weer mooi orgineel van een eenarmige naar een orgineel mechanisme! 400mm en 450mm wissers :thumbup: . T Ford claxon gemonteerd :D . Iemand nog een mooi 300mm MOMO Team stuurtje ? |
Momo stuurtje binnen en zaterdag een andere stuurnaaf ophalen!
Iemand nog een setje G60 bumpers liggen ? |
|
Nee dat is niks voor mij, ga het liever zelf ophalen om het goed te kunnen bekijken.
Maar bedankt! |
Zo staat de koets er momenteel bij!
|
![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 11:01. |