![]() |
Quote:
Het nummer dat achter het filmpje zit is van ZZ-Top..... Mar daar gaat deze Thread helemaal niet over! |
Draadje gemist... :o Kan het filmpje niet kijken, hier. :frown: Zal dus geen zinnige bijdrage over 'het nummer' kunnen geven. :wink:
In ieder geval ziet de bus er op de foto's errug strak uit! Complimenten! Op de komende ACN live te zien? :cool: |
Zeker mooie bus...puik werk geleverd...wat zijn ze toch mooi die t1's!!!!
|
Quote:
Quote:
Quote:
Hmmmmmmm, je wil wel heel erg graag gelijk krijgen geloof ik :eek: Ontopic dan maar weer? @ Dennis, bus is super!! Komt stefan er mee naar de ACN ? Denk dat veel mensen de bus nu wel in het echt willen zien !! |
Heb het er met Stefan over gehad, weet nog niet wat hij doet.
Airtime, link voor het filmpje staat aan het begin.. |
Linkje heb ik gezien (en aangeklikt), alleen krijg het filmpje niet werkend hier (op mijn werk) :frown:
|
sjit man nette bus hoop er zelf ook ooit te kunnen restaureren lijkt me zo,n geweldig gevoel als je in zo,n ding zit. je hebt zeker veel bekijks .
en nog heel veel kilometers toegewenst groeten redbull :) :) :) |
Quote:
:rolleyes: |
Zoals te verwachten was........ is de bus vanmorgen RDW goedgekeurd!! nu even wachten op de papieren.
|
Beter! Gefeliciteerd!
|
TOP,Gefeliciteerd !!
|
Van harte ermee :)
Nog twee/drie daagjes wachten en dan kun je de weg op! meteen het kenteken ook opgevraagd?? |
Gefeliciteerd! Helemaal Top!
|
Top!!
|
Quote:
Heb ik Stefan nog naar gevraagd maar hij had er niet aan gedacht.. dus gewoon even wachten. |
All times are GMT +1. The time now is 03:08. |