![]() |
|
De wouten kunnen je zeker helpen :D
|
Waarom geen alfa romeo of een opel. Dan had je t zo in de dorpels of in de bodemplaat kunnen duwen.
|
Quote:
:thumbup: |
een golf 5 met rns radio? je broertje haalt hem er binnen de 60 seconden uit :D
|
Wazige pannekoek..
|
Hij zal wel beduusd zijn van alle enthousiaste reacties en mogelijkheden die hem voorgeschoteld worden.
Er zal een wereld voor hem open gaan denk ik..... :D |
haha :p
|
Thanks voor de tip , die fake radio lijkt mij het beste idee tot nu toe.. Hopelijk is er genoeg plaats :).
Weet iemand waar je de voorkant van zo een radio kan kopen? Is die apart te verkrijgen ? http://193.164.196.197/images/39/3956721965.jpg (dus alleen het knoppensysteem met monteer lipje , niet dat grote ding er achter) mvg vw vrienden |
Quote:
Kan geen brood in denk ik , eerder sandwich :thumbup: Ergens kapotte radio kopen en alles demonteren? Wel lastig als je geen muziek hebt tijdens je rit, zou nog minder opvallen moest die nog muziek maken. |
Ik zou zeggen eet een lekker pak krenten-bolletjes meneer broodje-aap.
Wat een ontiegelijke domme vraag en dan zich ook nog tot de echte vw vrienden willen associƫren. :spankit: |
Broodjeaapverhaal ligt helemaal in een deuk om de reacties hier!
|
Juist
|
Een slotje is aanstaande gok ik.....
|
idd gaat nergens over!
|
gaat nergens over ! lolol i kvraag voor een gepaste holte en ik heb een antwoord gekregen , wat zitten jullie nog te lullen ? zoek een leven ofzo.
|
All times are GMT +1. The time now is 11:49. |