![]() |
Lijkt die grijns van Klussie wel, als tie in m'n amerikaan zit!!! :D
|
Quote:
Jaaaaaaa psies moest ik ook ff aan denken. En hoe gaat het over een drempel heen??? Hoop lawaai |
Quote:
nee, gaat perfect... gisteravond nog rustig met kr@k de Tulp door gereden! Geen gekraak, geschuur of andere herrie!!! :cool: |
Quote:
Nou op naar Spa dan met dat ding hé |
geweldig zo'n vette slee wat weegt zoiets eigenlijks??
|
Quote:
Ja lachûh... tank heen, tank terug (super 98)!!! :( Giro-x: 7436475 o.v.v. Sponsering Spa 2005 |
Quote:
2020 kg... met adapters 2040 vermoed ik!! :D |
Quote:
Zieke ze je niet als je gewoon bij ze bent, zieke ze je hier wel.. Spa zal een Hel worden :eek: |
OMFG! Nice, dat is nou nog eens origineel!
|
Quote:
Moet wel toegeven hoor... tis een toffe auto, zit als een vorst en ik rij maar al te graag mee!! |
Quote:
Ja, dat denk ik ook ... Mac Gyver gaat ook mee !! :tongue: |
Mot ik samen met groen in een tentie?????????????????? :(
@ bubsie: je weet nog niet half wat slijk is!!! :D _________________________________ 3o's roeleren!!! :cool: |
WAUW!!!!! Ziet er kicken uit ries, goeie keus qua wielen!!!! :D
|
Echt een pimp mobiel zo! Grandioos!
|
was de enige keus... ;)
...maar ik ben zeeeeeeeer blij!!! |
Quote:
Nou niet gaan lopen yanken usertje ... er lag nóg een setje, maar die was niet op de pof ;) |
Quote:
Ja joh, trek dat "blij" stukje gewoon uit me quote en zet me lekker weer te kakken hier!!! ;) |
Quote:
WTF dat zal me een kunstwerkje zijn dan die adapters. Ik vind het ook erg cool staan, keer wat anders als dat dat gebling onder die dingen |
wat een geweldige auto!
|
auto: geweldig
velgen: geweldig auto met de velgeni: matig, maar uniek is het zeker leuke en gewaagde combi, al had ik de velgen iets anders gekleurd (wat lichter). |
All times are GMT +1. The time now is 06:57. |