Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Autoverzekering fors omhoog (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=1268)

volksaddiction 16-02-2004 23:21

He Heleen,
heb je www.verzekeruzelf.nl al geprobeerd ?
Daar heb ik ook al mijn oldtimers lopen....
A.R. verzekerd voor 8 euro per maand (oldtimer)
Voor je golf kom je op een 45,- p/m W.A. en 75,- W.A.+

Heleen 17-02-2004 17:25

Ik heb al een briefje gedaan naar Independer, dan verzeker ik em bij Generali voor ong. 76 euro per maand, WA+.. eerst dat dus maar even afwachten ;)

Heleen 20-02-2004 17:39

Generali neemt mij dus ook niet aan ivm de leeftijd!! Maar ik heb toch nog een andere gevonden via Independer (die ook Generali voor mij benadert heeft), namelijk Centraal Beheer. Daar rekenen ze gewoon een toeslag ivm met je leeftijd maar zelfs met die toeslag ben ik nog goedkoper uit dan bij Interpolis EN Generali.. zit nu namelijk op 74 euro, weer 2 euro erop vooruit :D Nu alleen nog ff opstappen bij Interpolis en ik ben weer blij! Kan Centraal Beheer Achmea dus bij iedereen aanraden!

volksaddiction 20-02-2004 17:43

en verzekeruzelf ?
Niet meer geprobeerd ?
Leeftijd is altijd een probleem, zeker in de grote stad
Betaal je zo 140% ipv 40% korting !
Heb zelf nog s zitten kijken, scheelt voor mij niet veel WA+ bij RVS of verzekeruzelf
WA wel, 46,- bij RVS en 26,- bij verzekeruzelf
Misschien toch maar eens overstappen naar WA, nissan 100nix is toch oud genoeg nu om naar WA te gaan....

Heleen 21-02-2004 10:21

Ik wacht dit nu eerst ff af, maar ik heb ze aan de telefoon gehad en dit is incl. toeslag ivm met mijn leeftijd.. daar werken ze dus met toeslagen ipv het gewoon niet aannemen van jongere mensen. Kleine kans dus dat dit nu ook niet doorgaat (hoop ik :? )

RK 21-02-2004 11:19

Quote:
Originally Posted by Heleen
Generali neemt mij dus ook niet aan ivm de leeftijd!! Maar ik heb toch nog een andere gevonden via Independer (die ook Generali voor mij benadert heeft), namelijk Centraal Beheer. Daar rekenen ze gewoon een toeslag ivm met je leeftijd maar zelfs met die toeslag ben ik nog goedkoper uit dan bij Interpolis EN Generali.. zit nu namelijk op 74 euro, weer 2 euro erop vooruit :D Nu alleen nog ff opstappen bij Interpolis en ik ben weer blij! Kan Centraal Beheer Achmea dus bij iedereen aanraden!

ik ben al jaren verzekerd via CB|Achmea, daarnaast ben ik ruim 12 jaar werkzaam geweest bij Achmea.

Marco 21-02-2004 12:37

Ja maar das niet te vergelijken, want jij krijgt zowieso meer korting omdat je daar werkt.

RK 21-02-2004 14:38

Quote:
Originally Posted by Marco
Ja maar das niet te vergelijken, want jij krijgt zowieso meer korting omdat je daar werkt.

altijd eerst goed lezen :D niet alleen op forums, maar ook vooral de kleine lettertjes in offertes en op polissen.

Ik HEB gewerkt bij Achmea (overigens niet bij CB). We hadden het hier niet alleen over tarieven maar meer over acceptatiecriteria en die zijn bij CB -ook voor niet personeelsleden- zeer gunstig!

Ben inmiddels 4 jaar weg maar nog steeds verzekerd bij CB.

Heleen 22-02-2004 11:01

Ik ben ze in ieder geval zeer dankbaar!

Heleen 25-03-2004 11:50

Nog even een naberichtje... ik heb me dus niet verzekerd bij Achmea omdat bleek dat mijn premie drastisch gestegen was omdat ik nog een lopende zaak had, oeps :cool: Achteraf klopte dat ook wel, ik dacht alleen dat dat allang afgehandeld was. Ben ik net ff aan het internetbankieren, wat zie ik: 219 euro bij van Interpolis. Ikke gelijk bellen, ja hoor, mijn bonusmalis is hersteld (dus twee schadevrije jaren) en wat ik de afgelopen drie maand teveel heb betaald heb ik dus terug, en zelfs nog wel ietsje meer dan dat... maar daar hoor je mij niet over klagen :D Eind goed, al goed.. Lang leve Interpolis, alleen de volgende keer moeten ze er gewoon ff bij vertellen wáárom mijn premie nou zo gestegen is :) Dat gaven ze ook gelijk toe, dat gebeurde normaal ook wel maar was hier blijkbaar eventjes misgegaan.

Zestienkleppen 25-03-2004 12:18

Toch netjes dat het opgelost word als ze iets fout hebben gedaan, het gaat ook wel eens anders.
Tja verzekeringen, je kunt niet met ze en je kunt niet ....

MaceNL 25-03-2004 13:57

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
He Heleen,
heb je www.verzekeruzelf.nl al geprobeerd ?
Daar heb ik ook al mijn oldtimers lopen....
A.R. verzekerd voor 8 euro per maand (oldtimer)
Voor je golf kom je op een 45,- p/m W.A. en 75,- W.A.+

Goeie tip gaat mij wel wat geld schelen, bedankt !

Christiaan 25-03-2004 14:04

Ben zelf ook verzekerd bij CB, zowel de cabrio als de polo van me meis....lang leve de collectiviteits korting van me werk :D

De cabrio is WA+ verzekered, de polo WA, en dat voor nog geen 90 euri per maand. Lijkt op zich veel, maar een cabrio is nogal duur in de verzekering....

All times are GMT +1. The time now is 00:44.