![]() |
Vandaag nummer 1 vervangen helaas heeft het niks geholpen ;-(
Na wat speur werk op het internet zag ik dat de orginele draad rood/geel moet zijn Ik heb er wel 1 liggen in de buurt maar daar zit zo zwart plastic stekkerblokje aan Kan het toch deze zijn ? Niet dat ik een andere draad met de zelfde kleurcode pak en er iets kapot gaat De groene draad is waarschijnlijk aan gelegd voor de VDO meter die in de tunnelbak zit |
[QUOTE=vwfiel]Vandaag nummer 1 vervangen helaas heeft het niks geholpen ;-(/quote]Dat had je o p4 april al kunnen weten, zie http://www.volksforum.com/forum/sho...86&postcount=10
Quote:
|
Ik wil er maar mee zeggen als dat de enige draad is in die kleurcode in me motorruimte durf ik hem wel aan te sluiten maar mochten er meer dingen met die zelfde kleurcode gebruikt zijn dan ben ik bang dat ik meer kapot maak dan maak
|
Quote:
|
Dan ga ik straks kijken of me meter in het dashboard wel doet na aansluiten ervan
Ik hoop het wel eerlijk gezegt want de temp in me console hoef ik niet persee Bij die rood/geel draad zit ook een geel/zwart weet jij toevallig waar die dan voor is ? |
Geel/Zwart (13) loopt tussen je Aanjager schakelaar (contact 2) en de aanjager weerstand samen met wit. (contact 1)
Geel/Rood (12) komt maar 1x voor in je auto en is dus altijd voor de temperatuur sensor/meter en dan zo als Erik omschreef ;) |
Niemand een idee ?
|
All times are GMT +1. The time now is 09:12. |