![]() |
Daar lijkt het wel op, zal het zaterdags bekijken. Mischien is de demper eruit te halen.
|
Dat denk ik niet, maar t zou wel verklaren wat hier gebeurd...
|
De voorste schokbrekers zijn verwisseld. Het rijd stukke beter. Maar moet het nog uitlijnen en meer km's maken.
|
Golf is uitgelijnd.
op verzoek -0,4 graad wielvlucht negatief laten zetten omdat ik de theorie had; met 0,84 graden negatief rijd ie (overdreven gezien) op de binnenste rand. met spoorvorming drukt ineens het middendeel of buitenkant het asfalt en dit resulteerd in trekken in het stuur. L R Wielvlucht: -0,38 - -0,44 Askanteling: 1,26 - 1,27 sporing: +0.09 - +0.08 moet zeggen, 10 keer beter. Zodra je de brug af rolt voel je al verbetering. kan eindelijk op de rijksweg op rechte stukken met 1 vingertop corrigeren. voel 'm soms nog eens reageren op sporen maar stukke minder. De volgende keer laat ik de askanteling op 1,50 zetten. wie weet helpt dat in de stabiliteit. Verder denk ik de relatief brede banden icm gewicht/formaat auto ook een aandeel hebben. |
Askanteling is niet afstelbaar toch? :tongue:
|
Haha owjee. .. :D
|
Even verder in dit topic, ben nog niet van het probleem af.
Enige wat nog niet vervangen is zijn de achterasrubbers. tijdens zware belasting is mij opgevallen dat de achteras ophanging niet meer zo strak voelt. Vooral met het aantrekken van de handrem voel ik soms dat de auto niet direct stilstaat. (met name rechtsachter) Wil de achteras rubbers vervangen, heb een set originele Febi's liggen. Maar overweeg toch om een paar Polythuraan rubbers te gebruiken omdat die er veel makkelijker in gaan en omdat ik niet de spullen heb om de originele erin te persen.. (kan de achteras er ook in blijven, scheelt werk) Maar welk type is dat? die je er gemakkelijk in schuift? Zie veel verschillende modellen en prijsklasses.. Maar wil toch niet te duur een paar eenvoudig in te drukken rubbers erin. |
All times are GMT +1. The time now is 02:05. |