![]() |
Geen zorgen maken over die RDW. ;)
Autotje komt iig serieus over, en is een net bod iets onder de vraagprijs wel waard denk ik. Maar idd, een goed proefrit zegt alles! :thumbup: |
Ik ga morgen kijken.
|
En?
|
Kom er net vandaan. Carrosserie viel me zwaar tegen en moet helemaal aangepakt worden; spatbordranden achter, rand onder de achterlichten, veerpoten voor en zo'n beetje alle naden waar plaatwerk bij elkaar komt, overal bloemkolen onder de lak.
Interieur is ook niet mooi; hemel verrot, hoedenplank vastgeschroeft in de dragers, etc. Ik heb er niet in gereden, de eigenaar wilde wel zakken met de prijs maar mij niet ver genoeg. Er lagen ook plekken olie onder en hij was warm gereden toen ik aankwam. Van al de dingen die beschreven zijn in de adv zijn geen bonnen... |
Dat klopt dat daar geen bonnen van zijn, welke 2e eigenaar van een auto na ombouw heeft overal nog bonnen van, ik ben verbaasd dat de carrosserie zo slecht is gezien ie een jaar of 3/4 terug helemaal opnieuw gespoten is en ook helemaal aangepakt, waar had hij hem geparkeerd? In een sloot ofzo?
|
Quote:
Kan natuurlijk ook gewoon niet al te netjes gebeurd zijn, 4 jaar later kom je dat wel weer tegen. |
Quote:
Zoals je in de advertentie leest heeft de huidige eigenaar van alles laten doen, daar zijn geen bonnen van. |
Zo zie je maar weer, altijd beter om heen te gaan en te kijken.
|
Zo blijkt kennelijk dat je uit een advertentie een auto alleen kan beoordelen obv wat je ziet en leest en dat wordt hier gedeeld. Dat de praktijk soms anders is, is logisch. Daarom begrijp ik die discussies die soms over de meningen over bepaalde auto's worden gevoerd niet (zoals hier ). Sommigen vinden t niks en anderen reageren daar dan op in allerlei bewoordingen en verwijten die erop neer komen dat degene die negatief oordeelt geen verstand van zaken heeft of een kletsmajoor is. In elk geval wordt de tegenreactie persoonlijk. Waarom?
't Gaat toch om een auto die je op één of meerdere foto's ziet, al dan niet van goede kwaliteit met daarbij tekst die al dan niet volledig is of in correct ABN. En op basis daarvan worden hier meningen gedeeld, naar mijn mening niet meer en niet minder. Bij serieuze interesse ga je altijd kijken toch? En soms neemt een forumlid dan de moeite om zijn waarde-oordeel na een bezichtiging te delen. Mooi toch? Mogen we alleen maar blij om zijn. Is ook een sticky voor bovenaan dit gedeelte van t forum. |
Quote:
gek genoeg is dat allemaal ook al gebeurt toen de auto nieuw werd opgebouwd de manier waarop dat toen is gedaan was niet zo dat het nu al problemen met de lak had moeten geven, alles is voor het spuiten in de epoxy en grond gegaan waarna de hele auto opnieuw is gespoten. heb echt de indruk dat de huidige eigenaar ding heeft 'mishandeld' en voor de verkoop gewoon de oude advertentie heeft hergebruikt. maar ik kan me vergissen natuurlijk. maar hij zegt bijvoorbeeld een nieuwe lader te hebben gemonteerd/laten monteren, dit is toendertijd ook gedaan, de lader is toen vervangen door ruud16vg60 ik vind het allemaal een beejte jammer, ding was echt erg netjes toen die verkocht werd door de vorige eigenaar. |
All times are GMT +1. The time now is 14:37. |