![]() |
Ik wou altijd een Golf II, en begon met een jetta I, daarna nog een... Maar was het uiteindelijk behoorlijk zat... Was altijd een beetje half. (2 jaar totaal denk ik)
Nu heb ik dan een Golf II, en is helemaal naar de zin... zie hem voorlopig ook niet gaan... maar wie weet... :p ben jij zoveel ouder als mij dan Ebut?(als en dan kan ik niet... ;) ) |
Heb mijn projectauto inmiddels bijna 8 jaar...sjees wat een tijd! Maar raak er nog niet op uitgekeken, verandert iedere keer wel wat aan waardoor de auto leuk blijft. En daarbij, een auto die jou nooit in de steek heeft gelaten, waarom wegdoen?
Begin overigens wel stiekem uit te kijken naar een 911. |
kheb m`n autootje nou bijna `n jaartje... heb em wel tig keer willen verkopen, maar omdat niemand hem wil hou ik em tog steeds weer....
en daarna ben `k ook weer gehecht aan het karretje... nieuwe en frisse moed.... tjsa... |
Me daily driver, een Polo 1.9d uit '97, heb ik alweer ruim 3,5 jaar. Wel het plan gehad om een andere te kopen maar dat ging me allemaal teveel kosten. Blijf er nu lekker in door rijden, km-stand is inmiddels 222.000.
Dan mijn project, Polo Coupe uit '85. Auto heb ik nog maar 3 maanden en is nog lang niet af, dus die gaat voorlopig ook nog niet weg. |
All times are GMT +1. The time now is 22:38. |