![]() |
cool, die velgen!
wordt vast ruig ding |
zou eerder voor het staal gaan op de foto dan die OZ'jes ;-)
en alleen schroefset op laagste stand :D |
Thnx allemaal voor de leuke reacties! :thumbup:
Ga er ook echt een eigen draai aan geven iig! ;) Ga ook maar eens laspijpje bestellen, voor een beetje een upturned look! Niet helemaal omhoog maar gewoon netjes! :thumbup: Oh ja... En voor Tjaap deze is/was het: ![]() |
Zal vast wel weer goed komen hier. :thumbup:
|
Leuke aanwinst en goed bezig Salih!
Gaat weer een dikke wagen worden jouw kennende :cool: Velgen zijn super :thumbup: |
Waar heb je deze gekocht komt me bekend voor
|
Quote:
Thnx Daimy. :thumbup: Auto komt van Steenderen af. ;) |
Nou even wat kleine dingetjes gedaan aan de Golf, waarvan een sfeervolle fotoreportage is gemaakt. :D
Details maakt het tenslotte een beetje af. ;) Voor.. Na.. ![]() Zwarte C-stijlen en tussenlatje gemonteerd. ![]() En waar de andere naar toe gegaan zijn... :D ![]() nu maar eens een afspraak maken voor het licht verlagen ervan. :D |
Ziet er goed uit. De kleine details maken een auto :thumbup:
Wat voor type audi velgen zaten er op die ander. Die vind ik wel dik. |
Quote:
Thnx kerel, die andere waren 16'' WinterFelgen van een Audi A8. Standaard waren ze 5x112 maar waren gepropt en omgeboord naar 4x100. :thumbup: |
Die moet ik ook hebben :spankit:
Edit: Heb net ff op het web gekeken maar die krengen benne best duur :eek: |
als je ze kunt vinden zijn ze vaak nog niet omgeboord. Dus dan kan de gezamelijke prijs hoger uitvallen inderdaad! :thumbup:
|
Ben echt benieuwd naar het resulataat met de vering en de velgen :)
|
Quote:
ik ook, ga in de loop van volgende week de wielen eronder zetten alleen dan nog niet verlaagd. Zal wel geen porem zijn. :D Dus dan mag de schroefset er gauw onderkomen. ;) |
We wachten in spanning af!
|
Quote:
ik ook, volgende week vrijdag gaat het gebeuren. :thumbup: |
heb de achterlichten inmiddels gemonteerd, maar ik denk toch voor de veiligheid een setje GTI lampen erbij zien te krijgen. Staat niet lelijk maar mezelf kennende is dit geen blijvertje. :D
Of ik met hem nog laag zien met de wielen eronder. :thumbup: ![]() ![]() |
Erg dik straks op de Cygnus velgen, heb ze zelf ook alleen dan in 15'.
![]() |
zo dit is een goed voorbeeld! :cool:
ziet er op 15'' al goed, ben zelf ook benieuwd naar wat het wordt. ;) |
Word zeker wel dik, en die achterlichten zien er straks ineens ook heel anders uit als het totaalplaatje af is !
|
All times are GMT +1. The time now is 10:05. |