![]() |
![]() Heeft je set wel zo'n 2e veer zoals op de foto? Als je voor een meeting de auto laat zakken veranderd je camber/wielvlucht (volgens mij meer naar negatief)... als je naderhand weer omhoog gaat staat je wiel nooit meer zoals het moet dus is het wel te adviseren om opnieuw uit te lijnen. |
Quote:
supersport schroefsetje, en ja dat uitlijnen was ik nog niet aan toe...ik kwam nieteens van zn plek, laat staan bij een bandeboer :o |
voorspanveren zijn voor mietjes... :p
|
Dat waren de goedkoopste :o (dee-trade, zaandijk.. heb alleen geen factuur gekregen en hij antwoord niet echt op zn mail :confused: ) maar ben er na een paar dagen best tevreden over, het staat zeker 3-4cm lager dan met mijn scirocco 16v poten met verlagingsveren op de bumpstops en rijd een stuk comfortabeler.. en 3 jaar garantie.
|
Quote:
3 jaar garantie zonder factuur :confused: |
Quote:
Ik heb de set op laten halen door de ouders van mn vriendin toen ze op weg deze kant op kwamen, dee-trade is gewoon een onlineshop vanuit een huisadres en die vent zelf was niet thuis.. dus misschien is zijn vrouw de factuur vergeten te geven.. dus ik ga m zo nog maar eens bellen.. :mad: Anders heeft ie toch een probleem met zijn voorramen als de poten lek gaan ofzo :wink: |
Quote:
Ik weet er alles van ... boeren allemaal met trekkers er op om te beuken :frown: |
Quote:
idd kleurgenoot! :D ;) Hoe is het met de BBS-en? |
Quote:
AMEN! Hier t zelfde... Lekker pittoresk hoor zo'n geil klinkerweggetje door t dorp, maar er valt niet te rijden... Snel afgeraffeld omdat de koningin kwam kijken, maar dat hadden ze beter niet kunnen doen... Hadden ze dat mens niet kunnen afbellen? Scheelt ons weer :mad: |
Quote:
klopt helemaal :D zelf was ik de 1e dag dat m`n karretje was gekeurd betrokken bij `n ongeluk van 2 auto`s achter mij die mij wilden inhalen omdat ik zo langzaam over `n rotweg ging :redface: |
offtopic:
Quote:
WHAHA! Toevellig een corrado erbij betrokken? :biggrin: ontopic: Hoe zit het eigenlijk met de stugheid van de golf? |
Quote:
mr martin jawohlll ;) |
Quote:
hij veert nog...opzn bandjes dan..supersport setje...had ik er net zogoed een paar stangen tussen kenne lassen :D super dus |
Quote:
tja, ik schrok zondag ook wel een beetje hoe stug die van jouw was dus ik denk dat ik nog eens goed achter mijn.....moet krabben of ik dit ook wel wil :confused: |
Quote:
Vind je dat stug... :confused: Ik vind ze nog best wel comfortabel tov mijn op standje stug ingestelde scirocco 16v dempers met dikke veren. |
off topic:
Wat voor velgen zijn dat nou die 13"? |
All times are GMT +1. The time now is 23:12. |