![]() |
Quote:
Ik zou of één van de twee combinaties pakken, dus wit met donkerrood OF grijs met lichtblauw, of de auto in één kleur spuiten. Wit met lichtblauw lijkt me niks, maar dat is mijn mening. :thumbup: Wel een gaaf ding zeg! |
Quote:
Wat er in het jaar 89 en 90 met de auto is gebeurt weet ik niet! Ik heb toevallig vandaag een mailtje gestuurd naar het bedrijf die de auto voor het eerst op kenteken heeft gezet. Ik vermoed dat het een bedrijfs auto is geweest vanwege de km's die hij toen heeft gemaakt.. bijna 100.000 km namelijk. |
Quote:
Wit blijft zoiezo de basis kleur! Ik neem je mening zeker mee in een uiteindelijk besluit.. bedankt! |
Ik ben er inmiddels achter waarom de auto de eerste jaren zoveel km's heeft gemaakt.. het is een les auto geweest!
|
Geniaal, echt een mooie golf om te zien zo, lekker in orde maken en een paar mooie wielen deronder :thumbup:
|
euh, mijn mening, auto zo maken zoals hij uit de folder komt... hou je het het langs mee vol, en dit is wel uniek! Dus niet teveel verpesten! Gewoon lekker weer een 1.8je erin!
|
haha gaaf zeg. vind 'm zo op de foto wel gaaf. Lekker zo houden. zitten er nog sporen in van een 2e set pedalen?
|
Quote:
Ik heb even snel gekeken, maar kon niks niet vinden.. |
Mooie Zender, niks aan doen uiterlijk; even schade laten "wegpoetsen" en toeren. Voor zijn km's staat ie er nog strak bij.
|
Gaaf ding, niet veel aan veranderen, houden zoals ie nu is. Echt vet :thumbup:
|
Gaaf hoor! Beetje eighties wieltjes eronder en gáán!
|
Thanx allen! Op dit moment is het plan.. andere wielen en andere motor en voor de rest alles origineel.
Nou wou ik de originele grill met lampen terug plaatsen, maar omdat de slotplaat vervangen is, past deze niet meer! Heeft iemand ervaring met het pas maken van de slotplaat zodat er een grill met 4 vierkante koplampen in past? |
Ander slotplaatje erin en je kunt er weer een normaal frontje in kwijt ;)
|
Quote:
Ja maar welke dan? Volgens mij zit er nu een originele golf2 slotplaat in. |
Dan moet een gewoon golf 2 front ook passen
|
Quote:
Haha ja dat denk ik ook wel.. maar ik wil het originele zender frontje terug plaatsen! ![]() ![]() |
Oeh tja, dan moet je de originele slotplaat er ook bij hebben. Mocht dat een probleem zijn dan zit je met een Jetta front het dichtste bij kwa vorm.
|
Quote:
De auto heeft in het verleden een aanrijding gehad, dus de originele slotplaat is nie meer.. maar goed.. dan zelf maar iets maken van een jetta slotplaat indd. Thanx! |
Maar als ik het dus goed begrijp.. hoort er een slotplaat bij dit frontje? Enig idee wat voor merk type?
|
Ik zeg het niet met zekerheid, maar dat lijkt me wel.
|
All times are GMT +1. The time now is 01:48. |